Mától lehet nevezni a Magyar Public Relations Szövetség által 2012 óta minden évben kiírt Sándor Imre PR-Díjra, melyet hagyományosan hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriákban nyerhetik el a pályázók. Az MPRSZ vállalati, ügynökségi, civil és magánszemély tagjai kiterjesztett kedvezményt vehetnek igénybe a nevezés benyújtásakor.
A PR-szakma egyik elméleti megalapozójáról, Sándor Imréről elnevezett díjjal nyolcadik éve részesíti elismerésben a Magyar Public Relations Szövetség a legjobb PR-munkákat. A díj kimondottan azzal a céllal jött létre, hogy ösztönözze a szakmában dolgozókat az egyre magasabb szakmai színvonal elérésére.
A Sándor Imre PR-Díj pályázaton elért helyezések beleszámítanak a Kreatív magazin által minden évben összeállított PR Toplista rangsorának meghatározásába. A PR Toplistát a Kreatív magazin a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) pr-tagozatának szakmai támogatásával állítja össze. A Sándor Imre PR-Díjjal elérhető PR Toplista pontok ezen a linken érhetőek el.
Az idei Sándor Imre pályázatra 2019. október 11-ig lehet nevezni, a pályázati kiírásnak megfelelő formában, mely mától elérhető az MPRSZ honlapján. A díjakat az MPRSZ decemberben, ünnepélyes keretek között osztja ki.