Már online formában is elérhető a 2019-es Digitális Média Tények Könyve (DMTK), melynek szerkesztésekor az egyre markánsabb D2C (direct-to-consumer) trend kiemelt figyelmet kapott. A trend hatására formálódó direct brand economy egyik eleme pedig az olyan saját média, amit a vállalatok márkaépítési céllal hoznak létre.
Tizenkét éve jelenteti meg a Neo Interactive digitális reklámvállalat a Digitális Média Tények Könyvét, a magyar digitális marketing és médiapiac ezen meghatározó információs kiadványát.
A szerkesztők megtartották a korábbi évek fő tartalmi elemeit (Médiaportfóliók; Fogyasztók és Trendek; Digitális marketing; Emberek), emellett pedig alaposabban utánajártak a nemzetközileg hasító D2C (direct-to-consumer) trendnek: D2C márkák közvetlen kapcsolatot létesítve a fogyasztóikkal kvázi saját maguk válnak üzenetközvetítővé és értékesítési csatornává. A direct brand economy egyik legmeghatározóbb eszköze pedig a márkacélokkal működtetett saját média, azaz a márkamédia, amely új kifejezést is az ügynökség jegyzi. E köré a téma köré szervezte a neo az idei teltházas Enter!Digital konferenciáját is, amit a Nagy Kreatív Márkanapon tartottak 2019. szeptember 4-én.