- Hirdetés -

Hálás kampányban a Republic Group

|

Közelebb hozza az embereket, és jobbá teszi a napunkat, hangulatunkat – már egy egyszerű „köszönöm” is sokat jelent – derült ki abból a különleges tesztből, amelyet a Köszönöm365 kampány részeként az egyik legnagyobb csokoládédesszert gyártó márka, a merci megbízásából készíttetett a kampányt jegyző Republic Group a Hála Világnapja alkalmából.

A merci tulajdonosa, a Storck 2019 őszén kampányt indított, melynek az volt a célja, hogy hétköznapi helyzetekben is összekapcsolja a márkanevet a köszönöm és a hála érzésével.

Az ABC státuszú, 30+-os korosztályt megszólító kampány két szakaszból áll. A felvezető szakaszban Orvos-Tóth Noémi klinikai szakpszichológus közreműködésével közzétették a Nagy Köszönöm Tesztet a Nők Lapja Café felületén. A teszt sikerét egy szerkesztőségi videó is támogatta, melyben a magazin munkatársai a köszönöm és hála témakörében nyilatkoztak.

A teszt eredményeinek kommunikációját PR kampánnyal is támogatják, melynek központi figurája a tesztet összeállító és kiértékelő pszichológusnő. „Tudományos alapon, a hétköznapokon is szerettük volna összekapcsolni a merci márkát a köszönöm és a hála érzésével. A feladatot az Orvos-Tóth Noémivel történő együttműködés tette teljessé, hiszen az immár három könyvet jegyző klinikai szakpszichológus az első lépésektől kezdve stratégiai szerepet vállalt a munkafolyamatokban” – tette hozzá Zámbó Anna, a Republic Group PR vezetője.

A részletes eredményeket ugyanekkor a kampány második fázisában indult www.koszonom365.hu microsite-on publikálták. Az oldalon egy úgynevezett Köszimétert is megjelenítenek, amely a közösségi médiában naponta elhangzó „köszönöm”, „köszi” kifejezések számát összesíti. A Kösziméter már összesen több mint 100 millió köszönömöt regisztrált a közösségi térben.

A kampányt az eddig felsorolt eszközökön kívül, további ATL és online PPC eszközökkel, egyedi közterületi megjelenésekkel, valamint influencer aktivitásokkal, nyereményjátékkal is támogatják. A szervezők az ismertségépítés, a reputáció építés, salience növelése és az értékesítés támogatása mellett szeretnék az embereket ösztönözni olyan „köszönömök” kimondására, amelyet azelőtt nem gyakoroltak.

Eredmények

Köszönöm – nem csak hallani, hanem kimondani is sokan szeretik ezt az szót, tette egyértelművé a felmérés. Kiderült, hogy a legtöbben megéljük a hála kapcsolaterősítő hatását, látjuk, hogy egy szívből jövő köszönöm a legrövidebb híd két ember között. A „Nagy Köszönöm Tesztet” kitöltő közel 4700 ember 65 százaléka ugyanis azt érzi: Egy egyszerű „Köszönöm!” közelebb hozza egymáshoz az embereket.

Ugyanilyen arányban érezzük úgy: „Amikor valaki köszönetet mond, akinek segítettem vagy szívességet tettem, az egész napom jobb hangulatban telik.” Meglepő módon ennél is nagyobb, 76 százalékos arányban állítják a tesztet kitöltők, hogy nem csak az jó érzés, ha nekik köszönnek meg egy szívességet, hanem az is, ha ők mondanak köszönetet valaki másnak.

Mindezek ismeretében aligha meglepő, hogy a „Nagy Köszönöm Tesztben” részvevők 95 százaléka szerint fontos megköszönni, ha valaki segít vagy szívességet tesz nekünk, 72 százalék pedig szimpatikusabbnak találja azokat, akik megköszönik a segítséget. Vagyis az eredmények alátámasztják, hogy szinte mindannyian tisztában vagyunk vele, mennyire fontos kifejeznünk a hálánkat, és megköszönni azt, ha egy másik ember tesz értünk valamit.

Az eredmények rámutattak arra is, hogy a mindennapok rohanásában sokunknak elterelődik a figyelme, és sajnos elfelejtjük kimondani: „köszönöm!” A teszt mintegy 4700 kitöltője közül több mint ötszázan értenek teljesen egyet azzal, hogy olykor annyira lekötik az embert a saját ügyei, hogy elfelejt köszönetet mondani valakinek, aki megérdemelné. Sokan vannak olyanok is, akik többet is adnak egy köszönömnél: ők írásban vagy akár egy apró figyelmességgel is meghálálják azt, ha valaki segítőkész vagy kedves volt velük.

Mindezek tükrében aligha meglepő, szinte mindannyian egyetértünk abban, mennyire fontos megtanítani a gyermekeinknek, hogy ne vegyék természetesnek, ha a másik ember tesz értük valamit. A tesztet kitöltők 88 százaléka vélekedett így.

A „köszönöm” mindenkié:

A kezdeményezéshez bárki csatlakozhat a microsite-on, ahonnan online köszönömkártyát küldhet, egyúttal nyomon követheti a Köszimétert, amely napról napra összesíti a virtuális térben kimondott „köszönöm”-ök számát. A Nagy Köszönöm Teszt részletes eredményei és Orvos-Tóth Noémi elemzése szintén megtekinthetőek a weboldalon.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Újabb díjat nyert a magyarországi okosgyár

A Magyar Ingatlanfejlesztési Nívódíjon az Ipar kategóriában az első helyen végzett a Schneider Electric Dunavecsén megépült okosgyára, a Duna Smart Power Systems (DSPS). A 28 ezer négyzetméteres üzem megvalósítása során a gyártási hatékonyságot növelő...

Áremelés, infláció – a cégek és a fogyasztók sem számítanak jóra

A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett felmérés szerint novemberben az üzleti szféra és a fogyasztók is valamelyest pesszimistábbak lettek. A GKI konjunktúraindexe a július-októberi időszakban apró lépésekkel csökkent, s a...

Erre költött több mint 1,2 milliárdot a SPAR

A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak a bevásárláshoz, a folyamatos modernizálás révén pedig az üzletek környezetbarát, energiatakarékos működésére is hangsúlyt fektet. Nem volt ez másképpen a székesfehérvári Balatoni úton található...

Ennyivel nőttek az ingatlanárak a fővárosi agglomerációban

Megnövekedett a kereslet a fővárosi agglomerációs térség ingatlanjai iránt, 2022-höz képest 6, 2023-hoz mérten pedig 26 százalékkal több ingatlan cserélt tulajdonost a területen. A négyzetméterárak a teljes agglomerációt vizsgálva átlagosan 10 százalékkal, 650 ezer...

A dolgozók többsége szerint segíti a munkájukat az MI

Az alkalmazottak és a munkáltatók is pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását - derül ki az Unisys kutatásából. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt...
Házasság első látásra TV2 nézőszám

A Házasság első látásra megverte az Árulókat

A Legyen Ön is Milliomos pedig több nézőt vonzott, mint a Konyhafőnök. A hétvége már kiegyenlítettebb erőviszonyokat hozott, de összességében még így is a TV2 nyerte a mögöttünk álló hetet. A november 18. és 24....

Jövőre beindulhat az építőipar

Nehéz helyzetbe került idén is az építőipar, ahol a szakértők szerint 15-20 százalékos visszaesés is tapasztalható volt. Az iparág lendülete évekkel ezelőtt megtorpant, jövőre azonban fellendülés várható, amelynek az előszele már tavasszal érezhető lesz.Az...

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Változásokat jelentett be az LG

Az LG Electronics (LG) az igazgatóság jóváhagyását követően számos szervezeti változást és vezetői kinevezést jelentett be. Az átszervezés célja a vállalat közép- és hosszú távú stratégiájának, a „Future Vision 2030” megvalósításának elősegítése a szervezetközi...

Újabb díjat nyert a magyarországi okosgyár

A Magyar Ingatlanfejlesztési Nívódíjon az Ipar kategóriában az első helyen végzett a Schneider Electric Dunavecsén megépült okosgyára, a Duna Smart Power Systems (DSPS). A 28 ezer négyzetméteres üzem megvalósítása során a gyártási hatékonyságot növelő...

Áremelés, infláció – a cégek és a fogyasztók sem számítanak jóra

A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett felmérés szerint novemberben az üzleti szféra és a fogyasztók is valamelyest pesszimistábbak lettek. A GKI konjunktúraindexe a július-októberi időszakban apró lépésekkel csökkent, s a...

Erre költött több mint 1,2 milliárdot a SPAR

A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak a bevásárláshoz, a folyamatos modernizálás révén pedig az üzletek környezetbarát, energiatakarékos működésére is hangsúlyt fektet. Nem volt ez másképpen a székesfehérvári Balatoni úton található...

Ennyivel nőttek az ingatlanárak a fővárosi agglomerációban

Megnövekedett a kereslet a fővárosi agglomerációs térség ingatlanjai iránt, 2022-höz képest 6, 2023-hoz mérten pedig 26 százalékkal több ingatlan cserélt tulajdonost a területen. A négyzetméterárak a teljes agglomerációt vizsgálva átlagosan 10 százalékkal, 650 ezer...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...