Idén az Adaptive Media értékesíti a Ringier Axel Springer Magyarország digitális hirdetési felületeit az ügynökségi, illetve programmatic piacon.
A két cég együttműködése a kiadó online portfolióját érinti: így a Blikk.hu, a Blikk Rúzs, a Kiskegyed.hu, a Glamour.hu, a Noizz.hu, az Egészségkalauz.hu és a Recepttár.hu hirdetési felületeit az Adaptive Media képviseli az ügynökségi piac irányában, illetve a sales house értékesíti a programozott hirdetési felületeket is.
A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport online portfóliója havonta több mint 3,2 millió egyedi látogatót ér el.
A korábbi évek gyakorlatának megfelelően a kiadó nyomtatott kiadványaihoz és BTL aktivitásaihoz kapcsolódó sales tevékenységet továbbra is a Ringier Axel Springer saját értékesítő csapata végzi, mint ahogyan a direkt partnerek többségének digitális kampánymenedzsmentje is a kiadónál marad.
A kiadó hirdető partnereinek teljes körű kampányait a kiadó értékesítési csapata és az Adaptive Media szoros együttműködésben szolgálja ki – derül ki a RAS közleményéből.