Többségi tulajdonrészt szerzett a Markweb Kft. az in-store marketing szakértő Gestalt Team Kft-ben. Az idei év elsődleges feladata a szakmai tudáscsere mellett az online és az offline divíziókban rejlő szinergiák kiépítése lesz.
A magyar tulajdonú Markweb Kft. 2009-es alapítása óta számos KKV és multinacionális vállalat online aktivitását tervezi és kezeli; specializálódott ügynökségi csoportok működtetésével sales support tevékenységet végez, illetve digitális hirdetéseket menedzsel különösen magas szakmai színvonalon.
A cégcsoport az elmúlt 10 évben tudatosan építkezett, a jelenlegi lépés is a növekedési stratégia része. A már bizonyított digitális kommunikáció, értékesítést támogató aktivitások, performance marketing, teljeskörű tartalommenedzsment és kampánykezelés mellett immáron a kreatív tervezés és gyártás, POS aktivitások lebonyolítása, komplex POS termékek gyártása, trade marketing és nyomdai szolgáltatások terén is kiemelkedő szolgáltatást nyújtanak.
Az akvizíciónak köszönhetően az ügynökségi csoport három tagúra bővült: a sales support tevékenységet folytató Markweb és a digitális hirdetésekre specializálódott Adlab Pro mellett 2020-tól a trade marketing és kreatív piacon jegyzett Gestalt Team is a cégcsoport tagja lett. A Gestalt Team csapata igazi megoldóegységnek tekinthető: a trade- és in-store marketing területén innovatív fejlesztésekkel, egyedi POS elemek tervezésével és gyártásával, személyre szabott nyereményjátékokkal, valamint saját digitális nyomdával, illetve kreatív részleggel és dekorcsapattal segítik az ügyfeleket.
A Gestalt Team több mint tizenöt éve megbízható beszállítója a Procter & Gamble vállalatnak. Hasonló megoldásokat nyújt a svájci Bel Suisse multinacionális cégnek is, minőségi emberi kapcsolatokon keresztül, mérhető, kreatív ötletekkel segítve marketing aktivitásaikat.
A Markweb csapata otthonosan mozog többek között a hazai magánegészségügyi vállalatok online kommunikációjában és digitális megoldásaiban. Ebben a szektorban kiemelt ügyfelei közé tartozik a TritonLife csoport, valamint az egészségügyi diagnosztikában jeleskedő Affidea Magyarország. Továbbá az online könyves piac egyik meghatározó szereplőjének, a BOOK24 online könyváruháznak teljeskörű marketing feladatait ők látják el a webshop indítása óta. A közösségi médiában való jártasságukat mi sem bizonyítja jobban, mint a több százezer követővel rendelkező HARIBO Hungária Facebook oldalának menedzsmentje.
Czitán Róbert és Szabó-Dudás Péter a Gestalt Team és a Markweb új ügyvezetői (a Markweb eddigi szakmai vezetői és résztulajdonosai) elmondták, hogy az idei év elsődleges feladata a szakmai tudáscsere mellett az online és az offline divíziókban rejlő szinergiák kiépítése. Komplex marketingkommunikációs megoldások kivitelezésén dolgoznak, amelyek hatékony és mérhető eredményeket biztosítanak a megrendelőknek.
„Megítélésünk szerint, a Markweb tapasztalatát ötvözve a Gestalt Team szakmai tudásával, számos új, izgalmas lehetőség kínálkozik az in-store marketing és a digitális terület összekapcsolásával létrejövő, eredményalapú kampány menedzsmentre. A nagyszerű csapattal bővült cégcsoport lehetőséget teremt számunkra új, innovatív megoldások bevezetésére. Sokat tudunk egymástól tanulni, nagy előnyünk, hogy mindenki komoly szakmai tapasztalattal bír a saját területén. Jelenleg a szinergiára koncentrálunk, nem tervezünk a Gestalt Team eddigi működésén drasztikusan változtatni, húsz év tapasztalata sokat jelent számunkra.” – nyilatkozta Fábián Gergely, a Markweb Kft. alapító tulajdonosa.
A cégcsoport együttes árbevétele 2019-ben meghaladta a félmilliárd forintot. Mint azt a tulajdonosok elmondták, az elkövetkező néhány év továbbra is a tudatos építkezésről, valamint a közösen megszerzett tudás kamatoztatásáról fog szólni.