A natív hirdetési technológiával foglalkozó nemzetközi Strossle hazai képviseletét 2020. március 11-től az AD MAX Hungary Kft-ra bízta, amit a több mint 20 éves digitális hirdetési tapasztalattal rendelkező Somogyi Péter Pál alapított és vezet.
Somogyi Péter Pál pályafutását 1999-ben kezdte a Matáv csoportban, és nevéhez fűződik a legnagyobb hazai online portfólió hirdetési területének felépítése. 10 év után 2009-ben csatlakozott az Evomedi Sales Househoz, melyet tulajdonostársaival a hazai piac egyik legerősebb szereplőjévé épített. Az Evomedia-ban eltöltött újabb 10 év után úgy döntött, hogy új területen indít vállalkozást, ahol a sok éves kiadói és digitális hirdetésértékesítési tapasztalatit ötvözi. Így született meg az AD MAX Hungary, amely független technológiai és adatalapú content marketing szolgáltatásokat nyújt kiadóknak és hirdetőknek.
A Strossle Európában 11 országban van jelen natív hirdetési és forgalomterelési eszközeivel, amit több mint 1 500 kiadó és több ezer hirdető használ. A kiadók számára a Strossle adat alapú és mesterséges intelligenciával is dolgozó technológiai megoldása egyszerre segít a látogatók megszerzésében és a hirdetési bevételek növelésében. A hirdetők pedig a hagyományos banneres hirdetési megoldásokhoz képest eredményesebb megoldáshoz jutnak a rendszer használatával.