A Hyundai Holding Hungary év elején meghirdetett meghívásos kreatív lead ügynökségi tenderét a több mint 20 éves tapasztalattal rendelkező Republic Group nyerte idén tavasszal.
Az otthoni munkavégzésben is helytálló Republic Group reklámügynökség a nem kevesebb, mint 21 tagból álló országos hálózattal rendelkező autóipari vállalattal kötött határozatlan időre hosszú távú együttműködést. Az új kreatív stratégia célja, hogy tovább erősítse a márkát, mindemellett növelje az eladások számát.
Az ügynökség kreatív divíziójának feladata egy olyan kampány kivitelezése, amely tovább erősíti a márkát a magyar piacon, szem előtt tartva annak értékeit: a megbízhatóságot, a szépséget és a kiváló ár-érték arányt. Az adaptációs munkák mellett, saját fejlesztésű feladatokat is ellát a kreatív divízió, illetve az ügynökség felel a különböző social platformok kezeléséért is.