Az inspirációt, kreativitást, tudást és tudásmegosztást még a karantén sem zárhatja karanténba. A Republic Group éppen ezért indította el most új reklámszakmai podcast-ját, a RePortot.
A mostantól rendszeresen jelentkező műsor első adásban Kun Miklóssal, a MediaCom stratégiai igazgatójával, Brückner Gergellyel, az Index újságírójával, és Sánta Sándorral, a Chocco Garden ügyvezetőjével beszélgetett Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.
Az első rész a koronavírus-járvány gazdaságra, márkákra és a kommunikációs szakmára gyakorolt hatását járja körbe a szakértőkkel közösen, valamint többek között olyan kérdésekre ad választ, mint például:
- hogyan változtak az elmúlt 5-6 hét alatt a médiafogyasztási szokások és a hirdetési piac?
- milyen tartalmakat fogyaszt most a Z-generáció?
- miként változtatja meg a fogyasztói márkaválasztást a jelen helyzet?
- üzleti nyereséget hozhat a márkáknak az, ha hosszú távon „purpose-driven” pozicionálást és kommunikációt követnek?