- Hirdetés -

Új sorozatok, folytatódó showműsorok – ez vár ránk a tévék előtt

|

Idén különleges formában, online tartották meg a Big Picture-t, amin a hazai televíziós piac meghatározó szereplői mutatták be, hogy mivel készülnek az év utolsó hónapjaira, illetve 2021-re. Az RTL-nél továbbra is pörgetik a sorozatgyártást, de jövőre lesz X-Faktor, Cápák között és terveznek Survivort is, a TV2 pedig egy új napi sorozattal, valamint A nagy duett új évadával is erősít.

Bár idén online formában tartották meg a Big Picture-t, az új formátum egyáltalán nem ártott a kreativitásnak, több prezentáción is látszott, hogy alaposan rákészültek a médiapiac szerelői. A ViacomCBS újdonságai kapcsán például bevetették Optimus fővezért is, Málnay B. Levente, az AMC Networks régiós alelnöke pedig bemutatta, hogy mennyire sokoldalú.

Harsányi Gábor, a ViacomCBS közép-kelet-európai regionális alelnök-vezérigazgatója bejelentette, hogy tovább erősítik a gyerekeknek szóló portfóliójukat, érkezik a NickTeen, ami a tizenéveseket igyekszik megszólítani. A vártnál gyengébben teljesítő Spike csatornát kivezetik a piacról, a felszabaduló frekvencián lesz elérhető az új gyerekcsatorna. Fontos változás az is, hogy a Paramount Channelt átnevezik Paramoun Networks-re. A prezentációból kiderült az is, hogy idén az MTV EMA körkapcsolásban jelentkezik négy városból, köztük Budapestről.

Az RTL Magyarország prezentációját Kolosi Péter programigazgató és vezérigazgató-helyettes, illetve Grósz Judit digitális és üzletfejlesztési igazgató tartották. Kolosi Péter többek között beszélt arról, hogy a saját gyártású sorozatok a jövőben is kiemelt figyelmet kapnak, arra készülnek, hogy a következő időszakban is minden szezonban 50-60 új sorozatepizód kerül majd képernyőre.

Januárban érkezik a Drága örökösök alkotóinak új szériája, a Keresztanyu, ami az ukrán-magyar határ közelében fekvő faluban játszódik és amiből egy rövid részletet is levetítettek. Bejelentették azt is, hogy karácsony előtt érkezik a a Konyhafőnök VIP, szó esett arról, hogy hamarosan visszatér Friderikusz Sándor az Életünk története című produkcióval, iletve elhangzott, hogy novemberben indul a ValóVilág 10 powered by Big Brother az RTL II-n. Jövőre ismét lesz X-Faktor, visszatér a Cápák között és a tervek szerint Survivort is forgatnak. Az RTL prezentációjában külön kitértek a cég maszkhasználatot ösztönző kampányára is.

Málnay B. Levente, az AMC Networks International Central & Northern Europe alelnöke többek között bejelentette, hogy érkezik egy új műsor a Spektrumra, A Duna árral szemben címmel, amelyben Nick Thorpe, a BBC újságírója járja végig a Dunát a deltától a forrásáig. Érkezik majd január 27-én a Born in Auschwitz, ami egy ott született túlélő és lánya története, többek között arról, hogyan próbálja feldolgozni a család a traumát. Az AMC prezentációjának érdekessége volt, hogy Málnay B. Leventét számos szerepben megcsodálhattuk – az arcát odavarázsolták az érkező filmek egyes jeleneteibe – így többek között az is kiderült, milyen jól alakít zombit.

A Sony Pictures Television Networks CE hazai portfóliójában a Viasat3-on lesz Észbontók, illetve novemberben indul a Luxusfeleségek. A Viasat6-on pedig november 9-én rajtol majd a Celebcella.

A TV2 Média csoport terveiről Fischer Gábor programigazgató beszélt, bár konkrét időpontokat nem osztott meg. Hamarosan érkezik majd a Farm VIP kaland reality, amelyben egy vidéki birtokon próbálnak bizonyítani a celebek, de beszélt a Nicsak, ki vagyok visszatéréséről is, illetve bejelentette, hogy a Séfek séfe gasztroverseny is érkezik majd.

2020 első felében komoly sikereket hozott a TV2-nek az Exatlon Hungary, ami 2021-ben visszatér majd. Idén január elején rajtolt, azt nem árulta el Fischer Gábor, hogy jövőre mikor indul a műsor. Fontos újdonság volt, hogy 2021-ben a 7. évaddal visszatér A nagy duett, amiben profi énekesek és celebek közös produkcióval igyekeznek lenyűgözni mindenkit. Jövőre második évaddal érkezik a Sztárban sztár leszek és egy új napi sorozat, amit már hónapok óta forgatnak, a Doktor Balaton, amiből egy rövid kedvcsinálót is levetítettek a Big Picture-ön.

Hajdú Péter, a MediaVivantis Zrt. vezérigazgatója a Big Picture-ön bejelentette, hogy február 1-től reggeli műsorral bővíti programkínálatát a LifeTV. A sajátgyártású, élőben sugárzott napindító műsor hétköznap reggelenként kerül képernyőre, a műsorkészítők szándéka szerint szórakoztató és aktuális témákat egyaránt napirendre tűz. A műsorvezetők kiválasztása folyamatban van, személyüket és a műsor címét a csatorna egy későbbi időpontban fogja bejelenteni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...