- Hirdetés -

Nemzetközi együttműködésben a Mediaspace

|

Dagmara Szulce, az International Advertising Association (IAA, Reklám Világszövetség) globális ügyvezetője és Incze Kinga, a Mediaspace.global alapító-ügyvezetője egy Zoom-hívásban kötött stratégiai partnerséget. Az együttműködés az IAA globális virtuális konferenciájával indul.

Az együttműködés kölcsönös előnyöket jelent mindkét fél számára, hogy a márkák, a kommunikáció, a szakmai networking, együttműködés és innováció erejére építve segítsenek tagjaiknak a globális válság és az iparági kihívások leküzdésében.

A legnagyobb örömmel tudatjuk, hogy az International Advertising Association (IAA, Reklám Világszövetség) partnerségre lép legfiatalabb tagjával, a Mediaspace.global új szakmai közösségi platformmal, amely a média, marketing, technológia, innovációs és szabályozás területeit fedi le a globális médiatérben.

Az International Advertising Association (IAA) a világ legbefolyásosabb marketingkommunikációs szakmai szervezete 53 országban van jelen reklámpiaci, médiavállalati, ügynökségi és egyéni tagokkal. Az IAA célja, hogy bizonyítsa: a globális válság leküzdésében és a gazdaság újraindításásában a márkák jelentős szerepet játhatszanak.

A Mediaspace 2020 májusában, a COVID-19 válság első hullámában indult közösségi platform, amely a média, marketing, technológia, innovációs és szabályozás szakemberei, döntéshozói számára jött létre. A független szakmai social media-oldalon a tagokat napi szinten megszólaltató Members’ Daily Video interjúk, a saját, Whitereport-adatbázisra épülő piaci elemzése, valamint széleskörű hír- és elemzésválogatás segíti a szakembereket a világ minden pontján. A Mediaspace szeptembertől magasszintű eseménysorozatot is indított online ‘Regulation Meets Market & Innovation’ címmel.

A Mediaspace célja az, hogy segítse a szakmai – közösségi buborékunkból való kitekintést és felhívja a figyelmet, illetve megkönnyítse a virtuális térben világméretűvé nőtt piaci lehetőségek, kapcsolódások, szakmai együttműködések létrejöttét.

A platformfunkciók kiemelten támogatják a tudásmegosztást és a üzleti networkinget – a social distancing korában, amikor a szakmai és üzleti kapcsolatok egyre inkább a digitalis térbe terelődnek, ez minden eddiginél fontosabb. Az ingyenes regisztrációt követően számtalan közösségi funkció és tartalom elérhető, nemsokára pedig premium előfizetéses szolgáltatások is indulnak.

Dagmara Szulce, az IAA globális ügyvezetője azt nyilatkozta:: ‘A kommunikáció és így az IAA szerepe fontosabb mint valaha. E soha nem látott globális válság együttműködést, kreativitást igényel, és az iparág megújulását. Az egyre változó fogyasztói szokások, technológiai fejlődés és szabályozási keretek folyamatos kihívás elé állítanak mindnyájunkat, ezért kiemelkedő szakmaiságra van szükség.”

Szulce Hozzátette: ‘Az IAA a világ legbefolyásosabb brandjeit fogja össze. Olyan tudás megosztására vagyunk képesek – beleértve a nagyvállalatokat, KKV-kat és a felsőoktatásban az új szakmai generációkat -, amely révén a kreativitás, reklám és kommunikáció erejét kiaknázva tudjuk segíteni a gazdasági növekedés elindulását. A Mediaspace-együttműködés révén kölcsönösen segíteni tudjuk egymást a döntéshozók és jövőbeli szakemberek elérésében, megszólításában, a platform segítségével egy világszintű szakmai network létrehozásában és együttműködések serkentésében.

A Mediaspace-nek számtalan hazai vonatkozása van: a Mediaspacet üzemeltető Whitereport Global Limited többségében magyar tulajdonban, magyar back-officeszal működik, s a globális IAA-partnerség a magyarországi IAA-vezetés támogatásával indult.

Dr. Pócsik Ilona, az IAA magyarországi elnöke és Kaminszky Adrienne főtitkár kiemelték: “Az IAA a legbefolyásosabb marketingkommunikációs network a világon, amelynek ezentúl a Mediaspace mint digitalis szakmai platform is teret nyújt a kapcsolattartás és tudásmegosztás tekintetében. A hazai Effie kapcsán is elindult együttműködésünk remélhetőleg sokakat segít abban, hogy szakmabeliek egymástól tanulva, e rangos nemzetközi hatékonysági verseny keretében és a Mediaspace nemzetközi platformján, közösségén keresztül inspirálódjanak, új, előremutató együttműködések induljanak – a jelenlegi, megváltozott körülmények között a hatékonyság és a kreativitás előtérbe került, a megújulás létkérdéssé vált.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...