A KPMG-nél mindenki pontosan tudja, hogy a cég legnagyobb értékét a szakmaiság, a megbízhatóság és a munkatársak jelentik. Ezek olyan értékek, amelyeket Magyarországon több mint 30 év teljesítménye alapozott meg. A teljesítmény mögött pedig a KPMG-s kollégák elkötelezettsége, felkészültsége áll, ahogyan azt a vállalat employer branding vezérgondolata, a „Powered by you” is kifejezi.
„Egy olyan HR kommunikációs platformot alakítottunk ki, amelynek segítségével a pályájuk elején állókat célozhatjuk meg, sallangmentesen, lényegre törően, hitelesen – elsősorban social médiában. Keressük a motivált, fejlődni vágyó és céltudatos fiatalokat, hogy nálunk építsék karrierjüket. Őket segíthetjük így, hisz már jelentkezéskor tudják, mire számíthatnak, és ki is tűnhetünk e megoldással a szektorra jellemző, sokszor nagyon hasonló álláshirdetések sorából.” – emelte ki Hodován Lili, a KPMG szenior kommunikációs szakértője.
Pályakezdőként elképesztően nehéz kiigazodni a hirdetéseken, megtalálni a leginkább testhez álló pozíciót, az elképzeléseinknek leginkább megfelelő céget. Nem könnyíti meg a helyzetet, hogy egyforma – sokszor egy kaptafára és klisére építő – álláshirdetéssel találkozik az álláskereső, anélkül, hogy bármit is megtudna a hirdető cégről, a konkrétumokról. A KPMG azonban mindig is a tényekben hitt, így most hadat üzen a kliséknek.
A kampány a KPMG-nél dolgozók perspektíváján keresztül meséli el, hogy nekik mit rejt egy-egy klasszikus frázis. Mini-kampányainkban megmutatják a kiscsillagos részt, felnagyítják az apróbetűt.
„Az inputot a kollégáink adták, akik nem is olyan régen ugyanúgy átélték a pályakezdők dilemmáit, így könnyen ráéreztek, mi lehet, az, ami érdekes lehet az újonnan csatlakozni vágyók számára, mit kell kifejteni. Sőt többen saját konkrét személyes történeteiket megosztva jelennek meg a hirdetésekben.” – hangsúlyozza a KPMG szakértője.
A kommunikációban kiemelten fontos szerepet kapott az álláskereső fiatalok „útjának” konzekvens végigkövetése, valamint hogy részletes információkkal megfelelő támogatást kapjanak, a social hirdetésektől egészen a jelentkezem gomb megnyomásáig.
A kampány fő üzenete: A te ambíciód, a közös jövőnk – hiszen a KPMG számára az a legnagyobb profit, ha sikerül megtalálni azokat az elhivatott, ambiciózus fiatalokat, akiket érdekelnek a nagy dolgok és a részletek egyaránt, és akik szeretnek a dolgok mögé látni.