- Hirdetés -

Sokkal kevesebbe kerülhet a bevásárlás

|

- Hirdetés -

Tízből kilenc magyar nő tagja valamilyen hűségprogramnak, és a pontgyűjtő kártyáját is rendszeresen használja – derült ki a Rossmann Magyarország reprezentatív online felméréséből. A kutatásban megkérdezetteknek átlagosan öt különböző tagsága van, bár a tagságok halmozása inkább a magasabb végzettséggel rendelkező, nagyobb településeken élőkre jellemző. A felmérés alapján az is látszik, hogy a magyar nők több mint háromnegyede spórolási szándékkal csatlakozik a programokhoz. Jellemzően egyébként a kisebb településeken élők érzik jelentős segítségnek a tagsággal járó előnyöket, ők havonta akár tízezer forintot is megtakaríthatnak a hűségprogrammal.

A Rossmann Magyarország megbízásából az NRC piackutató cég készített reprezentatív kutatást, azzal a céllal, hogy felmérje a 18 és 65 év közötti nők törzsvásárlói programokkal kapcsolatos szokásait. A felmérésből többek között kiderült az is, hogy a magyar nők mennyire elégedettek a jelenleg elérhető hűségprogramokkal, mennyit spórolnak a tagsággal, milyen változtatásokat javasolnának, illetve milyen típusú kedvezményeket és kuponokat tartanak a leghasznosabbnak.

Tízből kilencen gyűjtik a pontokat

Németh Kornél ügyvezető a kutatás kapcsán elmondta, hogy a 18-65 éves nők szinte kivétel nélkül (tízből kilencen) részt vesznek valamilyen pontgyűjtő programban. Átlagosan öt különböző tagságuk van, és a magasabb végzettséggel rendelkező, nagyobb településeken élőkre jellemző a tagságok halmozása. A középfokú végzettséggel rendelkezők 40 százaléka, míg a felsőfokú végzettséggel bírók közel 35 százaléka 7 vagy annál is több hűségprogramnak tagja.

„A felmérésből kiderült az is, hogy az élelmiszerüzletek és a drogáriák esetében mutatkozott a legmagasabb törzsvásárlói tagsági szám, az elégedettségi szint pedig minden vizsgált hűségprogram esetében 50 százalék feletti” – tette hozzá. Németh Kornél szerint a válaszok azt mutatják, hogy a vizsgált célcsoport esetében, ha valaki tagja egy adott programnak, akkor a vásárlások többségében használja is pontgyűjtő kártyáját, viszont kifejezetten nehezményezik, ha egy adott kedvezményt online nem tudnak érvényesíteni.

Kellenek a kedvezmények

A kitöltők több mint háromnegyede spórolási szándékkal csatlakozik a hűségprogramokhoz, azonban a tagok sokkal vonzóbbnak találják az azonnali kuponokat, mint a pontgyűjtéssel elérhető kedvezményeket. Jellemzően a kisebb településeken élők azok, akik jelentős segítségnek érzik a tagsággal járó előnyöket és tapasztalataik szerint minél több hűségprogramhoz csatlakoznak, annál több pénzt tudnak megspórolni. Ez havonta akár 10.000 forintot is jelenthet.

„Kiderült, hogy a tagok többsége minden egyes alkalommal megnézi, hogy egy vásárlás alkalmával mennyi pénzt sikerült megspórolnia. Ehhez egyébként nagy segítséget nyújt a Rossmann+ alkalmazáson belül elérhető digitális nyomkövető rendszer is, aminek köszönhetően pontos információt kapnak a kedvezmény összegéről” – emelte ki Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.

A drogériákban spórolhatunk a legtöbbet

Összességében elmondható, hogy a kutatásban résztvevő nők többsége elégedett a jelenleg elérhető hűségprogramokkal és úgy gondolják, hogy a legjelentősebb kedvezményeket a drogériás törzsvásárlói programok kínálják. Az élelmiszer- és gyógyászati üzletek esetében további programok kialakítását érzik szükségesnek, míg a már meglévők kapcsán újragondolást és bővítést javasolnak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...