- Hirdetés -

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

|

- Hirdetés -

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő szerint. A cég vezérigazgatója a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt a Client Portal fejlesztéséről és arról is, hogyan hathat majd a piacra.

- A Client Portal megoldásotok jelentősen felgyorsítja és leegyszerűsíti a kommunikációt, valamint a kampányok kezelését. Honnan jött az ötlet, hogy létrehozzatok egy ilyen felületet?

- Az ötlet – vagy sokkal inkább tudnám ezt egy belső igénynek nevezni – adott volt azok után, hogy bevezettük a saját fejlesztésű ügynökségi szoftverünket lassan két éve. Az influencer marketplace termékünk nagyon hasznos volt 2016 és 2019 között, de ahogy egyre nagyobb figyelmet és büdzséket kapott az iparág, úgy mi is igyekeztünk haladni a legújabb, globálisan elérhető techintegrációs lehetőségekkel is. Ez teremtett egy influenszer- és talent management ügynökségre tervezett ügyviteli rendszert. Annyira sikerült standardizálni és automatizálni az ügynökségi működést, hogy a médiatervezés mellett a kampánymenedzsment, a pénzügyi tervezés, az automatikus szerződésgenerálás, az CRM, a dokumentumkezelés, az account és a talent manager csapat teljesítménymutatói, az e-mail-fiók és a céges felhőintegráció is része a szoftverünknek. Az egész egy plug and play megközelítéssel működik, bármilyen e-mail, felhő, e-sign, adatbázis, banki szolgáltató rendszerét hozzá tudjuk csatolni a rendszerünkhöz. Amikor láttuk, hogy egy 6-7 fős talent/account manager csapat el tud vinni egy naptári évben 576 kampányt 1,8 milliárd forint értékben, akkor egyértelművé vált, hogy ezt a hatékony és transzparens működési modellt minden ügyfelünk irányába ki kell terjesztenünk. Elképesztő nyugalom menedzsmentszinten, hogy kinyitom a laptopom, és a több mint félezer kampány valamelyikébe bármikor bele tudok kattintani, és látom, hogy állnak a tartalmak, a számlák kiegyenlítettsége, a szerződések státusza, valós időben közösségi platformokra linkelő performance riportot tudok letölteni Excelben vagy PPT-ben, és mindehhez egyetlen pénzügyi munkatárs dolgozik a cégben. Az 576, összértékben több mint 1,8 milliárd forintot meghaladó kampányvolumenhez a 12 hónap alatt tartozott több mint 1700 szerződés, ami automatikusan generálódott a kampányinputok alapján, és ehhez jön több mint 1300 számla. Még egyszer tehát: 6-7 account/talent manager és 1 pénzügyes kezeli ezt a rendszer használatával, a jelszavunk a hatékonyság és a transzparencia. Látom, hogy egy account manager az általam kiválasztott időszakban hány media plant csinált és milyen értékben küldött ki, milyen az elfogadottsági aránya, mekkora gross margint termel kampányonként és influenszerenként, hány kampánya van és milyen státuszban (closed, active), ki hány ügyféllel (márka, ügynökség, influenszer) dolgozik, mekkora árbevételrész tartozik hozzá, mennyi nyitott feladata van. Egyszóval anélkül, hogy találkoznék valakivel, vagy felhívnék bárkit, kinyitom a laptopom, és médiatervre, kampányra, munkatársra lebontva látom, hogy mi történik a cégünkben. Pontosan ugyanezt a transzparenciát és kényelmet fogjuk biztosítani együttműködésünk során kivétel nélkül minden egyes ügyfelünk számára.

- Mi jelentette a legnagyobb kihívást a fejlesztés során?

- Hogy „lábbal” tudjuk csinálgatni, amolyan szorgalmi feladatként, miközben a 2023-ra kitűzött fontosabb nemzetközi és hazai céljaink nem sérülnek miatta. De a csapat fantasztikus volt, mert ezt főleg munka előtt és után csinálták önszorgalomból, a legtöbbet a talentüzletág-vezetőnk, Bozsik Dóra foglalkozott vele. Neki kellett a legjobban átlátni, hogyan tud egy ilyen felületet beilleszteni a működésünkbe már az ajánlatadási szakasztól.

- Véleményed szerint mi a legnagyobb előnye a Client Portalnak?

- Ugyanaz, mint a saját ügynökségi szoftverünkké: egy zárt end to end felület, ahol minden adatpont, dokumentum, információ, riport egyszerre, valós időben elérhető. Minden visszakövethető, minden „kattintás” logolva van, minden ajánlat, az azokra adott kommentek, azok különböző verziói, az összes futó és már lezárult kampány, az összes valaha volt ügyfél számára készült influenszertartalom insightokkal együtt egy helyen, bármikor lekérhető riportinggal. Időt és energiát fogunk spórolni az ügyfeleinknek úgy, hogy közben soha többet nem kell a gépén „rendrakással” foglalkoznia, mert mindent tárolunk, vizualizálunk, illetve mindent le tud innen tölteni, a felületen elérhető összes adatot, dokumentumot, képet, insightot egy mapparendszerbe rendezett ZIP-fájlban is akár. Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás. Ez olyan transzparenciát hoz, ami kellően motivál minket, hogy mindig minden naprakész legyen, mert nem lesz pár óra „laufunk”, hogy egy „Sziasztok! Hogy áll a kampány, küldjetek róla egy rövid statust kérlek”-re levegőfestéssel válaszoljunk. Bejelentkezik az ügyfél, és ott lesz minden fehéren-feketén. Szeretjük az ilyen típusú, hatékonyságot boostoló, konstruktív nyomást. Én úgy gondolom, hogy a digitális marketingen belül minden egyes ügynökségnek úgy kell majd dolgoznia az ügyfeleivel, mint egy nyitott könyv.

- A tervek szerint mikor élesedik a felület, milyen feladatokat kell még addig elvégeznetek?

- November 13-tól meghívással néhány ügyfél még az idén használatba veheti a felületét, de 2024 januárjától indul a hivatalos üzem.

- Véleményed szerint hogyan hat majd a piacra ez a megoldás, mennyire mozgatja meg a riválisokat, esetleg számoltok azzal, hogy megpróbálják másolni?

- Reményeink szerint az ügyfeleinkben ez egy addicionális bizalmi tényező lehet. Egy ok arra, hogy semmiképpen ne gondolkodjanak más partnerben a hazai piacon még akkor sem, ha nem a saját, kizárólagos talentportfóliónkkal szeretnének dolgozni. Ha a definíció szerinti versenytársakat nézem, akkor mind kampányvolumenben, mind fejlesztői erőforrásban talán kicsit messzebb vannak attól az elkötelezettségtől, hogy egy általunk már második éve használt rendszert építhessenek maguknak a közeljövőben. Illetve nem gondolom, hogy ilyen szintű hatékonyság és transzparencia megteremthető lenne azoknál a cégeknél, amelyek a mai napig többnyire mindent Excelben, e-mailben, kézzel csinálnak. Az a működés soha nem lesz valós idejű, azonban a piac, valamint az ügyfelek türelme és elvárása a globális technológiai lehetőségek ívét követi. Ha lesz olyan megoldás, amit azonnal, e-mail-váltás vagy telefonhívás nélkül lát, és az neki időt, energiát spórol, miközben legalább akkora vagy nagyobb értéket teremt az együttműködés, egészen biztos, hogy nem fognak azon gondolkodni, hogy kivel dolgozzanak. Egyszerűen a mesterséges intelligencia és az egyéb kombinálható business intelligence infrastruktúrák mai fejlettsége által megszületett a hatékony, átlátható és valós idejű működés iránti igény. Amikor azt mondom, hatékonyság, akkor a pénzre gondolok mind nálunk, mind pedig az ügyfeleknél. A transzparencia pedig biztosítja a kölcsönös tiszteleten alapuló megbízható együttműködéseket mindkét fél részére.

 

Az interjú teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...