- Hirdetés -

Itt az RTL karácsonyi ajándéka – Majka visszatér a csatornához

|

- Hirdetés -

16 év után visszatér az RTL-hez Majoros Péter, Majka, akit a nézők már 2024 második felében, új szerepben láthatják a csatornán. Majka az elmúlt években a TV2 egyik húzóneve volt, olyan produkciókban szerepelt, mint a Sztárban sztár, a Nagy Duett, vagy a Ninja Warrior Hungary, így nem lenne meglepetés, ha az RTL-es visszatérése is az adó valamelyik csúcsprodukciójában történne. Az elmúlt húsz évben messze ő futotta be a legnagyobb celebkarriert azok közül, akik valamelyik valóságshowban vagy tehetségkutatóban lettek ismertek.

A rapper-műsorvezető nemcsak a tévében hasított nagyot, a hazai celeb- és médiavilág egyik legismertebb alakja lett a közösségi médiában is, közel 800 ezer követője van a Facebookon, 120 ezernél több feliratkozóval rendelkezik a YouTube csatornája, a Belehalok című dalát pedig 84 milliószor játszották le a videómegosztó oldalon.

Majka 2002-ben az RTL képernyőjén tűnt fel először a Való Világban, ahol a valóságshow második helyezettje lett, majd ezt követően a Való Világ műsorvezetőjeként, illetve színészként és rapperként folytatta a karrierjét. Majka a reality után 2004-ben az RTL portfóliójába tartozó Cool TV műsorvezetője volt, de többször szerepelt például a HetiHetesben is. Később televíziós karrierjét más csatornáknál folytatta, és az ország egyik legsikeresebb zenei előadója és alkotója lett. 2010-től dolgozott a TV2-nél és az elmúlt években a csatorna egyik meghatározó arcává vált, számos showműsorban, vetélkedőben vett részt zsűritagként vagy műsorvezetőként.

„Nagyon örülünk, hogy hosszú évek után Majka visszatér az RTL-hez, amit joggal nevezhetünk az anyacsatornájának, hiszen ismertsége és műsorvezetői karrierjének indulása is hozzánk kötődik. Többet egyelőre nem árulhatok el, de izgalmas műsorokban fog visszatérni az RTL képernyőjén, ami nem csak a nézőinknek, de Majkának is újdonságot jelent majd.” – mondta Kolosi Péter, az RTL tartalomért felelős vezérigazgató-helyettese.

„16 év után új kalandokat keresek a kereskedelmi televíziózásban, és visszatérek az RTL-hez, ahol egy régi-új csapat vár. Alkotó emberként mindig új impulzusokra van szükségem, és most az RTL-nél látok garanciát arra, hogy olyan műsorokban szerepeljek, ahol a néző is jól szórakozik, és én is jól érzem magam. 21 évvel ezelőtt innen indultam el a Való Világból a való világba, és ha jól számolom az életkorom, még az is lehet, hogy innen megyek nyugdíjba” – írta Majka a közösségi média oldalán.

Az egyébként nem egyedülálló, hogy a két nagy rivális kereskedelmi csatorna egymástól csábít el ismert televíziós személyiségeket. Eddig főleg a TV2 vitt el igazi nagyágyúkat az RTL-től: Így például Nánási-Ördög Nóra 13 év után 2014-ben távozott az RTL-től, majd követte őt Stohl András és Lékai-Kiss Ramóna is.

Az RTL bejelentette azt is, hogy 2023. végével távozik a Reggeli című műsor műsorvezetői csapatából Miller Dávid, akit a jelenleg is futó Éden Hotel mellett két évadon át az X-Faktor műsorvezetőjeként kedvelhettek meg a nézők. Szabó Zsófi, a Reggeli egyik háziasszonya is búcsúzik a műsortól. A népszerű műsorvezető elérkezettnek látta az időt, hogy több év után váltson és új feladatok, kihívások elé nézzen.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...

Különleges mesekönyv készült

Hiánypótló kiadvány hívja fel a figyelmet arra, hogy mit tehetünk felelős felnőttként a gyerekek biztonságáért. A Minden gyerek kicsi kincs című könyv Gyurkó Szilvia, a Hintalovon Alapítvány gyerekjogi szakértőjének szakmai támogatásával készült és jelent...

Rengeteget adományoztak a Tesco vásárlói

138 962 kiló tartósélelmiszert adományoztak a vásárlók a Magyar Élelmiszerbank Egyesület országos tartósélelmiszer-gyűjtő akciójában a hétvégén. Ez a mennyiség csaknem másfélszerese a tavaly felajánlottnak, így országszerte közel 27 800 rászoruló kaphat támogató csomagot az...

Újabb Dűne sorozat érkezik

Casey Bloys, az HBO és a Max tartalomért felelős elnök-vezérigazgatója bemutatta a Max saját gyártású sorozata, a Dűne: Prófécia első teaserét. A hat epizódból álló évad idén ősszel debütál a Maxon.A DŰNE – PRÓFÉCIA...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...