- Hirdetés -

Limitált kiadású ízzel csábít a Coca-Cola

|

- Hirdetés -

J.Y. Park, a Stray Kids, az ITZY és az NMIXX is megjelenik majd az új Coca-Cola Creations, a K-Wave Zero kampányában, amellyel az italgyártó a K-Pop rajongóihoz szól világszerte

A Coca-Cola ma bemutatta a Coca-Cola Creations legújabb italát, a Coca-Cola K-Wave Zero-t, amely a K-Pop rajongói számára nyújt limitált kiadású ízvilágot és élményeket. Az új Creations a K-Pop műfaj növekvő ismertségét, közönségét és a koreai kultúra egyre nagyobb európai népszerűségét helyezi a középpontba.

A K-Pop immár nemcsak az európai zenei listák élén, hanem a vezető fesztiválokon is tarol: a Coca-Cola K-Wave Zero a Coca-Cola frissítő ízét pont ezzel a kirobbanóan gyümölcsös K-Pop varázslattal egyesíti. A Coca-Cola K-Wave Zero megmutatja a K-Pop előadók iránti mindent elsöprő lelkesedést, egyben izgalmas lehetőséget kínál a rajongóknak, hogy új és váratlan módokon kapcsolódjanak a K-Pop előadókhoz a digitális és a fizikai világban egyaránt.

A Coca-Cola K-Wave Zero a „Nyiss a csodára!” platformon belül egy olyan vibráló energiákkal teli univerzumot mutat meg, ahol a K-Pop rajongói és sztárjai közösen fejezhetik ki a műfaj iránti rajongásukat: Coca-Cola K-Wave Zero dobozát felnyitva újra átélhetik azt az izgalmat, amit akkor éreztek, amikor K-Pop rajongóvá váltak.

Az új, limitált kiadású íz mellett a három legmenőbb K-Pop együttes, a Stray Kids, az ITZY és az NMIXX, valamint a JYP Entertainment alapítója, J.Y. Park is váratlan élményekkel lepi meg a rajongókat. Ennek az izgalmas együttműködésnek a részeként az együttesek összefogtak, hogy kiadják a „Like Magic” című, J.Y. Park által megalkotott igazi K-Pop himnuszt és klipet. A teljes dal és a videó a JYP Entertainment YouTube-csatornáján február 20-ától elérhető.

A dal és a videó megjelenésének alkalmából a rajongóknak lehetőségük lesz részt venni a „Like Magic” Fan Music Video AI Experience-en: a mesterséges intelligencia segítségével közvetlenül belekerülhetnek egy K-Pop klip vibráló világába, amelyben közösen szerepelhetnek kedvenc előadóikkal. A Coke alkalmazáson keresztül a rajongók hangjukat, nevüket és arcukat is beágyazhatják a J.Y. Park jegyezte K-Wave himnusz, a „Like Magic” klipjének különböző jeleneteibe. Miután elkészült, a felhasználók letölthetik és megoszthatják barátaikkal a közösségi médiában a személyre szabott klipjüket.

A Coca-Cola Creations június 2-án egy K-Wave <Inkigayo> koncertet is rendez Dél-Koreában, ahol életre kelti ezeket a váratlan pillanatokat. Az élő eseményre a Coca-Cola kapcsolódó nyereményjátékának fődíjasa és kísérője is elutazhat majd. A koncert lineup-ját a JYP Entertainment előadói és más tehetséges K-Pop művészek alkotják, köztük a Stray Kids, ITZY és NMIXX.

„Nagyon izgalmas dolog a világ egyik legszenvedélyesebb rajongói közössége számára olyan új élményeket teremteni, amelyek reményeink szerint a Coca-Cola varázslatát hozzák el a rajongóknak szerte a világon” – mondta Oana Vlad, a The Coca-Cola Company globális stratégiáért felelős igazgatója. „A Coke Creations szellemében az élmény egy csodálatos Coca-Cola Zero ízzel kezdődik, amelyet egy csipetnyi gyümölcsös K-Pop varázslat kísér. Az ital ezen kívül olyan további élményeket nyit meg a rajongók számára, mint a mesterséges intelligencia által vezérelt utazás, amelynek során a rajongók személyre szabhatnak egy zenei videót, valamint az egyedülálló együttműködés a JYPE-vel és három népszerű K-Pop együttessel.”

„A K-Pop világát a rajongók éltetik, mi pedig rendkívül izgatottak vagyunk, hogy ezzel az egyedülálló Creations-élménnyel ünnepelhetjük odaadásukat az általuk kedvelt előadók és zene iránt” – mondta J.Y. Park, a JYP Entertainment alapítója. „A rajongók támogatása sokat jelent számunkra. Bízunk benne, hogy az új Coca-Cola ízzel, valamint azokkal a digitális és fizikai élményekkel, amelyek még jobban összekötik a rajongókat kedvenc előadóikkal, mi is meg tudjuk mutatni a szeretetünket és megbecsülésünket irántuk.”

A Coca-Cola K-Wave Zero már a világ több piacán, köztük Magyarországon is kapható. Egyes piacokon a fagyasztott változat is elérhető lesz.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...