- Hirdetés -

Kiderült, hol rendezik a női és a férfi kézilabda BL Final4 sorsolását

|

- Hirdetés -

A női és a férfi kézilabda Bajnokok Ligája 2024-es EHF Final4 sorsolását május 7-én 17 órától tartják a Sport TV budapesti stúdiójában. A verseny történetében először dől el a két EHF FINAL4 menetrendje egy helyszínen, egy napon, élő adásban.

Azt már megszokhattuk, hogy a kölni LANXESS Arena és a budapesti MVM Dome a férfi és a női klubkézilabda két temploma, köszönhetően a EHF Bajnokok Ligája négyes döntőinek, de lassan megbarátkozhatunk azzal is, hogy a Sport TV stúdiója lesz a EHF Final4-sorsolások szentélye. Az Európai Kézilabda-szövetség (EHF), a Nemzeti Rendezvényszervező Ügynökség (NRÜ) és a sportcsatornát működtető AMC Networks International – Central and Northern Europe (AMCNI CNE) közös erőfeszítései jóvoltából 2024-ben rendhagyó pillanatoknak lehetünk szemtanúi. Az EHF elhatározta, hogy fennállása során először egy helyszínen, egy időben tartja meg a két csúcsesemény sorsolását.

„A május 7-én Budapesten rendezendő sorsolással egyszerre állítjuk reflektorfénybe két prémiumtermékünket, a női EHF Bajnokok Ligáját és a Machineseeker EHF Bajnokok Ligáját. Újabb mérföldkőhöz jutottunk el a férfi és a női kézilabda közös népszerűsítésében, és több mint boldogok vagyunk, hogy az AMC-vel ilyen tapasztalt, régi partner áll mellettünk. Közös célunk, hogy minél több szurkolóhoz eljuttassuk az eseményt” – jelentette ki David Szlezak, az EHF Marketing ügyvezető igazgatója.

Az élő televíziós program május 7-én 17 órakor kezdődik, a csaknem egyórás programot két, már jól ismert műsorvezető, Petur András és Szalay Edit tartja kézben, a főszereplők között pedig üdvözölhetjük majd Michael Wiederert, az EHF elnökét, valamint a sportág több egykori legendás alakját is. Abban pedig minden magyar szurkoló nagyon reménykedik, hogy a Telekom Veszprém, illetve az FTC-Rail Cargo Hungaria és a Győri Audi ETO KC is érintettként vehet részt a sorsoláson.

„Nagyon örülünk, hogy a sportág első közös női-férfi EHF Final4 sorsolásának az AMC, illetve a Sport TV stúdiója adhat otthont, és így elmondhatjuk, nem csupán a budapesti MVM Dome-ba, de a kölni LANXESS Arenába is rajtunk keresztül vezet az út. Az elmúlt években partnereinkkel közösen azon dolgoztunk, hogy a női sorsolásnak a létező legnagyobb rangot adjuk. Büszkévé tesz, hogy az európai szövetség értékelte az erőfeszítéseinket, és ránk bízta a rendhagyó, immár a férfiakkal közös esemény televíziós lebonyolítását” – fogalmazott Málnay B. Levente, az AMCNI CNE vezérigazgatója.

„A Magyar Kézilabda Szövetség a kezdetek, azaz 2014 óta aktív részese, szervezője a budapesti női EHF Final4-nek, így nagyon örülünk, hogy az EHF Marketinggel és a Nemzeti Rendezvényszervező Ügynökséggel együtt társszervezőként tizedik alkalommal az idén is részesei lehetünk a női klubkézilabda csúcseseményének – mondta el Pálinger Katalin, az MKSZ alelnöke. – A Sport TV stúdiójában sorra kerülő május 7-i sorsolás az egész európai kézilabdacsalád számára kiemelt jelentőséggel bír, hiszen a budapesti és a kölni hétvége elődöntőinek párosítására is fény derül, ami sporttörténelmi jelentőségű újdonság.”

A magyar „magot” az NRÜ teszi teljessé, amelynek részéről Falvai Mátyás vezérigazgató így kommentálta az eseményeket: „A Nemzeti Rendezvényszervező Ügynökség életében a 2024-es a második női EHF Final4, amelynek szervezésében részt vehetünk. Nagy izgalommal tölt el minket, hogy szerepet vállalhatunk a tizedik esemény rendezésében, és mindent megteszünk azért, hogy az alkalomhoz méltó formában valósulhasson meg a jubileumi női EHF Final4.”

A Sport1 május 7-én 16:45-től élőben közvetíti a női és a férfi kézilabda BL EHF FINAL4 -jának sorsolását.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...