- Hirdetés -

2021-től egységes arculattal biztosítja továbbra is az energiát az MVM Csoport (x)

|

A vállalkozások digitalizációja sosem látott lendületet vett a koronavírus-járvány alatt 2020-ban. A dinamikusan növekvő digitális gazdaság stabil működéséhez elengedhetetlen a megbízhatóan elérhető energiaforrás. Az erőműveket, a hálózatot és a lakossági és üzleti szolgáltatásokat magába foglaló MVM Csoport ezt a megbízható szolgáltatást 2021-től az új, MVM Energetika néven működő anyavállalat vezetésével biztosítja továbbra is. Az MVM leányvállalatok egységes megjelenés és márkanév mellett folytatják munkájukat a jövő évtől. (x)

Az MVM Csoport Magyarország egyik legnagyobb, 15 ezer munkatárssal működő, 1810 milliárd forintos árbevételt elérő vállalatcsoportjaként jelentős kihívásokkal szembesült az idei évben. A koronavírus-járvány hatására a cégcsoport is ahol csak lehetett, otthoni munkavégzésre állt át. Az erőműveket azonban folyamatosan működtetni kellett, ahogy a villamosvezeték-rendszert is, de az ügyfélszolgálatokat sem lehetett bezárni. Ezért még a legnagyobb erőfeszítés mellett sem volt mód a home office arányát 60 százalék fölé emelni.

Az ügyfélkapcsolatoknál is igyekeztek a kontaktusok számát csökkenteni, ehhez a digitalizációt és minden lehetséges eszközt bevetettek. „Az MVM hálózati társaságai a pandémiás helyzet miatt egyrészt a leolvasási feladatokat telefonos, digitális csatornára terelték át, másrészt a kikapcsolásokat felfüggesztették” – ismertette intézkedéseiket Jákó Eszter, az MVM Csoport kommunikációs igazgatója.

A digitalizáció előmozdítására egy három hónapos kampányt indított az MVM Csoporthoz tartozó NKM Energia Zrt. A környezetbarát e-számlára váltó ügyfelek minden új villamosenergia- vagy földgáz-e-számlára történő regisztráció után garantált 500 forint számlajóváírást kaptak, illetve ugyanennyivel támogatták a koronavírus-ellátó központnak minősített Szent László Kórház alapítványát. Összességében 85 ezer új NKM e-számla-regisztráció érkezett, az alapítványnak 73 millió forint támogatást utaltak.

A vállalatcsoport külső kommunikációjában fontos szerepet kaptak azok a jótékonysági kampányok, amik a koronavírus elleni küzdelmet segítették. 310 számítástechnikai eszközzel – laptopokkal, asztali számítógépekkel és monitorokkal – segítették a távoktatásban résztvevő tanulókat, míg az Egyszülős Központon keresztül az egyedülálló szülőket is támogatták tíz táblagéppel. Jákó Eszter büszke arra, hogy „a Mercarius flottakezelővel közösen 10 gépjárművet adtunk át, amelyeket az Országos Mentőszolgálat használt szűrésekre szerte az országban, ugyanakkor két gépjárművet adtunk a Budapest Bike Maffia számára a járvány idejére. További fontos tétel volt a lélegeztetéshez elengedhetetlen berendezés a Honvédkórház számára. Abban a megtiszteltetésben lehetett részem, hogy a nagy értékű videolaringoszkóp berendezést én adhattam át a kórház vezetésének.”

A digitális oktatás kihívásaival megküzdő diákok aktivizálására is figyelmet fordított az MVM Csoport. Az Edison Junior pályázatára 230 gyermek jelentkezett. A 6–14 év közötti fiatalok a saját maguk által érzékelt problémákra adtak innovatív válaszokat. Az MVM Okosbútor online nyereményjátékán szeptemberben 397 magyarországi általános és középiskola 2153 diákja szállt versenybe, végül tíz iskola nyert egy-egy nagy értékű okosbútort.

A belső kommunikációban is kihívást jelentett a járványhelyzet. A 90 vállalatból álló MVM Csoportnál a sok ezer munkavállaló folyamatos tájékoztatása, a belső szabályok átlátható és gyors átadása eddig nem látott sebességet követelt meg. A védőfelszerelések (maszkok, kézfertőtlenítők) átadását is meg kellett szervezni, és ezt is folyamatosan és hatékonyan kellett kommunikálni.

A kritikus infrastruktúrát jelentő erőműveknél, a villamosenergia-átviteli hálózatot működtető és rendszerirányító MAVIR-nál, az elosztó és földgáztároló társaságoknál nem jöhetett számításba az otthoni munkavégzés, de a fertőzések esélyét már csak azért is minimalizálni kellett, hogy a kulcsmunkavállalók ne essenek ki a fontos munkából.

Innovatív megoldással sikerült úrrá lenni a helyzeten: heti, illetve kétheti műszakokat szerveztek, így számos munkatárs – például a diszpécserek – beköltözött az irodákba, ezzel jelentősen csökkent a megbetegedés és a fertőzés veszélye.

A belső kommunikáció a pandémia miatti korlátozások okozta kevesebb mozgási lehetőségre is reagált. Az MVM sportegyesület edzői Facebook csoportban tartottak heti több alkalommal online edzéseket. A közösségi média és a vállalati online csoportok segítséget nyújtottak a munkavállalóknak a mindennapi életben is. Az MVM önkéntességi zárt Facebook csoport például a gyerekek felügyeletének, online oktatásának megszervezésében nyújtott segítséget. A kisgyermekkel gyesen, illetve gyeden otthon lévő kollégák részére Erőforrásbankot hozott létre a vállalat. Ezen kezdeményezések értékét az is mutatja, hogy az MVM Csoport nyerte el az „Év Családbarát Vállalata – különleges időkben” pályázat díját nagyvállalati kategóriában 2020-ban.

Az MVM Csoportnak mind külső, mind belső kommunikációban fontos volt az egységes fellépés a koronavírus-járvány alatt. A cégcsoport eddig több márkanevet is használt, illetve a vizuális megjelenés sem illeszkedett megfelelően az időközben bővülő, egyre inkább nemzetközivé váló portfólióhoz.

2021. január 1-től olyan új arculattal és logóval jelenik meg az MVM Csoport, amely minden platformon rugalmasan használható, alkalmazkodik a nemzetközi piaci elvárásokhoz. Az MVM Magyar Villamos Művek új neve MVM Energetika lesz. Az MVM nevet és márkát veszi fel – néhány speciális kivételtől eltekintve – az összes leányvállalat. A legjelentősebb változást az jelenti, hogy immár ügyfélmárkává is válik az MVM azáltal, hogy az NKM is felveszi az MVM nevet, így már 4 millión kerülnek közvetlen kapcsolatba hazánkban az MVM márkával. (x)

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...