- Hirdetés -

2040-re eléri a nettó zéró kibocsátást a Visa

|

2040-re nettó nullára csökkenti szén-dioxid-kibocsátását a Visa. A vállalat 2020-ban minden működési területén elérte a karbonsemlegességet. A Visa ismertette elképzeléseit klíma-pozitív vállalattá alakulásáról, annak érdekében, hogy segítse a fenntartható kereskedelmet és az alacsony szén-dioxid-kibocsátású gazdaságra való áttérést a cég saját lábnyomának csökkentése mellett.

„A Visa elkötelezett a fenntarthatóbb jövő megteremtése mellett” – mondta Al Kelly, a Visa elnöke és vezérigazgatója. „Az új nettó zéró vállalásunk, valamint a fenntarthatóságra irányuló kezdeményezések támogatása hálózatunkban segít, hogy elérjük céljainkat, elősegítsük bolygónk jobb jövőjének megteremtését.”

Nettó zéró kibocsátás 2040-re – 10 évvel a Párizsi Klímaegyezmény célkitűzése előtt

A nettó nulla kibocsátás 2040-ig történő elérésére tett vállalás részeként a Visa bejelentette, hogy új aláírója a Climate Pledge-nek, az Amazon és a Global Optimism közösen alapított kezdeményezésének. A vállalat tagja lett a Climate Business Networknek, a World Wildlife Fund (WWF) kezdeményezésének, amelynek célja a nettó zéró kibocsátású jövő érdekében tett lépések felgyorsítása. A Visa erre irányuló kötelezettségvállalása összhangban van a kialakulóban lévő globális szabványokkal, valamint magába foglalja a vásárolt termékekkel és szolgáltatásokkal járó üvegházhatású gázok jelentős csökkentésére irányuló, beszállítókkal közös erőfeszítéseket. A Visa a Science Based Target kezdeményezésen keresztül kötelezettséget vállalt arra is, hogy tudományosan megalapozott célokat tűz ki a 1,5 Celsius-fokos klímacél elérésére. Ezek az új kötelezettségvállalások kiegészítik a Visa eddigi fenntarthatósági törekvéseit, mint például a 100 százalékos megújuló energiafelhasználásra való áttérést 2020-ban.

„Az idei Föld hónapja során a Visa felhasználja hálózatának erejét, hogy felgyorsítsa a fenntarthatóság és a gazdasági fellendülés átalakulását, miközben hozzájárul ahhoz, hogy a bolygó és a gazdaságok világszerte virágozzanak” – mondta Douglas Sabo, a Visa fenntarthatóságért felelős vezetője. „A tiszta energia és a fenntartható gyakorlatok előtérbe helyezésével, a környezetvédelmi szempontból innovatív kezdeményezésekbe való befektetéssel, valamint a vállalati és civil társadalmi vezetőkkel közös, éghajlatváltozással kapcsolatos együttműködés révén elkötelezettek vagyunk amellett, hogy részesei legyünk a klímaváltozás globális megoldásának.

A fenntartható kereskedelem támogatása

A Visa kiterjeszti kezdeményezéseit, hogy termékeivel, szolgáltatásaival, hálózatával, adataival, fizetési szakértelmével és márkájával támogassa a fenntartható kereskedelmet és az alacsony szén-dioxid-kibocsátású gazdaságra való átállást. A mai napon a Visa bejelentette együttműködését a Cambridge Institute for Sustainability Leadership (CISL) intézménnyel, hogy közösen azonosítsák az elektronikus fizetés és a Visa hálózat alkalmazási lehetőségeit a fenntartható jövő megvalósításáért. Az együttműködés eredményei 2021 nyarán várhatók.

A Visa és a CISL együttműködése kiegészíti a vállalat azon erőfeszítéseit, hogy az egész hálózaton keresztül támogassa az alacsony szén-dioxid-kibocsátású jövőt, ideértve:

Fenntartható kártyákat és számlákat támogató együttműködések kialakítása

Globális kezdeményezések, amelyek támogatják a fenntartható magatartást, például a mobilitás és az utazás terén

Fenntartható ismeretek kidolgozása a kereskedelem érdekelt feleinek támogatására a fenntartható életmóddal kapcsolatos fogyasztói akadályok és motivációk megértéséhez

A fogyasztók millióinak fenntartható életmódra való ösztönzésére a márka platformjain keresztül

A Visa új céljai és a fenntartható kereskedelem támogatására irányuló erőfeszítései a vállalat meglévő, elismert iparági vezető szerepére épülnek a fenntarthatóság terén, ideértve a következő területeken való részvételt: Dow Jones Sustainability North American Index, America’s Most Responsible Companies, 100 Best Corporate Citizens és 100 Most Just Companies.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...