- Hirdetés -

5G képes díjcsomaggal újít a Vodafone

|

- Hirdetés -

Új RED, Go és TUTI100 mobildíjcsomagok érhetők el a Vodafone Magyarországnál.

A RED díjcsomagok a nagy mobiladatigényű, a digitális térben aktív ügyfelek számára előnyösek, míg a TUTI100 a mobiladatot korábban egyáltalán nem használó több százezer ügyfélnek kínál lehetőséget online böngészésre, kapcsolattartásra és telefonon keresztüli ügyintézésre díjmentesen.

„A Vodafone-nál folyamatosan azon dolgozunk, hogy szolgáltatásainkat innovatív megoldásokkal szabjuk az ügyféligényekhez, ezért láttuk időszerűnek RED, Go és TUTI portfóliónk megújítását. Az új RED tarifacsomagokat úgy alkottuk meg, hogy azoknak a meglévő és leendő ügyfeleinknek kedvezzen, akik rengeteg digitális tartalmat fogyasztanak: online dolgoznak, tanulnak vagy szórakoznak. Nekik szeretnénk kedvezni azáltal, hogy elérhetőbb áron kínáljuk számukra 5G szolgáltatásunkat. Az új TUTI100 tarifacsomaggal pedig az a célunk, hogy feltöltőkártyás ügyfeleink is rendelkezzenek minimális mobiladattal és díjmentes hívással, mert meggyőződésünk, hogy mindenkinek joga van az információhoz való hozzáféréshez és a kapcsolattartáshoz” – mondta Révész Balázs, a Vodafone Magyarország Lakossági Szolgáltatások Üzletág Vezérigazgató-helyettese.

5G-képes RED és megújult Go tarifacsomagok

A Vodafone nevéhez fűződik az 5G hazai bevezetése. A szolgáltató 2019 őszén indította el az ország első, mindenki számára elérhető kereskedelmi 5G hálózatát, ezzel széleskörben elérhetővé téve az 5G nyújtotta előnyöket, ami azóta a főváros nagy részén, a Balaton környékén, illetve több vidéki nagyvárosban és kisebb településeken is elérhető.

A Vodafone tájékoztatása szerint az 5G-előnyöket (rendkívül gyors, nagy kapacitású, szinte késleltetésmentes mobilhálózaton történő kommunikáció) szeretnék elérhetővé tenni még több felhasználónak azáltal, hogy a legnépszerűbb RED tarifacsomagban kínálják 5G szolgáltatásukat.

A Vodafone Magyarország kínálatában két 5G díjcsomag is szerepel: a RED Free+ 10.990 forintos és a RED Infinity World+ 15.990 forintos áron. A Red Free+ tarifacsomag esetében az 5G-képességnek köszönhetően gyorsabb a hálózati reakció és az 5G-hálózat stabilitása maximális élvezhető, sőt, a Gigaboost opciókkal szupergyors sebességgel is kiegészíthető. A RED Infinity World+ tarifacsomagba szintén be van építve az 5G minden előnye.

A megnövekedett ügyféligényekre reagálva a Go Super tarifacsomagba beépítésre került a Music Pass funkció, amivel korlátlan zenehallgatásra nyílik lehetőség adathasználat nélkül.

Amennyiben az ügyfelek Vodafone otthoni szolgáltatás mellé választanak új mobil előfizetést, havidíj-kedvezményben és extra előnyökben részesülhetnek. Így például a RED Free+ tarifacsomag 2000 Ft havidíj-kedvezménnyel 8.990 forintos áron, az új Go tarifacsomagok pedig dupla adatkerettel érhetők el az otthoni szolgáltatással rendelkező ügyfelek számára. További előnyök mellett készülékkedvezmények is elérhetőek mobil és otthoni szolgáltatások esetén. További információ a www.vodafone.hu/red és vodafone.hu/mobilesotthoni weboldalakon érhető el.

TUTI100 feltöltőkártyás tarifacsomag

A korábbinál egyszerűbb, és testre szabhatóbb tarifacsomagot vezet be a Vodafone TUTI100 márkanév alatt. Az új portfólió célja, hogy a feltöltőkártyás ügyfelek rendelkezzenek minimális adattal és díjmentes hívással, hogy az ügyintézés és a kapcsolattartás ne pénzkérdés legyen. A tarifacsomag 100 MB havonta díjmentesen megújuló adatot tartalmaz– amely az egyenlegtől függetlenül minden hónapban aktiválódik. Az átlagos fájlméreteket és felhasználást alapul véve, ez az adatmennyiség 100 perc internetes böngészést, vagy 5000 Facebook Messenger üzenetváltást is lehetővé tehet. A heti 60 perc díjmentes beszélgetés mellet további adat- és beszédopciókkal bővült az opciós kínálat, amelyek egyszerűen aktiválhatók a MyVodafone alkalmazáson keresztül.

Az új tarifacsomag elsősorban az eddig mobiladatot nem használó, több százezres ügyfélbázisnak lesz újdonság, akik mostantól útközben is hozzáférhetnek információkhoz vagy használhatnak chat alkalmazásokat a beépített adatkeret terhére. Továbbá, a megújult tarifacsomag lehetőséget ad anyagilag kedvező, hosszabb telefonbeszélgetéseket igénylő ügyintézésre, kapcsolattartára.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nemzetközi tulajdonoshoz kerülhet a Foxpost

Nemzetközi tulajdonossal folytathatja a további dinamikus növekedést a Foxpost, miután a csomagautomata vállalatot értékesítette a Wallis Csoport és a Trueway. A vevő a cseh Packetát is tulajdonló befektetői konzorcium, amely minden zárási feltétel teljesülése...

Az igazi álommeló: utazgatás egész nyáron

A Z generáció felnőtt tagjai inkább dolgoznának népszerű nyári nyaralóhelyen, mint az Y generációsok; az Y-ok pedig jobban élveznék az önkénteskedést. Közel minden 5. magyar fiatal attól lenne boldog, ha lustálkodhatna a nyáron –...

Pénzhiány miatt lassítanak a hazai cégek

A nem túl rózsás gazdasági kilátások és a finanszírozás, a pályázatok hiánya visszafogja a vállalatok innovációs kedvét. Így elsősorban belső hatékonyságuk javítására és ügyfeleik jobb kiszolgálására összpontosítanak.A K&H hetedik féléve méri a hazai közepes...

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

EB: ilyen eredményeket jósolnak a magyar válogatottnak

A Szerencsejáték Zrt. kutatása alapján az Európa-bajnokság eseményeit a felnőtt magyarok közel fele fogja figyelemmel követni. A felmérés szerint főleg a férfiak körében nagyobb (60%) az érdeklődés a sportesemény iránt. A válaszadók ötöde gondolja...

Új termékcsaláddal erősít az IKEA

Az irodabútor-kollekciót a világszerte változó munkatrendek hívták életre. A 85 irodabútorból álló termékcsalád többek között hangszigetelő panelekkel és természet által inspirált elemekkel teremt kellemes munkahelyi környezetet. A MITTZON hangszigetelő paravánoknál használt először az IKEA...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kádár Tamás: „Az Est FM igazi punk sztori volt”

Kádár Tamás 13 éve vezeti a Sziget Kulturális Menedzser Irodát. Az ország legnagyobb és nemzetközi szinten is jegyzett fesztiváljaiért felelős cégvezető az ezt megelőző években is számos, a kommunikációs iparágat meghatározó projektben vett részt...

Nemzetközi tulajdonoshoz kerülhet a Foxpost

Nemzetközi tulajdonossal folytathatja a további dinamikus növekedést a Foxpost, miután a csomagautomata vállalatot értékesítette a Wallis Csoport és a Trueway. A vevő a cseh Packetát is tulajdonló befektetői konzorcium, amely minden zárási feltétel teljesülése...

Az igazi álommeló: utazgatás egész nyáron

A Z generáció felnőtt tagjai inkább dolgoznának népszerű nyári nyaralóhelyen, mint az Y generációsok; az Y-ok pedig jobban élveznék az önkénteskedést. Közel minden 5. magyar fiatal attól lenne boldog, ha lustálkodhatna a nyáron –...

Pénzhiány miatt lassítanak a hazai cégek

A nem túl rózsás gazdasági kilátások és a finanszírozás, a pályázatok hiánya visszafogja a vállalatok innovációs kedvét. Így elsősorban belső hatékonyságuk javítására és ügyfeleik jobb kiszolgálására összpontosítanak.A K&H hetedik féléve méri a hazai közepes...

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...