- Hirdetés -

5G képes díjcsomaggal újít a Vodafone

|

- Hirdetés -

Új RED, Go és TUTI100 mobildíjcsomagok érhetők el a Vodafone Magyarországnál.

A RED díjcsomagok a nagy mobiladatigényű, a digitális térben aktív ügyfelek számára előnyösek, míg a TUTI100 a mobiladatot korábban egyáltalán nem használó több százezer ügyfélnek kínál lehetőséget online böngészésre, kapcsolattartásra és telefonon keresztüli ügyintézésre díjmentesen.

„A Vodafone-nál folyamatosan azon dolgozunk, hogy szolgáltatásainkat innovatív megoldásokkal szabjuk az ügyféligényekhez, ezért láttuk időszerűnek RED, Go és TUTI portfóliónk megújítását. Az új RED tarifacsomagokat úgy alkottuk meg, hogy azoknak a meglévő és leendő ügyfeleinknek kedvezzen, akik rengeteg digitális tartalmat fogyasztanak: online dolgoznak, tanulnak vagy szórakoznak. Nekik szeretnénk kedvezni azáltal, hogy elérhetőbb áron kínáljuk számukra 5G szolgáltatásunkat. Az új TUTI100 tarifacsomaggal pedig az a célunk, hogy feltöltőkártyás ügyfeleink is rendelkezzenek minimális mobiladattal és díjmentes hívással, mert meggyőződésünk, hogy mindenkinek joga van az információhoz való hozzáféréshez és a kapcsolattartáshoz” – mondta Révész Balázs, a Vodafone Magyarország Lakossági Szolgáltatások Üzletág Vezérigazgató-helyettese.

5G-képes RED és megújult Go tarifacsomagok

A Vodafone nevéhez fűződik az 5G hazai bevezetése. A szolgáltató 2019 őszén indította el az ország első, mindenki számára elérhető kereskedelmi 5G hálózatát, ezzel széleskörben elérhetővé téve az 5G nyújtotta előnyöket, ami azóta a főváros nagy részén, a Balaton környékén, illetve több vidéki nagyvárosban és kisebb településeken is elérhető.

A Vodafone tájékoztatása szerint az 5G-előnyöket (rendkívül gyors, nagy kapacitású, szinte késleltetésmentes mobilhálózaton történő kommunikáció) szeretnék elérhetővé tenni még több felhasználónak azáltal, hogy a legnépszerűbb RED tarifacsomagban kínálják 5G szolgáltatásukat.

A Vodafone Magyarország kínálatában két 5G díjcsomag is szerepel: a RED Free+ 10.990 forintos és a RED Infinity World+ 15.990 forintos áron. A Red Free+ tarifacsomag esetében az 5G-képességnek köszönhetően gyorsabb a hálózati reakció és az 5G-hálózat stabilitása maximális élvezhető, sőt, a Gigaboost opciókkal szupergyors sebességgel is kiegészíthető. A RED Infinity World+ tarifacsomagba szintén be van építve az 5G minden előnye.

A megnövekedett ügyféligényekre reagálva a Go Super tarifacsomagba beépítésre került a Music Pass funkció, amivel korlátlan zenehallgatásra nyílik lehetőség adathasználat nélkül.

Amennyiben az ügyfelek Vodafone otthoni szolgáltatás mellé választanak új mobil előfizetést, havidíj-kedvezményben és extra előnyökben részesülhetnek. Így például a RED Free+ tarifacsomag 2000 Ft havidíj-kedvezménnyel 8.990 forintos áron, az új Go tarifacsomagok pedig dupla adatkerettel érhetők el az otthoni szolgáltatással rendelkező ügyfelek számára. További előnyök mellett készülékkedvezmények is elérhetőek mobil és otthoni szolgáltatások esetén. További információ a www.vodafone.hu/red és vodafone.hu/mobilesotthoni weboldalakon érhető el.

TUTI100 feltöltőkártyás tarifacsomag

A korábbinál egyszerűbb, és testre szabhatóbb tarifacsomagot vezet be a Vodafone TUTI100 márkanév alatt. Az új portfólió célja, hogy a feltöltőkártyás ügyfelek rendelkezzenek minimális adattal és díjmentes hívással, hogy az ügyintézés és a kapcsolattartás ne pénzkérdés legyen. A tarifacsomag 100 MB havonta díjmentesen megújuló adatot tartalmaz– amely az egyenlegtől függetlenül minden hónapban aktiválódik. Az átlagos fájlméreteket és felhasználást alapul véve, ez az adatmennyiség 100 perc internetes böngészést, vagy 5000 Facebook Messenger üzenetváltást is lehetővé tehet. A heti 60 perc díjmentes beszélgetés mellet további adat- és beszédopciókkal bővült az opciós kínálat, amelyek egyszerűen aktiválhatók a MyVodafone alkalmazáson keresztül.

Az új tarifacsomag elsősorban az eddig mobiladatot nem használó, több százezres ügyfélbázisnak lesz újdonság, akik mostantól útközben is hozzáférhetnek információkhoz vagy használhatnak chat alkalmazásokat a beépített adatkeret terhére. Továbbá, a megújult tarifacsomag lehetőséget ad anyagilag kedvező, hosszabb telefonbeszélgetéseket igénylő ügyintézésre, kapcsolattartára.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...

Az eMAGról beszéltek legtöbben a neten

Novemberben több mint 27 ezer bejegyzés született a magyar internetezők körében a Black Friday-ről, ezek az online tartalmak 48 milliós elérést generáltak az akciós időszak alatt. A SentiOne november 1-30-ig vizsgálta meg a hazai...

Rácáfolt a chiphiányra a Black Friday

Nem éreztette hatását az elektronikai eszközökhöz nélkülözhetetlen félvezető alkatrészek hiánya a MediaMarkt Black November akciósorozatának eredményein. 2021 akciós időszakának forgalma több mint 10 százalékkal múlta fölül az előző évit. Az idei slágertermék a nagyértékű...

Folyamatosan támadják a vállalkozásokat

A mikro-, kis- és középvállalkozások felét érte már támadás az interneten. Leginkább adathalász levelekkel bombázták őket, de nagyjából minden nyolcadik cégnek törték már fel weboldalát, közösségi média felületét vagy próbálkoztak meg ezzel. Legnagyobb veszélyben...

Harminc milliárd fölött költ tartalomra a Disney

Jövőre jelentősen megnöveli a tartalomra szánt költségvetését a Disney, a társaság majdnem kétszer annyit költ majd, mint legnagyobb riválisa, a Netflix. A vállalat célja, hogy erősítse pozícióját a streaming piacon, és az előrejelzések szerint...

Változásokat jelentett be az LG

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy William Cho stratégiai igazgatói posztja mellett december 1-jétől a vezérigazgatói teendőket is átveszi. Cho 2019 óta a vállalat legfőbb stratégája, korábban az LG North America elnökeként hat évig...

Díjazták a K&H információbiztonsági csapatát

A digitális forradalom közepette a korábbinál is nagyobb hangsúlyt kap a biztonságos bankolás, amit a K&H információbiztonsági csapata által működtetett robosztus informatikai rendszer biztosít az ügyfeleknek. A K&H most kiemelkedő elismerésben részesült, elnyerte ugyanis...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

X-Faktor 2021

Ismét behúzott egy hetet az X-Faktor

Az RTL Klub tehetségkutatója bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Bőven a csatornaátlag felett hozott a TV2-n a Farm VIP. Bekerült a tíz legnézettebb műsor közé a vasárnapi Forma-1 futam is. Az elmúlt héten az...

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

DATA