A HD marketing lett a Book24 digitális médiaügynökségi partnere. A márciustól induló megbízás keretében a 10 éves HD marketing bonyolítja a könyvkereskedelmi webáruház online marketing kampányaival kapcsolatos hirdetéskezelési, keresőoptimalizálási és tartalomelőállítási feladatokat.
A HD marketinget bízta meg online marketing kampányainak teljes körű lebonyolításával a Book24. Az online könyvkereskedelmi és nagykereskedelmi vállalat 2014-ben kezdte meg működését, néhány év alatt a piac meghatározó online könyváruházává nőtte ki magát. Több, mint 1000 kiadó, 22 ezer szerző, 45 ezer könyvét kínálja saját raktárából, 1-2 napos szállítási határidővel.
A digitális marketingügynökség kiemelt feladata lesz a könyvkereskedelmi vállalat webáruházával kapcsolatos Google és Facebook Ads kampányok lebonyolítása, keresőoptimalizálás, tartalomírás, valamint saját fejlesztésű, intelligens termék feed kezelő szoftverével, a Feed Engine-nel a hirdetéskezelési támogatás hatékony biztosítása.
„Az elmúlt időszak számos lehetőséget kínált az e-kereskedelem számára. Hiszünk abban, hogy ez a kedvező piaci pozíció a járvány lassulását követő nyitás után is megtartható, mi több, növelhető megfelelő performance marketing megoldásokkal. Új ügyfelünk, a Book24 is erre építi üzleti stratégiáját, büszkék vagyunk rá, hogy céljaikat cégünk támogatásával kívánják elérni” – mondta Hernádi Gábor, a HD marketing ügyvezető igazgatója.