- Hirdetés -

A fenntarthatóságra koncentrál a Borsodi

|

A Borsodi Sörgyár bemutatta harmadik fenntarthatósági jelentését, ami bepillantást enged abba, hogy az egyik legnagyobb hazai sörgyártó miként kezelte a koronavírus - járványt és annak következményeit, valamint milyen lépéseket tesz a fenntartható jövő megteremtése érdekében. Fontos mérföldkő, hogy megszűnik a Borsodi Világos PET csomagolásban való forgalmazása. A hagyományoknak megfelelően a Borsodi idén szeptemberben is megtartotta fenntarthatósági hónapját.

A Borsodi Sörgyár – a Molson Coors vállalatcsoport világszintű céljaival összhangban – 2017-ben vezette be, és 2020-ban is folytatta a 2025-ig előremutató fenntarthatósági stratégiáját, derül ki a vállalat legfrissebb, 2020-as eredményeit összefoglaló fenntarthatósági jelentéséből.
Vuleta Zsolt, a Borsodi Sörgyár ügyvezetője és kereskedelmi igazgatója az elmúlt év kapcsán kiemelte:

„A tavalyi év minden kihívásával együtt bebizonyította, hogy a Borsodi Sörgyár csapata nagyon erős értékalapú vállalatot alkot, képesek összefogni, és a működőképességünk fenntartásán túl még többet nyújtani a céljaink elérése érdekében, még rendkívüli körülmények között is. Emellett továbbra is szem előtt tartjuk nemcsak a Borsodi Sörgyár, hanem a környezetünk jövőjét is, ennek megfelelően idén ősztől megszűntettük a Borsodi Világos PET palackos kiszerelésének gyártását és forgalmazását.”

A Borsodi Sörgyár 2020-ban is csökkentette a bőcsi üzem környezeti lábnyomát, megtartva a korábban elért, gyártásból származó zéró hulladékkibocsátást, emellett csökkentve a víz és hőenergiafelhasználást.

Mindemellett a vállalat továbbra is kiemelt figyelmet fordít a kiegyensúlyozottan magas minőségű sör előállításra. Ennek elismeréseként 2020-ban a Borsodi Sörgyár IFS Nemzetközi Élelmiszer Standard Tanúsítványt szerzett, melyet 97,3%-os, magas minősítéssel kapott meg a vállalat. Ez szavatolja a sörgyár minőségirányítási és élelmiszer-biztonsági irányítási rendszereinek lehető legmagasabb szintű működését.

A 2020-as évben a visszaeső sörpiac ellenére, a megfelelő intézkedések időben történő bevezetése eredményeként a Borsodi Sörgyárnak egyetlen dolgozóját sem kellett elbocsátania, és sikerült egyben tartani a korábbi és jövőbeni sikereket biztosító csapatot.

A sörgyár életében immáron hagyományosnak mondható, idén is megrendezett fenntarthatósági hónap kapcsán Besze Ágnes, a Borsodi Sörgyár jogi és vállalati kapcsolatok igazgatója elmondta: „Örömteli volt, hogy a fenntarthatósági hónapunkat idén ismét személyesen, közösen tudtuk megtartani, ennek megfelelően számos programmal készültünk. Többek között a Magyar Élelmiszerbankkal közösen figyelemfelhívó előadást szerveztünk az ételpazarlásról, újra közös önkéntes főzéssel segítettünk a Bőcs környékén élő rászoruló családokon, valamint kollégáink összefogásával és áldozatos munkájával mintegy 1,5 millió forint értékben újítottunk meg közösségi tereket Bőcs polgárai számára. Összességében azt gondolom, büszkék lehetünk az elmúlt időszakra, a fenntarthatóság és a közösség ápolása érdekében tett összefogásunkra. Ezt az időszakot értékelve, büszkén osztjuk meg a 2020-as fenntarthatósági jelentésünket is.”

A fenntarthatósági hónap keretén belül szeptember 9-én a Borsodi Sörgyár kollégái online előadáson vehettek részt a Magyar Élelmiszerbank jóvoltából. A résztvevők az egyéni ételpazarlással kapcsolatos szemléletformálásról szerezhettek új információkat, de olyan tippek is elhangzottak, amelyekkel csökkenthető az élelmiszerfelesleg és az élelmiszerhulladék, hiszen kis odafigyeléssel akár 48%-kal is csökkenthető a kidobott szemét mennyisége háztartásonként.

Idén is megrendezésre került a Borsodi hagyományos főzőversenye, ahol a kollégák összemérhették gasztronómiai tudásukat, mindemellett közel 50 lelkes önkéntes munkatárs a Magyar Élelmiszerbankkal karöltve 450 adag ételt készített el a Bőcs és Miskolc környéki rászorulóknak, valamint további 2000 ételcsomag kiosztásához járultak hozzá.

A vállalat mindig is kiemelt figyelmet fordított a felelős alkoholfogyasztás fontosságának hangsúlyozására. Szeptember 18-án, a Miskolci Mobilitási Hét keretében a „Hangolj a biztonságra” napon a Borsodi Sörgyár egy edukációs programmal várta a fogyasztókat a témában: a felnőtt érdeklődők egy kvíz kitöltésével tesztelhették tudásukat az alkohol hatásaival és a felelős fogyasztással kapcsolatosan, valamint egy „részeg” szemüveg segítségével, gokart pályán tapasztalhatták meg, hogyan változik meg a látásuk és a reakcióidejük alkohol fogyasztás esetén.

A Borsodi Sörgyár önkéntes napján, szeptember 24-én a sörgyár dolgozói közösségi teret újítottak meg Bőcs polgárai számára mintegy 1,5 millió forint értékben. A gyár közelében található park, a mellette elhelyezkedő teniszpálya is megújult, kukákat helyeztek ki, valamint tűzrakó helyeket alakítottak ki a közösségi élmények támogatása érdekében.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...