- Hirdetés -

A fenntarthatóságra koncentrál a Borsodi

|

- Hirdetés -

A Borsodi Sörgyár bemutatta harmadik fenntarthatósági jelentését, ami bepillantást enged abba, hogy az egyik legnagyobb hazai sörgyártó miként kezelte a koronavírus - járványt és annak következményeit, valamint milyen lépéseket tesz a fenntartható jövő megteremtése érdekében. Fontos mérföldkő, hogy megszűnik a Borsodi Világos PET csomagolásban való forgalmazása. A hagyományoknak megfelelően a Borsodi idén szeptemberben is megtartotta fenntarthatósági hónapját.

A Borsodi Sörgyár – a Molson Coors vállalatcsoport világszintű céljaival összhangban – 2017-ben vezette be, és 2020-ban is folytatta a 2025-ig előremutató fenntarthatósági stratégiáját, derül ki a vállalat legfrissebb, 2020-as eredményeit összefoglaló fenntarthatósági jelentéséből.
Vuleta Zsolt, a Borsodi Sörgyár ügyvezetője és kereskedelmi igazgatója az elmúlt év kapcsán kiemelte:

„A tavalyi év minden kihívásával együtt bebizonyította, hogy a Borsodi Sörgyár csapata nagyon erős értékalapú vállalatot alkot, képesek összefogni, és a működőképességünk fenntartásán túl még többet nyújtani a céljaink elérése érdekében, még rendkívüli körülmények között is. Emellett továbbra is szem előtt tartjuk nemcsak a Borsodi Sörgyár, hanem a környezetünk jövőjét is, ennek megfelelően idén ősztől megszűntettük a Borsodi Világos PET palackos kiszerelésének gyártását és forgalmazását.”

A Borsodi Sörgyár 2020-ban is csökkentette a bőcsi üzem környezeti lábnyomát, megtartva a korábban elért, gyártásból származó zéró hulladékkibocsátást, emellett csökkentve a víz és hőenergiafelhasználást.

Mindemellett a vállalat továbbra is kiemelt figyelmet fordít a kiegyensúlyozottan magas minőségű sör előállításra. Ennek elismeréseként 2020-ban a Borsodi Sörgyár IFS Nemzetközi Élelmiszer Standard Tanúsítványt szerzett, melyet 97,3%-os, magas minősítéssel kapott meg a vállalat. Ez szavatolja a sörgyár minőségirányítási és élelmiszer-biztonsági irányítási rendszereinek lehető legmagasabb szintű működését.

A 2020-as évben a visszaeső sörpiac ellenére, a megfelelő intézkedések időben történő bevezetése eredményeként a Borsodi Sörgyárnak egyetlen dolgozóját sem kellett elbocsátania, és sikerült egyben tartani a korábbi és jövőbeni sikereket biztosító csapatot.

A sörgyár életében immáron hagyományosnak mondható, idén is megrendezett fenntarthatósági hónap kapcsán Besze Ágnes, a Borsodi Sörgyár jogi és vállalati kapcsolatok igazgatója elmondta: „Örömteli volt, hogy a fenntarthatósági hónapunkat idén ismét személyesen, közösen tudtuk megtartani, ennek megfelelően számos programmal készültünk. Többek között a Magyar Élelmiszerbankkal közösen figyelemfelhívó előadást szerveztünk az ételpazarlásról, újra közös önkéntes főzéssel segítettünk a Bőcs környékén élő rászoruló családokon, valamint kollégáink összefogásával és áldozatos munkájával mintegy 1,5 millió forint értékben újítottunk meg közösségi tereket Bőcs polgárai számára. Összességében azt gondolom, büszkék lehetünk az elmúlt időszakra, a fenntarthatóság és a közösség ápolása érdekében tett összefogásunkra. Ezt az időszakot értékelve, büszkén osztjuk meg a 2020-as fenntarthatósági jelentésünket is.”

A fenntarthatósági hónap keretén belül szeptember 9-én a Borsodi Sörgyár kollégái online előadáson vehettek részt a Magyar Élelmiszerbank jóvoltából. A résztvevők az egyéni ételpazarlással kapcsolatos szemléletformálásról szerezhettek új információkat, de olyan tippek is elhangzottak, amelyekkel csökkenthető az élelmiszerfelesleg és az élelmiszerhulladék, hiszen kis odafigyeléssel akár 48%-kal is csökkenthető a kidobott szemét mennyisége háztartásonként.

Idén is megrendezésre került a Borsodi hagyományos főzőversenye, ahol a kollégák összemérhették gasztronómiai tudásukat, mindemellett közel 50 lelkes önkéntes munkatárs a Magyar Élelmiszerbankkal karöltve 450 adag ételt készített el a Bőcs és Miskolc környéki rászorulóknak, valamint további 2000 ételcsomag kiosztásához járultak hozzá.

A vállalat mindig is kiemelt figyelmet fordított a felelős alkoholfogyasztás fontosságának hangsúlyozására. Szeptember 18-án, a Miskolci Mobilitási Hét keretében a „Hangolj a biztonságra” napon a Borsodi Sörgyár egy edukációs programmal várta a fogyasztókat a témában: a felnőtt érdeklődők egy kvíz kitöltésével tesztelhették tudásukat az alkohol hatásaival és a felelős fogyasztással kapcsolatosan, valamint egy „részeg” szemüveg segítségével, gokart pályán tapasztalhatták meg, hogyan változik meg a látásuk és a reakcióidejük alkohol fogyasztás esetén.

A Borsodi Sörgyár önkéntes napján, szeptember 24-én a sörgyár dolgozói közösségi teret újítottak meg Bőcs polgárai számára mintegy 1,5 millió forint értékben. A gyár közelében található park, a mellette elhelyezkedő teniszpálya is megújult, kukákat helyeztek ki, valamint tűzrakó helyeket alakítottak ki a közösségi élmények támogatása érdekében.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyszerű módszerrel kivédhetők a kibertámadások

Az államokhoz köthető összes kibertámadás több mint felét, 58 százalékát Oroszországból hajtották végre az elmúlt évben – ez derül ki a Microsoft legfrissebb, éves Digital Defense Report jelentéséből. A legtöbb kibertámadást azonban nem az...

Díjat nyert a Radnóti Színház

A Design Management Díj történetében először díjaztak hazai színházat. A Radnóti életében a designmenedzsment nem innovatív termékeket és közvetlenül mérhető sikereket jelent, hanem egy több év alatt tudatosan megkonstruált, a design tekintetében az alapoktól...

Tovább keresik Az Év Honlapját

Meghosszabbított nevezési határidővel 2021. november 8. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, az idén 20 éves ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A legjobb honlapokat, applikációkat, rendezvény oldalakat, blockchain, digitális marketing- és technológiai...

Váratlanul lemondott az NMHH elnöke

Váratlan döntést hozott Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke, jóval mandátuma lejárta előtt lemondott pozíciójáról. Utódja Koltay András, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem rektora lehet. Karas Monika kinevezése 2022. augusztus 18-ig...

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megugrott az új gépjárműértékesítés az AutoWallisnál

Az előrejelzésnek megfelelően jól teljesített az AutoWallis értékesítése az év első három negyedévében, a tavaly lezárt tranzakciók mellett az organikus növekedésnek is köszönhetően. A Nagykereskedelmi üzletág az év első felében tapasztalt növekedési ütemnél is...

Egyszerű módszerrel kivédhetők a kibertámadások

Az államokhoz köthető összes kibertámadás több mint felét, 58 százalékát Oroszországból hajtották végre az elmúlt évben – ez derül ki a Microsoft legfrissebb, éves Digital Defense Report jelentéséből. A legtöbb kibertámadást azonban nem az...

Díjat nyert a Radnóti Színház

A Design Management Díj történetében először díjaztak hazai színházat. A Radnóti életében a designmenedzsment nem innovatív termékeket és közvetlenül mérhető sikereket jelent, hanem egy több év alatt tudatosan megkonstruált, a design tekintetében az alapoktól...

Tovább keresik Az Év Honlapját

Meghosszabbított nevezési határidővel 2021. november 8. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, az idén 20 éves ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A legjobb honlapokat, applikációkat, rendezvény oldalakat, blockchain, digitális marketing- és technológiai...

Váratlanul lemondott az NMHH elnöke

Váratlan döntést hozott Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke, jóval mandátuma lejárta előtt lemondott pozíciójáról. Utódja Koltay András, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem rektora lehet. Karas Monika kinevezése 2022. augusztus 18-ig...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA