- Hirdetés -

A Forma-1 volt a legnézettebb

|

A 18-49 éveseknél a vasárnapi Forma-1 futam vonzotta a legtöbb nézőt és ott van a verseny a teljes lakosságos toplista hatodik helyén is. Az RTL-es Konyhafőnök és a TV2-s Drágám, add az életed is csatornaátlag felett hozott.

Az elmúlt héten nőtt az RTL Klub és a TV2 közötti főműsoridős különbség a 18-49 éveseknél. Az RTL Klub 16 százalékos, a TV2 11,3 százalékos heti share-t ér el, azaz 4,7 százalékpont volt a differencia, a korábbi heti 3,8 százalékpont után. Az RTL Klub hétfőtől szombatig nyerte az estéket, de a vasárnapi főműsoridőt ismét a TV2 zsákolta be.

A teljes csatornacsaládokat nézve az RTL Magyarország kerek 30 százalékos közönségarányt hozott össze, a TV2 Csoport 28,1 százalékot. A nemzetközi portfóliók külön versenyét kimondottan nagy előnnyel, 8,9 százalékos heti közönségaránnyal nyerte az AMC. Utánuk a 6,3 százalékos Paramount, majd az 5,5 százalékos Antenna Group következett.

20. hét / 19. hét / 18. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 16% / 15,6% / 14,8%
TV2 – 11,3% / 11,8% / 11,3%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (20. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem és más bajok – 4% (3,4%)
Híradó – 19,8% (17,4%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 17% (17%)
A Konyhafőnök – 18,9% (18,2%)

TV2
Remények földje – 19,3% (20,2%)
Tények – 19,5% (21,5%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 15,9% (15,9%) – hétfőtől szombatig
Drágám, add az életed – 15,7% (16%)
Doktor Balaton – 7,9% (8,5%)

Egy héttel ezelőtt arról írtunk, hogy a Tények meglepően nagy előnnyel nyerte a hetet az RTL Híradó előtt. Múlt héten kiegyenlítetté vált a verseny, gyakorlatilag fej fej melletti heti átlagot hozott az RTL-es és a TV2-s esti hírműsor. Az RTL Klubon folytatódott a Konyhafőnök jó szériája, a főzőműsor átlaga 18 százalékkal haladta meg a csatorna heti share-jét. Vele párhuzamosan a TV2-n jól teljesített a Drágám, add az életed is, ami 39 százalékkal ugrotta meg a csatornaátlagot. Ugyanakkor a Drágám, add az életed műsorideje jóval rövidebb, mint a Konyhafőnöké és az utána következő Doktor Balaton továbbra sem hozott jó számokat, ami eléggé lehúzta a hétköznap estéiket.

A hétvégi saját gyártású sorozatok közül az RTL Klubon futó Séf meg a többiek 13,4 százalékos, – az RTL átlaga alatti – közönségarányt ért el, A mi kis falunk pedig 18,6 százalékot produkált. Vasárnap a TV2-n a Pepe 13,6 százalékos share-t lapátolt össze, ami a csatornaátlag feletti eredményt jelent.

Idén nézettségi szempontból is izgalmassá vált a Forma-1, ugyanis a 18-49 évesek körében a vasárnapi futam volt az elmúlt hét legnézettebb műsora. A kereskedelmi célcsoportból 234 ezren voltak kíváncsiak a versenyre, ami 34,8 százalékos share-t ért el. Nem kellett volna sok ahhoz sem, hogy a szombati időmérő is bekerüljön a hét tíz legnézettebb műsora közé a 18-49 éveseknél. A teljes lakosság körében ott volt a Forma-1 futam a Top 10-ben, a hét hatodik legnézettebbje lett a maga 548 ezer nézőjével és 25,4 százalékos közönségarányával.

A 18-49 éveseknél az RTL Klub legnézettebb tartalma a szerdai Konyhafőnök volt 197 ezer nézővel. A TV2-nek pedig a Drágám, add az életed keddi adása hozta a legtöbb, 180 ezer nézőt a kereskedelmi célcsoportból. A teljes lakosságos toplista élén két esti hírműsor áll, mindkettőnek a keddi adása. A Tények 709 ezer, az RTL Híradó 621 ezer nézőt ültetett a képernyők elé ezen az estén.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_20het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_20hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...