- Hirdetés -

A Forma-1 volt a legnézettebb

|

- Hirdetés -

A 18-49 éveseknél a vasárnapi Forma-1 futam vonzotta a legtöbb nézőt és ott van a verseny a teljes lakosságos toplista hatodik helyén is. Az RTL-es Konyhafőnök és a TV2-s Drágám, add az életed is csatornaátlag felett hozott.

Az elmúlt héten nőtt az RTL Klub és a TV2 közötti főműsoridős különbség a 18-49 éveseknél. Az RTL Klub 16 százalékos, a TV2 11,3 százalékos heti share-t ér el, azaz 4,7 százalékpont volt a differencia, a korábbi heti 3,8 százalékpont után. Az RTL Klub hétfőtől szombatig nyerte az estéket, de a vasárnapi főműsoridőt ismét a TV2 zsákolta be.

A teljes csatornacsaládokat nézve az RTL Magyarország kerek 30 százalékos közönségarányt hozott össze, a TV2 Csoport 28,1 százalékot. A nemzetközi portfóliók külön versenyét kimondottan nagy előnnyel, 8,9 százalékos heti közönségaránnyal nyerte az AMC. Utánuk a 6,3 százalékos Paramount, majd az 5,5 százalékos Antenna Group következett.

20. hét / 19. hét / 18. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 16% / 15,6% / 14,8%
TV2 – 11,3% / 11,8% / 11,3%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (20. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem és más bajok – 4% (3,4%)
Híradó – 19,8% (17,4%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 17% (17%)
A Konyhafőnök – 18,9% (18,2%)

TV2
Remények földje – 19,3% (20,2%)
Tények – 19,5% (21,5%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 15,9% (15,9%) – hétfőtől szombatig
Drágám, add az életed – 15,7% (16%)
Doktor Balaton – 7,9% (8,5%)

Egy héttel ezelőtt arról írtunk, hogy a Tények meglepően nagy előnnyel nyerte a hetet az RTL Híradó előtt. Múlt héten kiegyenlítetté vált a verseny, gyakorlatilag fej fej melletti heti átlagot hozott az RTL-es és a TV2-s esti hírműsor. Az RTL Klubon folytatódott a Konyhafőnök jó szériája, a főzőműsor átlaga 18 százalékkal haladta meg a csatorna heti share-jét. Vele párhuzamosan a TV2-n jól teljesített a Drágám, add az életed is, ami 39 százalékkal ugrotta meg a csatornaátlagot. Ugyanakkor a Drágám, add az életed műsorideje jóval rövidebb, mint a Konyhafőnöké és az utána következő Doktor Balaton továbbra sem hozott jó számokat, ami eléggé lehúzta a hétköznap estéiket.

A hétvégi saját gyártású sorozatok közül az RTL Klubon futó Séf meg a többiek 13,4 százalékos, – az RTL átlaga alatti – közönségarányt ért el, A mi kis falunk pedig 18,6 százalékot produkált. Vasárnap a TV2-n a Pepe 13,6 százalékos share-t lapátolt össze, ami a csatornaátlag feletti eredményt jelent.

Idén nézettségi szempontból is izgalmassá vált a Forma-1, ugyanis a 18-49 évesek körében a vasárnapi futam volt az elmúlt hét legnézettebb műsora. A kereskedelmi célcsoportból 234 ezren voltak kíváncsiak a versenyre, ami 34,8 százalékos share-t ért el. Nem kellett volna sok ahhoz sem, hogy a szombati időmérő is bekerüljön a hét tíz legnézettebb műsora közé a 18-49 éveseknél. A teljes lakosság körében ott volt a Forma-1 futam a Top 10-ben, a hét hatodik legnézettebbje lett a maga 548 ezer nézőjével és 25,4 százalékos közönségarányával.

A 18-49 éveseknél az RTL Klub legnézettebb tartalma a szerdai Konyhafőnök volt 197 ezer nézővel. A TV2-nek pedig a Drágám, add az életed keddi adása hozta a legtöbb, 180 ezer nézőt a kereskedelmi célcsoportból. A teljes lakosságos toplista élén két esti hírműsor áll, mindkettőnek a keddi adása. A Tények 709 ezer, az RTL Híradó 621 ezer nézőt ültetett a képernyők elé ezen az estén.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_20het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_20hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Liluval nyitott új üzletet a Rossmann

Budaörsön nyitott új üzletet a Rossmann. A drogériahálózatnak ez már a harmadik, teljes egészében az új német standard alapján berendezett boltja, amelyben nagyobb teret kapnak a reformélelmiszerek és a dekortermékek, és amelyben szinte a...

Nyári tippek a Google-től

A nyári utazások során gyakran a Google-t hívjuk segítségül. A vállalat szakemberei hasznos tanácsokkal segítenek a nyaralni vágyóknak.Úti célod új szemszögbőlA nyári utazások során nem ritka, hogy a Google-t hívjuk segítségül utazásaink tervezésekor. A...

Tanszergyűjtéssel segít az Auchan

Már elkezdődött kezdődik a Nagycsaládosok Országos Egyesülete (NOE) és az Auchan közös tanszergyűjtési akciója. A már hagyománynak számító gyűjtéssel azoknak a családoknak szeretnének segíteni, akikre a tanévkezdés különösen nagy terhet ró, mivel több gyermeket...

Lelassult a kiskereskedelem

A kiskereskedelem tekintetében havi szinten ismét csökkent a forgalom júniusban, 0,5 százalékkal. Éves összehasonlításban pedig a kiskereskedelem forgalmának volumene naptárhatástól megtisztítva 4,5 százalékkal emelkedett, ami jelentősen elmaradt a 8% körüli elemzői konszenzustól. Az élelmiszer-...

A hazai termékekre koncentrál az Aldi

Kilenc hazai gyártó részvételével idén augusztusban is megrendezik a hazai termékek hónapját. Ennek legfőbb kommunikációs üzenete, hogy a Magyar Termék védjegyek valódi garanciát jelentenek a hazai eredetre és a megbízhatóságra. Az ALDI a magyar...

Mobillal a tökéletes utazásért

A gyakran utazó, rutinos okostelefon-használók egy mobiltelefon segítségével elintézhetnek mindent, ami a tökéletes nyaraláshoz szükséges: szállást foglalnak, repülőgép- vagy vonatjegyet vásárolnak vagy sorban állás nélkül szerzik be belépőjegyüket múzeumba, kiállításra, sporteseményre, színházba vagy a...

Már csak a külföldi munkaerő segíthet a hiányszakmákban

Továbbra is rekordszinten a foglalkoztatás Magyarországon: 2022 júniusában a foglalkoztatottak átlagos létszáma meghaladta a 4,7 millió főt. Ezzel párhuzamosan nagy kihívást jelent a magyarországi cégeknek a munkaerőhiány, ami a gazdaság teljesítőképességét is hátráltatja. A...

Fényűző luxus és vademberek a Spektrum sorozataiban

Néhányan talán még emlékeznek arra az angol párra, akik fényűző életüket hátrahagyva, és az összes megtakarításukat felhasználva egy Somogy megyei településre, Gadácsra költöztek. A pár környezete aggódva szemlélte az eseményeket, Julia és Gareth ugyanis...

Lecsaptak a kandallókra az online vásárlók

Váratlan és érdekes trendeket mutatnak az eMAG 2022. júliusi látogatói és értékesítési adatai: jelentősen megnőtt az érdeklődés a kandallók iránt, különösen a szilárd fűtőanyaggal használható típusok népszerűek. Ezzel párhuzamosan a napelemek/napkollektorok termékkategória forgalma is...

Ismét előrébb lépett a Xiaomi

A Xiaomi Group a 266. helyen végzett a 2022-es Fortune Global 500 listán. A globális technológiai vállalat, amely mostanra a világ harmadik legnagyobb okostelefon-gyártójává nőtte ki magát, sorozatban a negyedik éve lép egyre előrébb...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hackathont szervez a Kiwi.com

A Kiwi.com utazás-technológiai vállalat UX hackatont szervez Global Travel Jam néven, amelynek célja, hogy javítsa az utazók élményét a foglalás során és az utazás minden szakaszában. Az ügyfélközpontú termék megalkotása során a Kiwi.com és...

Liluval nyitott új üzletet a Rossmann

Budaörsön nyitott új üzletet a Rossmann. A drogériahálózatnak ez már a harmadik, teljes egészében az új német standard alapján berendezett boltja, amelyben nagyobb teret kapnak a reformélelmiszerek és a dekortermékek, és amelyben szinte a...

Nyári tippek a Google-től

A nyári utazások során gyakran a Google-t hívjuk segítségül. A vállalat szakemberei hasznos tanácsokkal segítenek a nyaralni vágyóknak.Úti célod új szemszögbőlA nyári utazások során nem ritka, hogy a Google-t hívjuk segítségül utazásaink tervezésekor. A...

Tanszergyűjtéssel segít az Auchan

Már elkezdődött kezdődik a Nagycsaládosok Országos Egyesülete (NOE) és az Auchan közös tanszergyűjtési akciója. A már hagyománynak számító gyűjtéssel azoknak a családoknak szeretnének segíteni, akikre a tanévkezdés különösen nagy terhet ró, mivel több gyermeket...

Lelassult a kiskereskedelem

A kiskereskedelem tekintetében havi szinten ismét csökkent a forgalom júniusban, 0,5 százalékkal. Éves összehasonlításban pedig a kiskereskedelem forgalmának volumene naptárhatástól megtisztítva 4,5 százalékkal emelkedett, ami jelentősen elmaradt a 8% körüli elemzői konszenzustól. Az élelmiszer-...
- Hirdetés -

Don't Miss

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...

Az UX az új arany

A járvány hihetetlenül felpörgette a digitalizációt, a szolgáltatóknak pedig önbizalmat adott. Egyre fontosabb a fel használói élmény tervezése, ám a Z generáció a korábbiakhoz képest sokkal „puritánabb” szolgáltatási portfóliót igényel – mondta el Mondovics...

Tovább erősítik a Jófogást

Cégvezetőként az embereket tartja a legfontosabbnak, mert a csapat a teljesítmény motorja, ezért jelenleg a munkatársak elkötelezettségének növelésére fókuszál – mondta el a lapunknak adott interjúban Artsiom Rabtsevich. Az Adevinta Classified Media Hungary Kft....
- Hirdetés -

SzuperZöld

Litkai Gergellyel indított Zöld podcastot a Bookline

Augusztus harmadikán elindult a Bookline havonta jelentkező podcast-sorozata, a Bookline Zöld. A Könyves Magazinon és a nagyobb streamingszolgáltatón elérhető műsorban Litkai Gergely és vendégei nemcsak a fenntarthatósággal és a környezetvédelemmel kapcsolatos tévhiteket igyekeznek helyre...

A hazai startupok is figyelnek a fenntarthatóságra

A startup szektorban kulcsszerepet kap a fenntarthatóság: a Start it @K&H inkubátorban működő csapatoknak már 90 százaléka figyelmet fordít rá működése és termékeinek fejlesztése során. Ez azonban jelenleg inkább a természeti erőforrások fenntartható kezelését...

Mobilapp mutatja az ivóvízlelőhelyeket

Augusztus van, a papírforma szerint még egy jó időre visszatér a kánikula, ami végül is rendben van, hiszen nyár van. És bár az egészséges életmódnak nemcsak ilyenkor elengedhetetlen része a megfelelő mennyiségű folyadékbevitel, hőség...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....