- Hirdetés -

A Forma-1 volt a legnézettebb

|

- Hirdetés -

A 18-49 éveseknél a vasárnapi Forma-1 futam vonzotta a legtöbb nézőt és ott van a verseny a teljes lakosságos toplista hatodik helyén is. Az RTL-es Konyhafőnök és a TV2-s Drágám, add az életed is csatornaátlag felett hozott.

Az elmúlt héten nőtt az RTL Klub és a TV2 közötti főműsoridős különbség a 18-49 éveseknél. Az RTL Klub 16 százalékos, a TV2 11,3 százalékos heti share-t ér el, azaz 4,7 százalékpont volt a differencia, a korábbi heti 3,8 százalékpont után. Az RTL Klub hétfőtől szombatig nyerte az estéket, de a vasárnapi főműsoridőt ismét a TV2 zsákolta be.

A teljes csatornacsaládokat nézve az RTL Magyarország kerek 30 százalékos közönségarányt hozott össze, a TV2 Csoport 28,1 százalékot. A nemzetközi portfóliók külön versenyét kimondottan nagy előnnyel, 8,9 százalékos heti közönségaránnyal nyerte az AMC. Utánuk a 6,3 százalékos Paramount, majd az 5,5 százalékos Antenna Group következett.

20. hét / 19. hét / 18. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 16% / 15,6% / 14,8%
TV2 – 11,3% / 11,8% / 11,3%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (20. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem és más bajok – 4% (3,4%)
Híradó – 19,8% (17,4%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 17% (17%)
A Konyhafőnök – 18,9% (18,2%)

TV2
Remények földje – 19,3% (20,2%)
Tények – 19,5% (21,5%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 15,9% (15,9%) – hétfőtől szombatig
Drágám, add az életed – 15,7% (16%)
Doktor Balaton – 7,9% (8,5%)

Egy héttel ezelőtt arról írtunk, hogy a Tények meglepően nagy előnnyel nyerte a hetet az RTL Híradó előtt. Múlt héten kiegyenlítetté vált a verseny, gyakorlatilag fej fej melletti heti átlagot hozott az RTL-es és a TV2-s esti hírműsor. Az RTL Klubon folytatódott a Konyhafőnök jó szériája, a főzőműsor átlaga 18 százalékkal haladta meg a csatorna heti share-jét. Vele párhuzamosan a TV2-n jól teljesített a Drágám, add az életed is, ami 39 százalékkal ugrotta meg a csatornaátlagot. Ugyanakkor a Drágám, add az életed műsorideje jóval rövidebb, mint a Konyhafőnöké és az utána következő Doktor Balaton továbbra sem hozott jó számokat, ami eléggé lehúzta a hétköznap estéiket.

A hétvégi saját gyártású sorozatok közül az RTL Klubon futó Séf meg a többiek 13,4 százalékos, – az RTL átlaga alatti – közönségarányt ért el, A mi kis falunk pedig 18,6 százalékot produkált. Vasárnap a TV2-n a Pepe 13,6 százalékos share-t lapátolt össze, ami a csatornaátlag feletti eredményt jelent.

Idén nézettségi szempontból is izgalmassá vált a Forma-1, ugyanis a 18-49 évesek körében a vasárnapi futam volt az elmúlt hét legnézettebb műsora. A kereskedelmi célcsoportból 234 ezren voltak kíváncsiak a versenyre, ami 34,8 százalékos share-t ért el. Nem kellett volna sok ahhoz sem, hogy a szombati időmérő is bekerüljön a hét tíz legnézettebb műsora közé a 18-49 éveseknél. A teljes lakosság körében ott volt a Forma-1 futam a Top 10-ben, a hét hatodik legnézettebbje lett a maga 548 ezer nézőjével és 25,4 százalékos közönségarányával.

A 18-49 éveseknél az RTL Klub legnézettebb tartalma a szerdai Konyhafőnök volt 197 ezer nézővel. A TV2-nek pedig a Drágám, add az életed keddi adása hozta a legtöbb, 180 ezer nézőt a kereskedelmi célcsoportból. A teljes lakosságos toplista élén két esti hírműsor áll, mindkettőnek a keddi adása. A Tények 709 ezer, az RTL Híradó 621 ezer nézőt ültetett a képernyők elé ezen az estén.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_20het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_20hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hétvégén érkezik az HBO legújabb magyar filmje

Szombaton válik elérhetővé az HBO MAX és az HBO kínálatában Zsótér Indi Dániel első nagyjátékfilmje, az öt szkeccsből álló A Karantén Zóna. A közösségi finanszírozásból készült alkotás „nobudget-cucc, de szebben néz ki, mint némelyik...

Több ezer új SZÉP kártya elfogadóhely várja a nyaralókat

Idén nyáron is erőteljes növekedést hozhat a SZÉP kártya használatban a belföldi turizmus. A gyenge forint és a magas üzemanyagárak mellett várhatóan többen választják majd a belföldi pihenést, így júliusban és augusztusban akár az...

Tartós recesszió jöhet a gazdaságban

Az elmúlt hónapokban felerősödtek a találgatások a globális gazdaság helyzetéről, és egyre gyakrabban kerülnek elő a recesszióval kapcsolatos félelmek. A világgazdaság alakulása szempontjából legnagyobb hatású két országban, az Egyesült Államokban és Kínában további nehézségekre...

Új vezetővel erősítaz EIT InnoEnergy

Marcin Wasilewski, Lengyelország egyik legeredményesebb energiaipari szakembere csatlakozott az EIT InnoEnergy csapatához. A vállalat közép-európai régiójának vezetését vette át a korábbi regionális igazgatótól, Jakub Milertől, aki az EIT InnoEnergy portfoliójába tartozó, többek közt elektromos...

Tavaly is karbonsemlegesen működött a Magyar Telekom

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia fő célkitűzése, valamint az első év eredményei olvashatók a Magyar Telekom friss Fenntarthatósági jelentésében. A Magyar Telekom Csoport 2005 óta kezeli stratégiai szinten...

Jövő hónaptól kevesebb sportcsatorna lehet itthon

Megszűnik a tartalomszolgáltatás a Digi Sporton július 1-től a csakfoci.hu információi szerint. A Digi sportos portfóliójában három csatorna is tartozott, a kínálatban a legnépszerűbb futball bajnokságok és versenysorozatok összecsapásai is szerepeltek. A csakfoci.hu úgy...

Ásványvízből inkább hazait vesznek a magyarok

Bár a magyar ásványvízpiac az ellátási láncok bizonytalanságai, a pandémia hatásai és a szomszédos országban zajló háború miatt számtalan, a költségeket jelentősen megtöbbszöröző nehézséggel küzd, azért a gyártók a hazai vásárlókra még mindig számíthatnak....

Több mint ezer beszállító csatlakozott a Schneider Electric zöld programjához

Idén a múlt évhez képest két pozíciót javítva a második helyet szerezte meg a Schneider Electric a Gartner ellátási láncokat értékelő toplistáján. A vállalat tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.Ismét...

6 ok, amiért már nincs értelme a papíralapú adminisztrációnak (x)

Egyre több dolgot tudunk elintézni az interneten papírmunka nélkül, hiszen szinte minden elkezdett átrendeződni az online térbe – így például az adminisztráció is. Egy banki ügyintézés alkalmával már kevesebb nyomtatott papírt kapunk, de hivatalos...

Magyar arany a világ legelismertebb borversenyén

A Decanter World Wine Awards (DWWA) a világ legnagyobb és legelismertebb, páratlan globális érdeklődés által kísért borversenye. Ezért különösen figyelemre méltó eredmény, hogy 2022-ben, a Thummerer Pincészet Egri Vili Papa Cuvée Superior 2018 lett...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

Hétvégén érkezik az HBO legújabb magyar filmje

Szombaton válik elérhetővé az HBO MAX és az HBO kínálatában Zsótér Indi Dániel első nagyjátékfilmje, az öt szkeccsből álló A Karantén Zóna. A közösségi finanszírozásból készült alkotás „nobudget-cucc, de szebben néz ki, mint némelyik...

Több ezer új SZÉP kártya elfogadóhely várja a nyaralókat

Idén nyáron is erőteljes növekedést hozhat a SZÉP kártya használatban a belföldi turizmus. A gyenge forint és a magas üzemanyagárak mellett várhatóan többen választják majd a belföldi pihenést, így júliusban és augusztusban akár az...

Tartós recesszió jöhet a gazdaságban

Az elmúlt hónapokban felerősödtek a találgatások a globális gazdaság helyzetéről, és egyre gyakrabban kerülnek elő a recesszióval kapcsolatos félelmek. A világgazdaság alakulása szempontjából legnagyobb hatású két országban, az Egyesült Államokban és Kínában további nehézségekre...

Új vezetővel erősítaz EIT InnoEnergy

Marcin Wasilewski, Lengyelország egyik legeredményesebb energiaipari szakembere csatlakozott az EIT InnoEnergy csapatához. A vállalat közép-európai régiójának vezetését vette át a korábbi regionális igazgatótól, Jakub Milertől, aki az EIT InnoEnergy portfoliójába tartozó, többek közt elektromos...
- Hirdetés -

Don't Miss

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...

Építkezni szeretek – interjú Palocsay Gézával

Nem érzi visszalépésnek, hogy az Adevinta után a kevésbé ismert Pepita.hu-nál folytatja, amelyből három év alatt százmillió euró forgalmú céget építene Palocsay Géza. A webáruházként és online piactérként is működő platform fejlődésének támogatására a...

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...
Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

Tavaly is karbonsemlegesen működött a Magyar Telekom

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia fő célkitűzése, valamint az első év eredményei olvashatók a Magyar Telekom friss Fenntarthatósági jelentésében. A Magyar Telekom Csoport 2005 óta kezeli stratégiai szinten...

Több mint ezer beszállító csatlakozott a Schneider Electric zöld programjához

Idén a múlt évhez képest két pozíciót javítva a második helyet szerezte meg a Schneider Electric a Gartner ellátási láncokat értékelő toplistáján. A vállalat tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.Ismét...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....