A Magyar Telekom arra hívja fel a figyelmet, hogy a Tettek Hálózatán generációk segítik egymást, eszmét cserélnek és együtt előbbre jutnak.
A március 16-án indult kampány reklámfilmjeiben mindennapi szituációk közben láthatjuk a digitális fejlesztések különböző korosztályokat összekötő erejét, míg a digitális térben nemcsak a generációk, hanem már az idősíkok is párbeszédbe lépnek egymással. Mindegy, hogy digitális bennszülött vagy, netán most tanulod a netezés alapjait, a Tettek Hálózata segítségével többet tudsz kihozni az életedből.
A digitális fejlesztések átszövik a mindennapjainkat és szeretteinkkel, barátainkkal is összekötnek bennünket: akár munkahelyen, akár suliban, akár étteremben, akár otthon vagyunk. A Magyar Telekom legújabb, brand purpose based értékteremtő kampánya ismét társadalmi párbeszédet kezdeményez. Középpontba a fiatalabb és idősebb generációk hatékony együttműködése került, amely épp a digitalizáció erejének köszönhetően tud szintet lépni.
Sokszor láthatjuk a feszültséget és a konfliktust a Z generációs digitális bennszülöttek és a baby boomer generáció tagjai között, akik nem biztos, hogy a digitális fejlesztések alapjait már teljes egészében elsajátították. A legújabb Tettek Hálózata kampányában a Magyar Telekom ezért a konfliktus mögé néz, és tipikus, hétköznapi szituációkon keresztül mutatja be, hogy sokkal kisebb, és sokkal könnyebben áthidalható a különbség az idősebb és fiatalabb generációk képviselői között, mint azt gondolnánk. Egy kis odafigyeléssel és tudatossággal mindenki segíthet a másiknak, sőt, még profitálhat is a digitalizáció adta lehetőségekből.
Kiemelt cél továbbá, hogy a Wi-Fi Extra és a Netgarancia szolgáltatások kampányba történő integrálásával még több emberhez juthasson el a megbízható hálózat üzenete: a szupergyors Tettek Hálózata ugyanis az esetleges Wi-Fi vakfoltokban is elérhető és az internetkimaradásokra is gyorsan reagál.
A Z generációs célcsoport bevonására és aktivizálására, valamint a személyes történetek és vélemények felderítésére a Magyar Telekom influencereket is bevon a kampányba. A közösségépítő együttműködés részleteiről a vállalat a kampány második fázisában ad tájékoztatást.