- Hirdetés -

A Heineken-ACG páros kapott Platina Effie-t

|

A Heineken és az ACG Hosszú távú hatékonyság kategóriában benyújtott „Soproni – Óvatos Duhaj” pályaműve érdemelte ki idén a legjobbnak járó Platina díjat a hazai Effie-n. A 120 fős zsűri döntése alapján 59 pályamű jutott döntőbe, a Platina mellett 4 Arany, 8 Ezüst, 14 Bronz és 32 Finalist díjas alkotás született, valamint az innovatív különdíjat is kiosztották.

A zsűri indoklása szerint a legnagyobb elismerést elnyerő Heineken – ACG (valamint Publicis Groupe Hungary, Bisztró, Uniomedia Communications) által jegyzett „Soproni - Óvatos Duhaj” kampány hosszú távú sikerének titka a szisztematikusan építkező marketing és termék stratégia volt. Ezt folyamatosan szinkronban kezelni nehéz, a fogyasztói insight viszont kiválónak bizonyult. Merni következetesen kitartani az eredeti stratégia mellett, ami kockázatvállalási hajlandóságot is jelent – ez lett a siker kulcsa.

„Ugyanakkor a díjra jelöltek közül ki kell emelnünk még a Decathlon – Café Communications Image kategóriában benyújtott „Employer Brand bevezető kampány” pályaművét, amely az aktuális munkaerőhiány megoldására keresett megoldást. A nehéz helyzetben a legnagyobb kihívást jelentő feladatot oldották meg bátor hozzáállással, büdzsét is áldozva rá. Ennek köszönhetően hosszabb távon is számolhatnak a pozitív hatással” – tette hozzá a Platina Zsűri képviselője.

A Microsoft Innovációs Különdíj bírái a legtöbb jelölést kapott pályaművek közül a Romani Design és a Wavemaker (valamint az Umbrella Kreatív Műhely) „Green Look” kampányának ítélték oda az elismerést. A különdíj-zsűri indoklása szerint „A nyertes az elmúlt időszakban előtérbe került virtuális térben valósított meg olyan újszerű, úttörő megoldást az új technológia használatával, remek helyzetfelismeréssel úgy, hogy a kreativitás sem szorult háttérbe, sőt ezzel egy apróságnak tűnő lehetőséget használtak ki maximálisan. Kiváló piaci insight, termékismeret, kreatív marketing – ez volt a siker titka.

A zsűri kiemelendőnek tartotta ugyanakkor egy másik jelölt, a Decathlon - Wavemaker Klasszikus médiumokat nem tartalmazó kampányok / Adatvezérelt marketing kategóriába benyújtott „Meteo – időjárás jelentéshez kapcsolt termékajánlat” pályaművét, melyben az aktuális trendekre hangolt, nagyon tudatos, racionális, jövőbe mutató megoldást mutattak be, egy igazi marketing mesterművet. (A Microsoft Innovációs Különdíj független elismerés, elkülönül a hagyományos Effie díjaktól, az új infokommunikációs technológia innovatív, úttörő használatával megvalósított megoldások ösztönzésére hozta létre a Microsoft Magyarország és az Effie Hungary 2019-ben.)

Az elért Platina/Arany/Ezüst/Bronz/Finalist helyezéseik alapján a Megbízók közül a legeredményesebbek:

Heineken (1 Platina/Arany, 1 Bronz, 2 Finalist), Magyar Telekom (2 Ezüst, 2 Bronz), Decathlon (1 Arany, 1 Ezüst, 1 Finalist), Rapcity (1 Arany, 2 Bronz), Színház TV (2 Ezüst, 1 Finalist), Országos Mentőszolgálat Alapítvány (1 Arany, 1 Bronz). Az idei Effie „Év Megbízója” címet a Heineken és a Telekom nyerte el.

Ügynökségek közül a legeredményesebbek: ACG (1 Platina/Arany, 2 Arany, 2 Ezüst, 4 Bronz, 4 Finalist), Wavemaker (4 Ezüst, 4 Bronz, 3 Finalist), Publicis Groupe Hungary (1 Platina/Arany, 1 Ezüst, 2 Bronz, 7 Finalist), Mito (1 Ezüst, 2 Bronz, 2 Finalist), Café Communications (1 Arany, 3 Finalist), Mindshare (1 Ezüst, 5 Finalist), Human Dialog (1 Arany, 1 Bronz). Az idei Effie „Év Ügynöksége” címet az ACG érdemelte ki.

Az 53 éve alapított, a világ több mint 50 országában megrendezésre kerülő reklámhatékonysági versenyt Magyarországon 2002 óta szervezi az IAA Hungary (Reklám Világszövetség Magyarországi Tagozata) és a MAKSZ (Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége). A nevezés és a pályaművek értékelése az Effie Worldwide standard szabályrendszere és iránymutatásai alapján zajlik. Az Effie megkérdőjelezhetetlen szakmai elismertsége többek között a széles iparági tudásra épülő alapos és minden részletre kiterjedő zsűrizésnek köszönhető. Ennek tükrében már a döntőbe jutás is kiemelkedő teljesítmény, hiszen a benevezett hatékony kampányok közül továbbjutók minősülnek a leghatékonyabbaknak, pályaműveik pedig a legsikeresebbeknek.
- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...