Az apró örömök fontosságát hangsúlyozza a HPS Communication Medve sajtnak készített legújabb kampánya. A koncepció, amivel az ügynökség megnyerte a márka tavaly kiírt tenderét, azokat a mindennapi pici pillanatokat ünnepli, amik örömet okoznak. A kialakult vírushelyzet azonban átírta az előzetes terveket, így született meg az Apró örömök most is körülvesznek film.
„Amikor kidolgoztuk az Apró örömök platformot és összeállítottuk az egész éves tervet, nem tudhattuk, hogy beüt a vírus. A karantén és az új hétköznapok viszont épp arra tanítanak, amiről a kampány szól: tudjunk örülni az apró dolgoknak. Amikor sikerül megsütni egy kenyeret, vagy, hogy milyen boldog a kutyád, mikor hazaérsz a boltból. Az tehát nem volt kérdés, hogy a márkakommunikáció összeilleszthető a víruskommunikációval, azt viszont nem akartuk, hogy a fogyasztók egy reaktív megmozdulással találkozzanak. Ezért először elindítottuk a kampányt, aminek ez a film egy plusz eleme. Érdekesség, hogy tényleg az egész Medve csapat szerepel benne, a répcelaki gyár dolgozóitól kezdve, a HPS-es kollégákon át, egészen a Medve brand manageréig, sőt még a marketingigazgató is. Május közepétől pedig kapható lesz az új limitált csomagolás, amivel szintén az apró örömöket erősítjük” – mondta Kenczler Marci, a HPS Communication kreatívigazgatója.
„A Medve már 90 éve jelent biztos pontot a magyarok mindennapjaiban: a hűtőből kör alakban kiguruló háromszög alakú kockasajt mosolyt csal az arcunkra. Egy ilyen nehéz időszakban különösen fontos, hogy a márka a fogyasztói mellett álljon és segítsen meglátni a mindennapi apró örömöket” – mondta el Szalay Rita, a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt. marketingigazgatója.