- Hirdetés -

A Nat Geoval kampányol a LEGO

|

A LEGO Csoport bemutatta az új, tengeri állatmentéssel foglalkozó LEGO Friends termékvonalat, amely négy szettet tartalmaz, melyek középpontjában életmentő tengeri küldetések állnak. A téma jelentőségének hangsúlyozása érdekében, a márka együttműködik a National Geographic Kids-szel, közös kampányuk során pedig arra ösztönzik a gyerekeket, hogy aktívan részt vegyenek az óceánok, és azok élővilágának megóvásában.

A LEGO Friends készleteket valós mentési helyzetek ihlették, és úgy tervezték őket, hogy a fiatal építők és felfedezők belemerülhessenek a vízi kalandokba.

Juliane Aufdembrinke, a LEGO senior tervezője elárulta, mi inspirálta őt a szettek megtervezésére: “Amikor kicsi voltam, a delfinek voltak a kedvenc állataim, így ez a téma igazán közel áll a szívemhez! A mai gyerekek szintén szeretik a delfineket, és általánosságban véve a tengeri élővilágot is, emellett nagyon lelkes óceánvédők. A Tengeri Állatmentés vonal a jövő tengerbiológusainak, mérnökeinek és természetvédőinek inspirálására szolgál – szórakoztató és játékos módon. “Hálásak vagyunk, hogy a National Geographic Kids támogatta a tengeri állatok védelmének fontos témáját, és nagyszerű volt együtt dolgozni egy igazi tengeralattjáró kapitányával, Erika Bergmannal.”

A LEGO Csoport és a National Geographic olyan közös kampányt alkotott, amely arra bátorítja a családokat, gondolkodjanak el, hogy a mindennapokban milyen változtatásokkal tudnak többet tenni a környezetért. A National Geographic kutatója és tengeralattjáró kapitány, Erika Bergman, betekintést enged a gyerekeknek saját munkájába, a játék értékébe és abba, hogy mennyire fontos a kreatív gondolkodás annak érdekében, hogy megoldást találjunk a kihívásokra, amelyekkel óceánjaink szembe néznek.

„Ezt a kampányt azért terveztük, hogy bemutassuk a gyerekeknek, hogy a valóságban mivel jár a lenyűgöző és varázslatos tengeri élővilág gondozása. Azt szeretnénk, hogy megértsék a kihívásokat, amelyekkel a tengeri állatok szembesülnek, és arra ösztönözzük őket, hogy új ötletekkel találjanak ki a védelmükre. A LEGO Friends Tengeri Állatmentés készletek nagyszerű lehetőséget biztosítanak a gyerekek számára, hogy szórakoztató és kreatív módon mélyüljenek el a tengeri élővilág gondozásában, valamint a kampány arra is bátorítja őket, hogy aktív lépéseket tegyenek, és hivatalosan is tengeri állatbarátok legyenek. Tudjuk, hogy a mai gyerekek rendkívül elkötelezettek a bolygónk és a vadvilág védelme iránt, épp ezért izgalmas a LEGO Friends-szel közös munka, amely ötvözi a tanulást, a játékot, az inspirációt és a cselekvést” – mondta Erika Bergman, a National Geographic kutatója.

A kampány a LEGO Csoport és a National Geographic Kids felületein jelenik majd meg.

A szettekről:

Teknősmentő akció – pattanj be egy menő kétéltű járműbe és mentsd meg a sziget sziklás partján rekedt bébiteknősöket. Mielőtt visszaengeded őket az óceánba, kezeld a teknősöket a tengerparti klinikán.

Delfinmentő akció – a tengeralattjáró segítségével eljuthatsz a hajóroncshoz, hogy kimentsd a bent ragadt delfint.

Világítótorony mentőközpont – végezz életmentő kutatást a laborban, amely mellett megtalálható az oroszlánfókák játszótere, egy pihenő rész, egy iroda és egy lámpával ellátott megfigyelőszoba is, utóbbi lámpáját a világítótorony megnyomásával lehet felkapcsolni.

Mentőhajó – Ennek a nagyteljesítményű motorcsónaknak köszönhetően biztosan nem vesztegetsz el több időt a beteg állatok szállítása közben. A motorcsónak tartalmaz egy indító funkcióval ellátott szerkezetet, egy hordozható forgódarut és egy őrtornyot is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...