A JYSK Magyarország vállalati és belső kommunikációs feladatainak támogatására idén ősztől a Positive Adamsky ügynökségi csoport tagügynökségével, a Positive PR-rel működik együtt. A dán áruházlánc hazai piacra lépése óta ez az az első alkalom, hogy PR- kommunikációs partnerrel dolgozik.
A hazánkban 89 üzlettel jelenlévő boltlánc meghatározó szerepet tölt be a magyar piacon, hiszen üzletei nem csak Budapesten, de számos vidéki városban is elérhetőek. Globálisan és az országban is folyamatosak az üzletnyitások, továbbá 2022-től Magyarország kiemelt szerephez jut az éppen épülő ecseri logisztikai központtal, mellyel a régiót tervezik ellátni. „A folyamatos terjeszkedésünk és Magyarország növekvő szerepe elengedhetetlenné tette, hogy proaktív kommunikációba kezdjünk. Ehhez pedig a Positive Adamsky-t láttuk legmegfelelőbb partnernek, tekintve, hogy több retail ügyféllel is sikeres az együttműködésük”- mondta el Szimeiszter Sándor, a JYSK Magyarországért, Görögországért és Ausztriáért felelős Country Managere.
A Positive PR managing partnere, Nagy Andrea szerint nagyon izgalmas kihívásnak ígérkezik a lakberendezési lánccal közös munka. „Minden adott ahhoz, hogy az iparági kommunikációs térben megtalálja végre a helyét a JYSK: a nagyszabású hazai beruházások, a társadalmi ügyek, a jól közvetíthető márkaarculat mind jó PR lehetőségeket rejtenek magukban, ezért nagyon büszkék vagyunk, hogy egy ekkora piaci szereplővel dolgozhatunk rendszeres kommunikációs tevékenységük beindításán.”