- Hirdetés -

A reklámokat is átalakította a járvány

|

Háttérbe szoruló kreativitás, társadalmi felelősség, túlélés, nagy ötletek, többszöri újratervezések átalakuló marketingaktivitások – talán nem volt még olyan időszak a kreatív iparág történetében, amely az elmúlt másfél évhez hasonló hatással lett volna a szereplőkre. Most a kommunikációs és az üzleti élet legfontosabb szereplői mondják el a Summit Play Kerekasztal rovatában, hogy mi történt.

Különleges eseményre gyűlnek össze a marketing és az üzleti élet legfontosabb hazai képviselői szeptember közepén. A járványhelyzet utáni időszak üzleti és kommunikációszakmai lehetőségeit fókuszba helyező Marketing Summit Hungary, a marketing- és üzleti döntéshozók exkluzív csúcstalálkozója idén egy különleges, online tudásbázissal egészül ki.

A Magyar Marketing Szövetség és a Lounge Group idén először hozta létre a konferencia online, videós felületét a Summit Play-t. A döntés alapja nemcsak az, hogy mára minden üzleti és főként marketingtevékenység alapjává váltak a digitális megoldások, de az is jól látszik, hogy az elmúlt, pandémiás időszak minden korábbinál fontosabbá tette a szakmai tudásmegosztást. A Summit Play nemcsak egy exkluzív streaming felület, ahova a konferencia előadásai felkerülnek. A szervezők célja, hogy egy egyedülálló tudásbázist hozzanak létre, ahol számos, aktuális kérdéseket feszegető tartalom is megjelenik. Az előadásokon kívül, máshol nem látható interjúk, backstage pillanatok, valamint a szakma legfontosabb szakértőit megszólaltató kerekasztal-beszélgetések is készülnek erre a platformra. A szakmai kerekasztal-beszélgetéseket Simon Krisztián, a Marketing és Média magazin főszerkesztője, az RTL Klub Brandmánia című műsorának házigazdája moderálja.

„Sokak szerint semmi sem lesz már a régi. Ezzel én is egyetértek. És azt szeretném is, ha nem lenne már a régi. Számos olyan üzenetnek kell előtérbe kerülnie a marketingben, ami arra vonatkozik, hogyan vigyázzunk a Földünkre, legyünk környezettudatosak, éljünk és gazdálkodjunk fenntartható módon, a körforgásos gazdaság jegyében. A márkák számára nagy kihívást jelent majd mindez. Változnunk kell, hogy változtatni tudjunk. A megoldások már megvannak, csak meg kell valósítani őket” – mondta Simon Krisztián a Summit Play felületén már elérhető, Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója által készített exkluzív interjúban.

A hét exkluzív kerekasztal-beszélgetéseken különböző ágazatok kiemelkedő cégeinek kommunikációs vezetői – ilyen formában a pandémia kezdete óta először – vitatják meg saját szektoruk legfontosabb tanulságait és kihívásait. Hogyan éledt újjá a kreativitás a járvány okozta lefagyást követően? Kinek szólt a túlélésről, kinek a lehetőségekről ez az időszak? Fontosabb lett a társadalmi felelősség? Változtak az ügyféligények? – ilyen és hasonló kérdésekre is választ kaphatnak a különleges videókból az érdeklődők, akiket a szakértők az eddig adott, illetve a jövőben adandó válaszokba, legjobb gyakorlatokba is beavatnak majd. Az FMCG, a kereskedelem, a gyógyszer- és egészségipar legfontosabb szereplői mellett a pénzügyi szektor és a közlekedés képviselői is jelen lesznek, de az innováció szerepéről, valamint a marketingágazat legfontosabb kérdéseiről is első kézből értesülhetnek a nézők a Summit Play Kerekasztal rovatában.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...