Új, egyedi kampányt mutatott be Magyarország egyik legnagyobb bulvár napilapja, a Bors. Az Aranyeső című nóta koronázatlan királya, Bódi Guszti személyesen hozza el a 10 milliós főnyereményt az olvasóknak. A nyereményjáték promóciójáért, valamint a kommunikációs stratégiáért a több mint 100 főt foglalkoztató Republic Group felelt.
Az internetes hírportálok és az online médiumok térnyerésével folyamatosan nő az olvasókért folytatott harc a bulvár napilapok körében is. A Borstól megszokott humoros, enyhén szarkasztikus hangvétel és az önirónia jellemzi a legújabb kampányt is, ami nagyon jól rezonál a napilap olvasótárborával. Az olvasószám növelésének érdekében olyan nyereményjátékra és kommunikációs megoldásra volt szükség, ami nagyban elüt a megszokottól. A Bors idén februárban útjára indított nem mindennapi kampányának középpontjában a 10 millió forint értékű nyeremény és Bódi Guszti állnak.