- Hirdetés -

A szelfik terén erősítenek az új okosmobilok

|

- Hirdetés -

Számos új, úttörő okoseszközt mutatott be a Huawei Technologies a 2022-es berlini IFA szórakoztatóelektronikai vásáron. A látogatók a kiállításon találkozhatnak először a gyártó innovatív készülékeivel; a továbbfejlesztett, zászlóshajó HUAWEI MatePad Pro tablettel, a legújabb fotózási trendeket követő nova 10 okostelefonokkal, valamint a vérnyomás- és EKG-mérő funkcióval is felszerelt Watch D okosórával.

Két év szünet után idén először ismét élőben rendezik meg az IFA szórakoztatóelektronikai vásárt Berlinben. A szeptember 2-6. között zajló expón a Huawei számos új, innovatív terméket mutat be, amelyek élvezetesebbé és egyszerűbbé teszik a mindennapi felhasználói élményt.

HUAWEI MatePad Pro: PC élmény tableten

Az új termékek között szerepel a gyártó következő generációs zászlóshajó tabletje, a HUAWEI MatePad Pro, amely megújult a dizájn, a képernyőminőség, az audiovizuális élmény, a szoftver és a hardver tekintetében is. A készülék 12,6 hüvelykes HUAWEI OLED Real Color FullView kijelzője 120 Hz-es nagy frissítési gyakorisággal, 90%-os képernyő-test aránnyal és Universal Color Consistency technológiával gazdagabb funkciókat és egyenletes színeket biztosít.

A HUAWEI MatePad Pro emellett intelligensebb, szinte PC-szerű tablet-élményt biztosít a felhasználóknak. Az olyan szolgáltatások, mint az Alkalmazás sokszorosító és a Több ablak támogatás, lehetővé teszik több feladat egyidejű feldolgozását. Emellett a MatePad Pro-hoz tartozó 2. generációs HUAWEI M-Pencil és az intelligens mágneses billentyűzet olyan sokoldalúságot biztosít, amely megkönnyíti a váltást a különböző, irodai, kreatív vagy egyéb felhasználási módok között.

HUAWEI nova 10 és nova 10 Pro

A HUAWEI nova sorozatának új képviselőit, a nova 10 és nova 10 Pro okostelefonokat a legújabb fotózási trendekre fókuszálva fejlesztették ki. Az okostelefon-gyártók korábban a hátlapi kamerát helyezték előtérbe, azonban a legújabb közösségimédia-alkalmazások több millió felhasználója számára az előlapi kamera teljesítménye is kulcsfontosságú.

A HUAWEI nova 10 és a nova 10 Pro az első olyan okostelefonok, amelyek megváltoztatják a mobilfotózás hagyományos megközelítését. Mindkét eszköz lenyűgöző, 60 MP-es ultraszéles látószögű előlapi kamerával büszkélkedhet, amely 4K videó rögzítésére is képes, a HUAWEI nova 10 Pro pedig egy további, 8 MP-es portrékamerával is rendelkezik, lehetővé téve a kristálytiszta közeli felvételeket.

Mindkét eszköz számos figyelemre méltó, a fiatalokat inspiráló jellemzőkkel bír, beleértve a fejlett képfeldolgozó technológiával ellátott 50 MP-es hátlapi kamerát, a magas képernyő-frissítési gyakoriságot és gyorstöltési lehetőséget. Mindehhez pedig elegáns formatervezés tartozik, a HUAWEI nova 10 Pro mindössze 7,88 mm-es, a nova 10 még vékonyabb, 6,88 mm vastagságú.

HUAWEI WATCH D: vérnyomásmérés és EKG funkció

A Huawei több viselhető okoseszköze képes a felhasználók bizonyos fontos egészségügyi értékeit nyomon követni, például a pulzusszámot és a véroxigénszintet. A vállalat az idei év elején elsőként Kínában mutatta be a különleges képességekkel felruházott okosóráját, a HUAWEI WATCH D-t, amely képes mérni a felhasználó vérnyomását, valamint lehetővé teszi az elektrokardiogram (EKG) mérést is.

A HUAWEI WATCH D a 24 órás SpO2- és pulzusfigyelésnek – amelynek részeként beállítható az alacsony véroxigénszint-emlékeztető –, valamint az alvás- és stresszfigyelés funkciónak köszönhetően átfogó egészségügyi asszisztensként is használható.

Huawei Mobile Services (HMS)

A közelmúltban jelentős mértékben fejlődött a Huawei saját ökoszisztémája a HMS (Huawei Mobile Services) is, annak érdekében, hogy minél hatékonyabb navigációs, keresési, levelezési és vásárlási lehetőségeket kínáljon a felhasználóknak különböző eszközökön. A Huawei továbbra is azon dolgozik, hogy alkalmazás-áruháza, az AppGallery minél naprakészebb és funkciógazdag legyen. Az appbolt jelenleg globális szinten 580 millió havi aktív felhasználóval rendelkezik, ebből több mint 45 millióval Európában. Az AppGallery-ben elérhető alkalmazások száma egy év alatt 147 százalékkal emelkedett, és több mint 5,5 millió regisztrált fejlesztő dolgozik azon, hogy ez a szám még tovább nőjön.

William Tian, ​​a Huawei WEU elnöke így nyilatkozott: „Örülünk, hogy visszatérhettünk az IFA-ra egy mindenki számára kihívásokkal teli év után. A legújabb innovációk bemutatására mindig is nagyszerű platform volt az IFA, ahova a Huawei idén is számos igazán izgalmas termékkel érkezett.”

„A precízen megtervezett hardverekre, a többféle eszköz közötti együttműködést zökkenőmentes élménnyé varázsoló szoftverekre és a felhasználók igényeihez szabott fényképezési teljesítményre összpontosítunk. Az egészségtől a fitneszen át a szórakoztatásig és az intelligens irodai megoldásokig a Huawei továbbra is azon dolgozik, hogy a legkorszerűbb technológiai innovációkat Európa-szerte eljuttassa sok millió hűséges felhasználójához” – tette hozzá a vezető.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Zsákbamacska nézőszám TV2

A Zsákbamacska még a Szerencsekeréken is túltett

A korábbi hetekben a Szerencsekerék erős nézettséget hozott a TV2-nek, azonban a Zsákbamacska még annál is jobb eredményt ért el. A vetélkedőnek is köszönhető, hogy múlt héten a TV2 nagyon elhúzott az RTL-től. Combos előnyt...

Együttműködik a GKID és a Mastercard

2023-tól az e-kereskedelmet immár 10 éve kutató GKID a Mastercarddal közösen vizsgálja a teljes digitális kereskedelmi ökoszisztémát, melynek részeként három fordulóban elkészítik Magyarország egyik legátfogóbb e-kereskedelmi kutatását. Az együttműködés alapját a felek Digitális Kereskedelmi...

Új podcastot indított a Comedy Central és a Dumaszínház

A hazai stand-upos szcéna feltörekvő és már-már veteránnak számító humoristáival indított podcast-sorozatot a Comedy Central és a Dumaszínház. A maga nemében hiánypótló, DumaCast nevű projekt a műfaj kulisszái mögé enged betekintést.A DumaCast a stand-upos...

Lerövidíti az irodai munkát a Microsoft új eszköze

A Microsoft a mesterséges intelligencia felhasználását új szintre emelte azzal, hogy bejelentette a Microsoft 365 Copilotot, ami az Office-alkalmazásokba építve töredékére csökkenti le a napi, klasszikus értelemben vett irodai munkát. A jelenleg tesztüzemben működő...

Reálértéken 10 százalékkal csökkent a média reklámbevétele

A nominális értéket tekintve ugyan kis mértékben nőttek tavaly a reklámköltések Magyarországon, azonban reálértéken számolva már 10 százalékot meghaladó csökkenést lehetett tapasztalni – derül ki a Magyar Reklámszövetség friss jelentéséből. A teljes kommunikációs költést...

Pénzt spórolhatnak a cégek a digitalizációval

Infláció, recesszió, válság: napjaink gazdasági problémái minden szervezet életére hatással vannak. Jelentős kihívás a szervezetek számára a költségek racionalizálása, a hatékonyabb működés, a gyorsabb és produktívabb munka. A digitalizáció mindezek megvalósításához hatékony megoldásokat biztosít...

Tillával érkezik a TV2 új vetélkedője

Április 3-án rajtol a TV2 új vetélkedője az Ütős Ötös. A műsorvezető Till Attila lesz, a vetélkedőben ismert emberek családtagjaikkal, barátaikkal vagy hozzájuk közel álló személyekkel, 5 fős csapatokban küzdenek meg az akár 10...

Vidéki rádiókról döntött a Médiatanács

Véglegesítette egy veszprémi helyi rádiós pályázat felhívását a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület ugyanezen az ülésen hatósági szerződéskötést kezdeményezett a Debrecen 94,4 MHz körzeti frekvencia pályázatán nyertes szolgáltatóval.Véglegesítette a Médiatanács...

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

Húszmillió euróból épül új gyár Ukrajnában

Az Unilever 20 millió eurós befektetéssel új gyártóüzemet épít Ukrajna Kijev régiójában. A beruházás célja, hogy támogassa a vállalat növekvő ukrajnai üzletágait, illetve demonstrálja hosszú távú elkötelezettségét az ország iránt. Az építkezés idén kezdődik,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Otthonról is megnézheted az idei Oscar-díjas filmeket

Az Oscar-díj a filmipar legrangosabb díja, és mint minden évben, hétfőn hajnalban a Filmakadémia idén is értékelte a tavalyi év legszínvonalasabb filmes teljesítményeit. A különböző, Magyarországon is elérhető streamingszolgáltatóknak köszönhetően már számos friss Oscar-díjas...
Zsákbamacska nézőszám TV2

A Zsákbamacska még a Szerencsekeréken is túltett

A korábbi hetekben a Szerencsekerék erős nézettséget hozott a TV2-nek, azonban a Zsákbamacska még annál is jobb eredményt ért el. A vetélkedőnek is köszönhető, hogy múlt héten a TV2 nagyon elhúzott az RTL-től. Combos előnyt...

Együttműködik a GKID és a Mastercard

2023-tól az e-kereskedelmet immár 10 éve kutató GKID a Mastercarddal közösen vizsgálja a teljes digitális kereskedelmi ökoszisztémát, melynek részeként három fordulóban elkészítik Magyarország egyik legátfogóbb e-kereskedelmi kutatását. Az együttműködés alapját a felek Digitális Kereskedelmi...

Új podcastot indított a Comedy Central és a Dumaszínház

A hazai stand-upos szcéna feltörekvő és már-már veteránnak számító humoristáival indított podcast-sorozatot a Comedy Central és a Dumaszínház. A maga nemében hiánypótló, DumaCast nevű projekt a műfaj kulisszái mögé enged betekintést.A DumaCast a stand-upos...

Lerövidíti az irodai munkát a Microsoft új eszköze

A Microsoft a mesterséges intelligencia felhasználását új szintre emelte azzal, hogy bejelentette a Microsoft 365 Copilotot, ami az Office-alkalmazásokba építve töredékére csökkenti le a napi, klasszikus értelemben vett irodai munkát. A jelenleg tesztüzemben működő...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...

Kevésbé kelendő legendák

Hogyan hat egymásra az online és a print kiadvány, mennyire van esélyük az új címlapsztároknak arra, hogy évekig uralják a borítókat – többek között erről is beszélt Bokor Klára. A Kiskegyed, főszerkesztője elárulta azt...

A print a tévés arcokra épül

Kevesebb lett az eladható, el nem koptatott híresség – mondta el a Marketing&Mediának adott interjúban Takács Gabriella. A Best, a Story és a story.hu főszerkesztője beszélt arról is, hogyan hat egymásra az online és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A fenntarthatóságért kampányol az UniCredit

Az UniCredit Bank kiemelt figyelmet fordít a fenntarthatóságra, ami az üzleti döntések során is fontos szerepet játszik. A pénzintézet harmadik éve futó fenntarthatósági kampányában ismét néhány olyan ügyfelét mutatja be, akiknek finanszírozást biztosít és...

Új eszköz az energiapazarlás csökkentésére

Akár 20 százalékkal is csökkenthető az épületek energiapazarlása a Schneider Electric „EcoStruxure Building Operation 2023” megoldásának alkalmazásával. A társaság új rendszerei azon túl, hogy támogatják az épületek energiahatékony működtetését, a szén-dioxid kibocsátás csökkentésében is...

Prágában már lehet hidrogént tankolni

Az ORLEN Unipetrol finomító és petrolkémiai vállalatcsoport új típusú üzemanyaggal, hidrogénnel bővítette csehországi ORLEN Benzina töltőállomás-hálózatának kínálatát. A magyarországi ORLEN töltőállomásokat üzemeltető vállalat személygépkocsik, teherautók és buszok kiszolgálására is alkalmas hidrogén-töltőállomást helyezett üzembe a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....