- Hirdetés -

A TV2 nyerte a karácsony hetét

|

- Hirdetés -

Csütörtökig még az RTL Klub ért el jobb eredményt, azonban december 24-én és a karácsony két napján a TV2 fordítani tudott. A Reszkessetek betörők 2. volt a hét legnézettebb műsora.

Az elmúlt héten a TV2 ért el jobb eredményt a 18-49 éveseknél és főműsoridőben. 14,1 százalékot tett ki a heti közönségarányuk, miközben az RTL Klub 12,4 százalékot produkált. A választóvonalat a karácsony jelentette. A hétfőtől csütörtökig terjedő időszakot nézve ugyanis még az RTL Klub vezetett: 14,9 százalékuk volt a TV2 11,1 százalékával szemben. Viszont december 24-én, valamint a két karácsonyi főműsoridőben a TV2 már 17,6 százalékos átlagos share-t produkált, az RTL Klub 9,5 százalékával szemben. A hét legerősebb főműsoridős share-jét is a TV2 érte el, méghozzá szombaton, amikor 20,9 százalékot tett ki a közönségarányuk.

A teljes portfóliókat nézve is jó hete volt a TV2-nek, hiszen a TV2 Csoport 28,5 százalékkal nyerte a hetet a 23 százalékos RTL Magyarország előtt. A nemzetközi csatornacsoportok közül az AMC 5,6 százalékos közönségarányt hozott össze, az Antenna Group és a ViacomCBS pedig 4-4 százalékkal zárta a hetet.

51. hét / 50. hét / 49. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 12,4% / 15,1% / 14,6%
TV2 – 14,1% / 12,7% / 12,1%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (51. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 3,9% (5%)
Híradó – 14,5% (15,5%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 12,6% (13,8%)
A Konyhafőnök VIP – 16,3% (15,6%)

TV2
Remények földje – 12,7% (12,5%)
Tények – 15,6% (14,2%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 10,4% (10%)
Farm VIP – 13,9% (15,2%)
Farm, ahol éltünk – 7,8% (9,2%)

Utolsó hetében a Konyhafőnök VIP kicsit erősödött, a Farm VIP kicsit gyengült, de így is egész szoros verseny volt a két műsor közös sávjában. Említést érdemel még az is, hogy a Tények a hétből hat estét megnyert az RTL Híradóval szemben.

Várható volt, hogy a karácsonyi márkává – még az RTL által – felépített Reszkessetek betörőkkel a TV2 uralni fogja a szentestét és a karácsonyi főműsoridőt. A film három részéből a szombaton leadott Reszkessetek betörők 2. érte el a legjobb nézettséget: a 18-49 éveseknél 399 ezret, a teljes lakosságnál 803 ezret. A pénteki első rész ugyanennél a két célcsoportnál 387 ezres és 765 ezres nézőszámmal futott. A korábbi évekhez hasonlóan a trilógia harmadik része teljesített a leggyengébben (215 ezer és 515 ezer néző), de még ez is elegendő volt ahhoz, hogy nyerjék az adott műsorsávot.

A hét legnézettebb műsora címet is a Reszkessetek betörők 2. hozta el. A 18-49 éveseknél a második helyen az első rész, a harmadikon pedig a szintén a TV2-n sugárzott A Grincs című film végzett 258 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál a toplista második helyére a vasárnapi Tények futott be 776 ezres nézettséggel, harmadik lett a Reszkessetek betörők 1., negyedik pedig a Farm VIP szerdai része, ami 731 ezer nézőt vonzott.

Az RTL Klub legnézettebb műsorának a 18-49 évesek körében a Konyhafőnök VIP hétfői epizódja bizonyult a maga 242 ezer nézőjével. A csatorna második legjobban teljesítő műsora pedig a csütörtöki Híradó volt, amire 196 ezren voltak kíváncsiak. A teljes lakosságnál az RTL Klub műsorai közül az említett Híradó végzett az élen 729 ezer nézővel, majd a Konyhafőnök VIP következett 634 ezer és a keddi Fókusz 515 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_51het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_51hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Évi ötezer órát töltünk a képernyő előtt

Hátfájás és az „SMS-nyak” szindróma a leggyakoribb problémák, amelyek a magyarok túl sok képernyő előtt töltött rossz nyaktartásából erednek. A 18-65 év közötti lakosság reprezentatív demográfiai mintáján végzett kutatás szerint évente akár 5000 órát...
Cápák között nézettség

A Cápák között szekere nagyon fut

A 18-49 éveseknél megint a Cápák között bizonyult a hét legnézettebb műsorának, nem is kis előnnyel. A kereskedelmi célcsoportnál az Exatlon volt a TV2 legnépszerűbb műsora. Múlt héten ismét szoros versenyt láthattunk az RTL Klub...

Negyven percnyi reklámot nézünk naponta

2021 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 14 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: a nők közel 5 és fél órát, míg a férfiak az átlagnál 18 perccel kevesebbet – derül ki a Nielsen Közönségmérés...

A legjobb munkáltatók között a Huawei

A legjobb munkáltatóknak járó „TOP Employer 2022” elismerésben részesült a HUAWEI Technologies Hungary kiváló munkáltatói tevékenységéért. A multinacionális infokommunikációs cég magyarországi leányvállalata kiemelkedő eredményt ért el a többi között a tehetséggondozás és teljesítményértékelés terén....

Egyre optimistábbak vagyunk

A GKI konjunktúraindexe a novemberi és decemberi csökkenés után 2022 januárjában visszaemelkedett tavaly novemberi szintjére. A GKI – EU támogatásával készített – felmérése szerint az év első hónapjában az üzleti és fogyasztói várakozások is...

Így szurkoltak a magyarok a férfi kézilabda Eb-n

Bár a magyar csapatnak nem sikerült a továbbjutás a csoportból a hazai Európa-bajnokságon, a válogatott így is sok izgalmas percet adott a hazai szurkolónak a három mérkőzés alatt. Ahogy azt a korábbi, nagy jelentőség...
sms mobiltelefon

Új technológia a mobilpiacon

Az telekommunikációs iparág vezető innovátorai, a Vodafone, a Qualcomm Technologies, Inc. és a Thales egyesítették erőiket, hogy bemutassanak egy olyan okostelefont, amely az ún. iSIM (az ieUICC GSMA specifikáción alapuló) technológiával működik. Az új...

Így wellnessezünk 2022-ben

Az elmúlt közel két évben a pandémia hatására még fontosabb lett az állapotfelmérés és megelőzés, előtérbe kerültek a szabadban is végezhető mozgásformák, a szépségápolás területén pedig az otthon is alkalmazható, innovatív megoldások. Ezek a...

NFC-vel is fizethetünk a Huawei mobilokkal

Új intelligens pénzügyi alkalmazással bővült a HUAWEI mobilökoszisztémája, amely lehetővé teszi az NFC-s, érintésmentes fizetést a gyártó legújabb P50 készülékcsaládjának okostelefonjain is, más, már a piacon lévő HMS-alapú készülékhez, például a HUAWEI nova 9-hez...

Nagyon pörgött tavaly a PC-piac

A múlt évben 348,8 millió személyi számítógépet értékesítettek világszerte az IDC előzetes adatai szerint, ez 14,8 százalékos bővülést jelentett az előző évhez képest. Hasonló mértékű növekedésre utoljára 2012-ben volt példa. Ráadásul ennél jóval több...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így adóznak az influenszerek

Egyre többen keresnek pénzt az interneten bloggerként, vloggerként vagy influenszerként. A közösségi hálókon keresztül milliókhoz lehet eljutni egy-egy jól célzott üzenettel, amely komoly jövedelmet is hozhat. Az adózás ezeket a jövedelmeket sem kerüli el...

Évi ötezer órát töltünk a képernyő előtt

Hátfájás és az „SMS-nyak” szindróma a leggyakoribb problémák, amelyek a magyarok túl sok képernyő előtt töltött rossz nyaktartásából erednek. A 18-65 év közötti lakosság reprezentatív demográfiai mintáján végzett kutatás szerint évente akár 5000 órát...
Cápák között nézettség

A Cápák között szekere nagyon fut

A 18-49 éveseknél megint a Cápák között bizonyult a hét legnézettebb műsorának, nem is kis előnnyel. A kereskedelmi célcsoportnál az Exatlon volt a TV2 legnépszerűbb műsora. Múlt héten ismét szoros versenyt láthattunk az RTL Klub...

Negyven percnyi reklámot nézünk naponta

2021 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 14 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: a nők közel 5 és fél órát, míg a férfiak az átlagnál 18 perccel kevesebbet – derül ki a Nielsen Közönségmérés...

A legjobb munkáltatók között a Huawei

A legjobb munkáltatóknak járó „TOP Employer 2022” elismerésben részesült a HUAWEI Technologies Hungary kiváló munkáltatói tevékenységéért. A multinacionális infokommunikációs cég magyarországi leányvállalata kiemelkedő eredményt ért el a többi között a tehetséggondozás és teljesítményértékelés terén....
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA

Negyven percnyi reklámot nézünk naponta

2021 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 14 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: a nők közel 5 és fél órát, míg a férfiak az átlagnál 18 perccel kevesebbet – derül ki a Nielsen Közönségmérés...