- Hirdetés -

A TV2 nyerte a karácsony hetét

|

- Hirdetés -

Csütörtökig még az RTL Klub ért el jobb eredményt, azonban december 24-én és a karácsony két napján a TV2 fordítani tudott. A Reszkessetek betörők 2. volt a hét legnézettebb műsora.

Az elmúlt héten a TV2 ért el jobb eredményt a 18-49 éveseknél és főműsoridőben. 14,1 százalékot tett ki a heti közönségarányuk, miközben az RTL Klub 12,4 százalékot produkált. A választóvonalat a karácsony jelentette. A hétfőtől csütörtökig terjedő időszakot nézve ugyanis még az RTL Klub vezetett: 14,9 százalékuk volt a TV2 11,1 százalékával szemben. Viszont december 24-én, valamint a két karácsonyi főműsoridőben a TV2 már 17,6 százalékos átlagos share-t produkált, az RTL Klub 9,5 százalékával szemben. A hét legerősebb főműsoridős share-jét is a TV2 érte el, méghozzá szombaton, amikor 20,9 százalékot tett ki a közönségarányuk.

A teljes portfóliókat nézve is jó hete volt a TV2-nek, hiszen a TV2 Csoport 28,5 százalékkal nyerte a hetet a 23 százalékos RTL Magyarország előtt. A nemzetközi csatornacsoportok közül az AMC 5,6 százalékos közönségarányt hozott össze, az Antenna Group és a ViacomCBS pedig 4-4 százalékkal zárta a hetet.

51. hét / 50. hét / 49. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 12,4% / 15,1% / 14,6%
TV2 – 14,1% / 12,7% / 12,1%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (51. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 3,9% (5%)
Híradó – 14,5% (15,5%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 12,6% (13,8%)
A Konyhafőnök VIP – 16,3% (15,6%)

TV2
Remények földje – 12,7% (12,5%)
Tények – 15,6% (14,2%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 10,4% (10%)
Farm VIP – 13,9% (15,2%)
Farm, ahol éltünk – 7,8% (9,2%)

Utolsó hetében a Konyhafőnök VIP kicsit erősödött, a Farm VIP kicsit gyengült, de így is egész szoros verseny volt a két műsor közös sávjában. Említést érdemel még az is, hogy a Tények a hétből hat estét megnyert az RTL Híradóval szemben.

Várható volt, hogy a karácsonyi márkává – még az RTL által – felépített Reszkessetek betörőkkel a TV2 uralni fogja a szentestét és a karácsonyi főműsoridőt. A film három részéből a szombaton leadott Reszkessetek betörők 2. érte el a legjobb nézettséget: a 18-49 éveseknél 399 ezret, a teljes lakosságnál 803 ezret. A pénteki első rész ugyanennél a két célcsoportnál 387 ezres és 765 ezres nézőszámmal futott. A korábbi évekhez hasonlóan a trilógia harmadik része teljesített a leggyengébben (215 ezer és 515 ezer néző), de még ez is elegendő volt ahhoz, hogy nyerjék az adott műsorsávot.

A hét legnézettebb műsora címet is a Reszkessetek betörők 2. hozta el. A 18-49 éveseknél a második helyen az első rész, a harmadikon pedig a szintén a TV2-n sugárzott A Grincs című film végzett 258 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál a toplista második helyére a vasárnapi Tények futott be 776 ezres nézettséggel, harmadik lett a Reszkessetek betörők 1., negyedik pedig a Farm VIP szerdai része, ami 731 ezer nézőt vonzott.

Az RTL Klub legnézettebb műsorának a 18-49 évesek körében a Konyhafőnök VIP hétfői epizódja bizonyult a maga 242 ezer nézőjével. A csatorna második legjobban teljesítő műsora pedig a csütörtöki Híradó volt, amire 196 ezren voltak kíváncsiak. A teljes lakosságnál az RTL Klub műsorai közül az említett Híradó végzett az élen 729 ezer nézővel, majd a Konyhafőnök VIP következett 634 ezer és a keddi Fókusz 515 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_51het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_51hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megoldaná a repohár-problémát a Mastercard

Bér és borravaló küldése közvetlenül a személyzet kártyájára, beszállítók kifizetése, vagy akár a repoharak betétdíjának kártyára történő utalása néhány másodperc alatt – néhány példa arra, hogy a Mastercard Send hogyan teheti gyorsabbá, gördülékenyebbé és...

Tűpontos célzás a másodpercek töredéke alatt – Hogyan működik a Teads mesterséges intelligenciája? (x)

A digitális reklámpiac régóta egy nehéz választás előtt áll: minőség vagy széles elérés? Az elmúlt néhány évben, ahogy a vásárlás egyszerűbbé és gyorsabbá vált, a reklámipar konszolidálódott, a hirdetők egyre nagyobb közönséget szerettek volna...

Felújított okosmobilokat értékesítő startup indult

A világ négy vezető telefonmárkájának (Apple, Samsung, Xiaomi és Huawei) mintegy 300 különböző modellje érhető el nagyon kedvező áron a Rejoy.hu-n, a felújított telefonok újonnan indult piacterén. Ezek nem egyszerűen használt telefonok, a szigorú...

Inspiráló embereket díjaz az InStyle

Első alkalommal adják át az InStyle magazin #képesvagyok díját, az elismerésben olyan emberek részesülhetnek, akik átlépték saját korlátaikat és történetük inspirációként szolgálhat mindenki más számára. A szerkesztőség hírességeket és civileket egyaránt jelölt hét kategóriában....

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

Elviszi az infláció a készpénzes megtakarításokat

A jelenlegi piaci környezet egyértelműen azt mutatja, hogy a készpénzes megtakarítás tévút: az infláció emelkedése miatt, csak Magyarországon közel 1000 milliárd forint tűnhet el. A K&H alapok kezelőjének szakértői ezért olyan megoldáskereső stratégiákat javasolnak,...

3 milliós fizetés gazdáját keresi az RTL

Az álommeló című új műsorban egy üzletember keresi az elnöki asszisztensét, aki havi bruttó 3 millió forintos fizetésért dolgozhat majd. A világ egyik legsikeresebb üzleti realityje az Apprentice megérkezett Magyarországra (Gyártó: UFA Magyarország Kft.), Az...

Az üzleti szektort is meghódította a TikTok és a LinkedIn

Virágkorukat élik a közösségi platformok, korosztálytól, funkciótól függően szinte mindenki megtalálhatja a kedvére valót. A Facebook van legrégebb óta velünk, tréfásan azt is szokták mondani, hogy aki nincs fent rajta, az nem is létezik....

Így spórolhatunk a fűtésen

A rezsicsökkentés módosításáról szóló júliusi kormánybejelentést követően szinte azonnal, már a nyári hőségben reagált a lakosság. A Praktiker áruházlánc országos adatai alapján gyorsan megindult, és azóta is folyamatosan tart a fűtéshez kapcsolódó termékek, köztük...

Nyitottak a magyarok a vegán termékekre

A magyar lakosság csaknem 30 százaléka kóstolt már növényi alapú, vegán húshelyettesítő terméket, sőt, 5 százalék rendszeresen fogyasztja is – derül ki a Pápai Hús Kft. által a témában készített, reprezentatív kutatásából. A válaszok...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Megoldaná a repohár-problémát a Mastercard

Bér és borravaló küldése közvetlenül a személyzet kártyájára, beszállítók kifizetése, vagy akár a repoharak betétdíjának kártyára történő utalása néhány másodperc alatt – néhány példa arra, hogy a Mastercard Send hogyan teheti gyorsabbá, gördülékenyebbé és...

Tűpontos célzás a másodpercek töredéke alatt – Hogyan működik a Teads mesterséges intelligenciája? (x)

A digitális reklámpiac régóta egy nehéz választás előtt áll: minőség vagy széles elérés? Az elmúlt néhány évben, ahogy a vásárlás egyszerűbbé és gyorsabbá vált, a reklámipar konszolidálódott, a hirdetők egyre nagyobb közönséget szerettek volna...

Felújított okosmobilokat értékesítő startup indult

A világ négy vezető telefonmárkájának (Apple, Samsung, Xiaomi és Huawei) mintegy 300 különböző modellje érhető el nagyon kedvező áron a Rejoy.hu-n, a felújított telefonok újonnan indult piacterén. Ezek nem egyszerűen használt telefonok, a szigorú...

Inspiráló embereket díjaz az InStyle

Első alkalommal adják át az InStyle magazin #képesvagyok díját, az elismerésben olyan emberek részesülhetnek, akik átlépték saját korlátaikat és történetük inspirációként szolgálhat mindenki más számára. A szerkesztőség hírességeket és civileket egyaránt jelölt hét kategóriában....
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

Tovább zöldült a SPAR

A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év során negyedével csökkent az üvegházhatású gázkibocsátás a résztvevő országok összesített...

Busásan megtérül a fenntartható terméktervezés

Bár még csak a vállalatok 22 százaléka tette a terméktervezési stratégiája kulcsfontosságú elemévé a fenntarthatóságot, annak beemelése egyre sürgetőbbé válik nemcsak a környezettudatosság, de annak egyéb hosszútávú pozitív hatásai miatt is.A szervezeteknek be kell...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....