- Hirdetés -

A TV2 nyerte a karácsony hetét

|

- Hirdetés -

Csütörtökig még az RTL Klub ért el jobb eredményt, azonban december 24-én és a karácsony két napján a TV2 fordítani tudott. A Reszkessetek betörők 2. volt a hét legnézettebb műsora.

Az elmúlt héten a TV2 ért el jobb eredményt a 18-49 éveseknél és főműsoridőben. 14,1 százalékot tett ki a heti közönségarányuk, miközben az RTL Klub 12,4 százalékot produkált. A választóvonalat a karácsony jelentette. A hétfőtől csütörtökig terjedő időszakot nézve ugyanis még az RTL Klub vezetett: 14,9 százalékuk volt a TV2 11,1 százalékával szemben. Viszont december 24-én, valamint a két karácsonyi főműsoridőben a TV2 már 17,6 százalékos átlagos share-t produkált, az RTL Klub 9,5 százalékával szemben. A hét legerősebb főműsoridős share-jét is a TV2 érte el, méghozzá szombaton, amikor 20,9 százalékot tett ki a közönségarányuk.

A teljes portfóliókat nézve is jó hete volt a TV2-nek, hiszen a TV2 Csoport 28,5 százalékkal nyerte a hetet a 23 százalékos RTL Magyarország előtt. A nemzetközi csatornacsoportok közül az AMC 5,6 százalékos közönségarányt hozott össze, az Antenna Group és a ViacomCBS pedig 4-4 százalékkal zárta a hetet.

51. hét / 50. hét / 49. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 12,4% / 15,1% / 14,6%
TV2 – 14,1% / 12,7% / 12,1%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (51. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 3,9% (5%)
Híradó – 14,5% (15,5%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 12,6% (13,8%)
A Konyhafőnök VIP – 16,3% (15,6%)

TV2
Remények földje – 12,7% (12,5%)
Tények – 15,6% (14,2%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 10,4% (10%)
Farm VIP – 13,9% (15,2%)
Farm, ahol éltünk – 7,8% (9,2%)

Utolsó hetében a Konyhafőnök VIP kicsit erősödött, a Farm VIP kicsit gyengült, de így is egész szoros verseny volt a két műsor közös sávjában. Említést érdemel még az is, hogy a Tények a hétből hat estét megnyert az RTL Híradóval szemben.

Várható volt, hogy a karácsonyi márkává – még az RTL által – felépített Reszkessetek betörőkkel a TV2 uralni fogja a szentestét és a karácsonyi főműsoridőt. A film három részéből a szombaton leadott Reszkessetek betörők 2. érte el a legjobb nézettséget: a 18-49 éveseknél 399 ezret, a teljes lakosságnál 803 ezret. A pénteki első rész ugyanennél a két célcsoportnál 387 ezres és 765 ezres nézőszámmal futott. A korábbi évekhez hasonlóan a trilógia harmadik része teljesített a leggyengébben (215 ezer és 515 ezer néző), de még ez is elegendő volt ahhoz, hogy nyerjék az adott műsorsávot.

A hét legnézettebb műsora címet is a Reszkessetek betörők 2. hozta el. A 18-49 éveseknél a második helyen az első rész, a harmadikon pedig a szintén a TV2-n sugárzott A Grincs című film végzett 258 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál a toplista második helyére a vasárnapi Tények futott be 776 ezres nézettséggel, harmadik lett a Reszkessetek betörők 1., negyedik pedig a Farm VIP szerdai része, ami 731 ezer nézőt vonzott.

Az RTL Klub legnézettebb műsorának a 18-49 évesek körében a Konyhafőnök VIP hétfői epizódja bizonyult a maga 242 ezer nézőjével. A csatorna második legjobban teljesítő műsora pedig a csütörtöki Híradó volt, amire 196 ezren voltak kíváncsiak. A teljes lakosságnál az RTL Klub műsorai közül az említett Híradó végzett az élen 729 ezer nézővel, majd a Konyhafőnök VIP következett 634 ezer és a keddi Fókusz 515 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_51het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_51hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges közvetítésre készül a Sport TV

A Sport TV története során először számol be egyszerre több platformon is élőben egy kiemelt eseményről. Az olasz bajnokság aranyérméről döntő két találkozóról a Sport2-n körkapcsolás keretében számol be, míg az AMC Mikro nevű,...

Kitalálod, milyen ízű az új Fanta?

A Fanta elhozta az év feladványát és játékos nyomkeresésre hívja a fogyasztóit. A sokakat izgató kérdés: milyen titkos ízt rejt az új #WhatTheFanta üdítőital palackja? A boltok polcain májustól elérhető a rejtélyes rózsaszín üdítőital,...

Újabb segítség a vállalkozásoknak – okosmobilból POS-terminál

Kiugróan sikeres évet zárt az OTP Bank fintech leányvállalata, az OTP Mobil, amely széles körben kínál készpénzmentes fizetési és a mindennapi ügyintézést megkönnyítő szolgáltatásokat. A Simple megoldások „legfiatalabb tagja”, a SimpleBusiness alkalmazás a 2020-as...

Egyre népszerűbbek az egészségügyi témájú mobilappok

Míg az idősebb korosztály az e-receptek és az okos vérnyomásmérőhöz hasonló, újszerű orvostechnikai eszközök iránt érdeklődik, a fiatalabb generáció inkább tünetek ellenőrzésére és diagnózis felállítására használja az internetet – derül ki a GWI a...

Nagyon pörög a hazai használtautó-piac

Áprilisban is magas forgalom jellemezte a hazai használtautó-piacot: a DataHouse frissen közzétett előzetes adatai szerint az elmúlt hónapban 69 113 személygépkocsi cserélt gazdát, ami 7,2 százalékkal haladja meg a tavalyi hasonló időszak volumenét. Egyre...

Hamarosan nálunk is kapható lesz a díjnyertes okosmobil

A HONOR Magic4 sorozat ismét felkerült a DxOMark toplistájára: ezúttal a HONOR legújabb csúcskategóriás okostelefonja, a HONOR Magic4 Pro érdemelte ki a DxOMark Gold Camera minősítését.A Magic4 sorozat Ultimate tagja korábban már megszerezte az...

Egyre több magyar venne elektromos autót

A kedvezőbb fenntartási költségek és az alacsonyabb károsanyag-kibocsátás miatt minden harmadik magyar járművezető mérlegeli, hogy a jövőben alternatív hajtású kocsit vásároljon – derül ki az EY reprezentatív kutatásából. Az elektromos kocsiknál az akkumulátorhibától, a...

Újabb részletek a Disney+ reklámos terveiről

Azt már korábban bejelentette a Disney, hogy hirdetésekkel támogatott verziója is lesz a Disney+ streamingszolgáltatásnak, ami az Egyesült Államokban az év végén, a többi piacon pedig 2023-ban lesz elérhető. Úgy tűnik, hogy visszafogott reklámmennyiséggel...

Új hirdetési lehetőség a kkv-knak

A tudatos kis- és középvállalatok most már a podcast hallgatók egyre növekvő táborát is elérhetik könnyen, akár médiavásárlási tapasztalat nélkül a DisplayNOW hirdetési webshop segítségével. A podcast egyre hasznosabb hirdetési eszköznek számít, az IAB...

Ultramodern raktárat nyitott az Euronics

Az Euronics, a kizárólag magyar tulajdonban lévő műszaki áruházlánc a mai napon nyitotta meg új, 28 000 m2-es raktárát Üllőn. A vállalat 1,6 milliárd forintos beruházással Magyarország egyik legmodernebb, okos, robotizált raktárbázisát hozta létre,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Művészi kampány a BMW-től

Az új BMW i7 bevezető kampányát napjaink egyik leginnovatívabb és legmeghatározóbb divatfényképésze alkotta meg. Az egyedülálló fotó- és videókoncepció a feje tetejére állítja a megszokott perspektívákat. A tisztán elektromos meghajtású BMW i7 világpremierjével megkezdődik...

Különleges közvetítésre készül a Sport TV

A Sport TV története során először számol be egyszerre több platformon is élőben egy kiemelt eseményről. Az olasz bajnokság aranyérméről döntő két találkozóról a Sport2-n körkapcsolás keretében számol be, míg az AMC Mikro nevű,...

Kitalálod, milyen ízű az új Fanta?

A Fanta elhozta az év feladványát és játékos nyomkeresésre hívja a fogyasztóit. A sokakat izgató kérdés: milyen titkos ízt rejt az új #WhatTheFanta üdítőital palackja? A boltok polcain májustól elérhető a rejtélyes rózsaszín üdítőital,...

Újabb segítség a vállalkozásoknak – okosmobilból POS-terminál

Kiugróan sikeres évet zárt az OTP Bank fintech leányvállalata, az OTP Mobil, amely széles körben kínál készpénzmentes fizetési és a mindennapi ügyintézést megkönnyítő szolgáltatásokat. A Simple megoldások „legfiatalabb tagja”, a SimpleBusiness alkalmazás a 2020-as...

Egyre népszerűbbek az egészségügyi témájú mobilappok

Míg az idősebb korosztály az e-receptek és az okos vérnyomásmérőhöz hasonló, újszerű orvostechnikai eszközök iránt érdeklődik, a fiatalabb generáció inkább tünetek ellenőrzésére és diagnózis felállítására használja az internetet – derül ki a GWI a...
- Hirdetés -

Don't Miss

Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...

A napi pénzügyeket régóta mobilról intézem

Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketingigazgatója   - Februárban indult el az új sárga ajtós kampányotok, milyenek az eddigi visszajelzések, hogyan fogadta a piac, a fogyasztók? - Nagyon hittünk ebben a kampányban, és jól tettük. Az eddig...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

A Ford is csak elektromos hajtású autókat értékesítene

27 vállalattal együtt a Ford Európa is aláírta azt az Európai Unióhoz címzett petíciót, aminek lényege, hogy 2035-től Európában minden új személyautó és haszonjármű nulla károsanyag-kibocsátású legyen, és amelyben kötelező jellegű célkitűzéseket kérnek a...

Újabb Auchan áruházakban lehet majd használt ruhát venni

Éppen két hónapja vágott bele az Auchan Magyarország a jó minőségű, átválogatott, fertőtlenített használt ruhák forgalmazásába, ami olyan népszerű lett, hogy az eddigi hét áruház mellé ma újabb hat csatlakozik. Ezentúl Budakalászon, Óbudán, Fóton,...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....