- Hirdetés -

A felzárkózás a tét

|

Olyan tapasztalatok gyűjthetők első kézből, amelyeket más forrásból nem igazán lehet beszerezni, a sok nagyszerű szakember jelenléte pedig komoly kihívást jelent az előadóknak, hiszen magasra teszi a mércét a prezentációk színvonala kapcsán – mondták el a tavalyi Marketing Masters konferencia előadói az mmonline.hu érdeklődésére. Beke Zsuzsa szerint az innovatív, kreatív, ugyanakkor költséghatékony megoldások nagy szerepet kapnak ma a marketingben, míg Grósz Judit úgy látja, a big data és az analitika hoznak forradalmi változásokat, és a hazai piac számára már nem a lemaradás felszámolása, hanem a felzárkózás a tét régiós szinten is.

 

Inspiráló volt előadni a tavalyi Marketing Masters konferencián – állították az mmonline.hu által megkérdezett szakemberek. Beke Zsuzsa, a Richter Gedeon Nyrt. kormányzati kapcsolatok és kommunikációs vezetője számára a legnagyobb kihívást az jelentette, hogy ritka alkalom az, amikor ennyi kiváló és általam nagyra tartott szakember ad elő egy konferencián, ez nagyon magasra teszi a mércét a prezentációk szakmai színvonalát illetően. A szakember úgy véli, hogy kevés a valódi minőségi szakmai tartalmat nyújtó rendezvény, így egy ilyen eseménynek mindenképpen van helye a szakmai rendezvények palettáján, és tetszett neki, hogy számos esettanulmány prezentációra került sor.

 

Beke Zsuzsa érdeklődésünkre azt is elárulta, hogy nagyon inspiráló volt számára a konferencián való részvétel, és mint fogalmazott „ritkán izgulok konferencia előadások előtt, de most volt bennem izgalom”. Az inspiráló jelzőt használta Grósz Judit, a Microsoft Magyarország marketing- és operatív igazgatója is, amikor arról kérdeztük, hogy milyen volt előadni a tavalyi Marketing Masters-en. „Ebben a közegben mindig nagyon inspiráló előadni. És izgalmas is egyben, hiszen nincs helye mellébeszélésnek. Olyan, mint amikor nagyon komoly játékban vesz részt az ember: amíg tart, addig nem tudnak elkalandozni a gondolatok, nagyon ott kell lenni fejben. Ez azonban egy nagyon felszabadító érzés, ha érted, mire gondolok” – mondta el Grósz Judit.

 

A Microsoft marketing- és operatív igazgatója szerint a Top50 lista (Marketing&Media magazin, Top50 marketinges – a szerk.) helyezettjeinek társaságában előadni egyszerre megtisztelő és óriási feladat. Épp ezért azt tartotta szem előtt a felkészülés alatt, hogy olyan trendekről számoljon be, amelyek azonnal használható tudást adnak át az informatikai iparágból. Ismerve ennek a szektornak a tipikus „utazósebességét”, ez igazi kihívás.

 

Grósz Judit elmondta azt is, hogy olyan tapasztalatok gyűjthetők első kézből, amelyeket más forrásból nem igazán lehet beszerezni. „Rengeteget tanulunk egymástól, új szempontokat ismerünk meg, és azt sem szabad elfelejteni, hogy ez a rendezvény ideális ahhoz, hogy a hétköznapi rutinból kimozdulva, kicsit szabadabban, fennköltebben beszélgessünk a szakmáról. A leghasznosabbnak pedig azt érzem, hogy módunk van rá, hogy jobban megismerjük egymást” – tette hozzá a szakember.

 

A Marketing Masters kapcsán Grósz Judit szerint nagyon jó volt, hogy mindenki komolyan áll a feladathoz, hiszen ez jót tesz a szakmaiságnak. A Microsoft munkatársa hozzátette, hogy noha megvan a személyesség, a közvetlen hangnem, ezt tovább erősíthetné a formalitások gyengítése. A több interaktivitás több élményt jelent, ami segítené a rendezvényen megmutatkozó ismeretanyag befogadását. „Nem feltétlenül showelemekre gondolok elsősorban, hanem a játékosságra, a hallgatóság rendhagyó bevonására” – fogalmazott Grósz Judit.

 

A marketingpiac meghatározó trendjei kapcsán Beke Zsuzsa kiemelte, hogy az innovatív, kreatív, ugyanakkor költséghatékony megoldások nagy szerepet kapnak. Emellett egyre erőteljesebb trend a közösségi média platformok használata a marketing mixben, és jellemző minden olyan marketing megoldás mely hiteles a fogyasztó számára.

 

Grósz Judit elsősorban a big data és az analitika térnyerését látja meghatározó trendnek. „Hallottam valakitől nemrég, hogy lassan fel kéne ébredni, elindulni, nehogy lemaradjunk. Én ennél súlyosabbnak látom a hazai helyzetet: már lemaradásban vagyunk a kelet-közép-európai térséghez képest is, tehát már nem a lemaradás felszámolása a tét, hanem a felzárkózás megkezdése. A másik vonal a marketing digitalizációja, ami lényegesen túlmutat a digitális média megoldásokon. Ezzel az új szemlélettel függ össze erősen a perszonalizált tartalomfejlesztés, amely gyakorlatilag elkerülhetetlen. És mindezek értelemszerűen vonják maguk után a marketingszervezetek átalakulását, felgyorsulását, a piac egyre inkább durvuló (vagy „kesztyűfelvevősebb”) elvárásainak megfelelően” – mutatott rá a Microsoft marketing- és operatív igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...