Szinte minden márka dolgozik együtt ismert emberekkel, de kevés olyan nagykövetet láthatunk, aki olyan szenvedélyes és elkötelezett lenne az adott cég iránt, mint Dwayne „The Rock” Johnson a Forddal kapcsolatban. A bro-mance most újabb állomásához érkezett, hiszen a Ford néhány napja ügyfélszolgálatát népszerűsítő reklámjában, újfent a „Szikla” szerepel.
Az ismert színész 2015 óra dolgozik együtt az autómárkával, de a szerelme a Fordok iránt sokkal régebbre nyúlik vissza. Négy Ford pickupja is van, amelyekről rendszeresen posztol az Instagramján is. Sőt, elmondása szerint: „A kapcsolatunk 15 éves koromban kezdődött, amikor megvettem életem első autóját, egy kék színű, 77-es Thunderbird-öt mindössze 40 dollárért (igaz történet). Még arra se volt pénzem, hogy megtankoljam, de az enyém volt, és azóta Ford-ember vagyok”.
A Ford Ügyfélszolgálat második reklámkampányának középpontjában a márkakereskedések és a szervizek munkatársainak odaadó munkája, elkötelezettsége áll. „Senki sem ismeri jobban a Fordot, mint a Ford Szerviz és a Ford márkakereskedések.” Ez az új kampány jelmondata, melyet az amerikai Ford mind a 35.000 szerelője a magáénak vallja.
A forgatás során Johnson végigjárta a Ford legérdekesebb létesítményeit: a téli körülményeket szimuláló kamrát, a formatervező stúdiót, a gyártósorokat és persze a Ford márkakereskedések javítóműhelyeit is – és mindenütt megtapasztalta, milyen lelkiismeretesen végzik munkájukat a Ford-csapat tagjai. Az új kampány nemcsak a televíziókban, a rádiókban és a digitális médiában fut majd, hanem Johnson közösségi oldalain is, így a sztár több mint 140 millió követője is bekapcsolódhat az eseményekbe.
Így nemcsak közismert munkamorálja, hanem a Ford iránti elkötelezettsége miatt sem találhattak volna megfelelőbb embert arra, hogy ismét képviselje a Ford Vevőszolgálat munkatársait.