- Hirdetés -

Aranyérmes hölgyek

|

Olyan még sosem fordult elő, hogy a Marketing&Media magazin három meghatározó top 50-es rangsora élén is egy hölgy végezzen, az idén azonban a médiapiaci mellett a marketinges és a PR-es listát is egy-egy nő vezeti.

Ahogy azt már a korábbi, a hölgyeknek a marketinges és a PR-es rangsoron való szereplését elemző írásainkban is megállapíthattunk, ez a két terület az, ahol a nők teljesen egyenlők, vagy akár dominánsabbak tudnak lenni a férfiaknál. Ez az idei összeállításainkra is igaz, a marketinges rangsorban ugyanis épp fele-fele, azaz 25-25 volt a két nem aránya, míg a PR-esek között a hölgyek 27-23-ra „győztek”.

Ha megnézzük a korábbi éveket, ennél nagyobb különbség is előfordult, 2017-ben például 31 nőt találhattunk a marketinges listán, míg 2023-ban első ízben összeállított Top 50 PR-es rangsorban 29 hölgy szerepelt. A tavalyi héthez képest az idén öten vannak azok, akik mind a marketinges, mind a PR-es listán megtalálhatók. Beke Zsuzsa, a Richter Gedeon csoportszintű PR-, SCR- és kormányzati kapcsolatok vezetője, Bodó Teodóra, a Bosch Csoport kommunikációs és kormányzati kapcsolatok igazgatója, Horváth Magyary Voljč Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója, Liptay Gabriella, a KPMG marketing- és kommunikációs igazgatója, illetve Ludvig Orsolya Stefanie, a Libri-Bookline Zrt. marketing- és kommunikációs igazgatója.

Győztesek, dobogósok

Olyan még sosem fordult elő a Marketing&Media toplistás összeállításai során, hogy mindhárom rangsorunk élén egy hölgy végezzen. A sor májusban kezdődött a Top 50 médiapiaci szereplővel, ahol Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója lett az első, majd a marketingesek között Bánhegyi Zsófi a, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója nyert, a Top 50 PR-es rangsor első helyén pedig Beke Zsuzsa áll. Ezek után kíváncsian várjuk az őszi Top 50 digitális szakember összeállításunkat… Horváth Magyary Voljč Nóra pedig kétszeresen is az élmezőnyben való szerepléssel büszkélkedhet, ugyanis a PR-es rangsorban a harmadik, míg a marketingesen az előkelő negyedik helyet szerezte meg.

Rajtuk kívül említést érdemel a marketinges rangsorról Blaumann Debóra, az Erste Bank marketing- és PR-vezetője, aki összesítésben a nyolcadik lett, ám a hölgyek között a harmadik legelőkelőbb helyen végzett, míg a Top 50 PR-es listán Balaton Anita, a FleishmanHillard Café ügyvezető partnere az összesített ötödik helyezése mellett a hölgyek közül a harmadik legjobb eredményt érte el.

Női újoncok

Az új szereplők közül a legelőkelőbb helyen Ludvig Orsolya Stefanie végzett, aki a huszonkettedik helyet szerezte meg. Ő egy évvel ezelőtt érkezett a Libri-Bookline-hoz, és rögtön komoly kihívás előtt találta magát, hiszen a cég tulajdonosváltását övező negatív hangulatot kellett megfékezni. Ebben sikeresnek bizonyultak, visszanyerték a „love brand” státuszt, és javítottak a megítélésükön.

Szintén most először található meg a listán Bodó Teodóra, a Bosch Csoport kommunikációs és kormányzati kapcsolatok igazgatója, aki több mint húsz éve dolgozik a szakmában. Yalcinkaya Veronika pedig a Raiffeisen Bank marketing- és kommunikációs igazgatójaként csapatával együtt sok digitális fejlesztést vezetett be, így az elsők között állnak készen az új Qvik fizetési rendszer üzemeltetésére elfogadói oldalról is, ami új fejezetet nyithat a hazai fizetési tranzakciókat tekintve.

 

Baross Gábor

Az összeállítás teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...