Autópiaci trendek a BrandManiában

A koronavírus-járvány miatt elmaradt a világ egyik legnagyobb autókiállítása, a Genfi Autószalon, de mégsem maradunk le az autóipar legújabb trendjeiről, a BrandMania stábja ugyanis utánajárt, hogy milyen fejlesztések határozzák meg a szektort idén és a következő években.

Az elmúlt években komoly lendületet vett az elektromos autózás, a BrandMania legújabb adásából pedig többek között az is kiderül, hogy milyen további terveik vannak a gyártóknak ezen a területen. A járvány miatt hatalmasat fékezett az autóipar, számos üzemet bezártak, abban viszont biztosak lehetünk, hogy a fejlesztés nem áll le. Vajon mit hoz majd a jövő, hogyan kényeztetik a sofőröket és az utasokat a gyártók – ezt is megtudhatjuk az RTL Klub magazinműsorából.

Az adás második részében pedig azt igyekszik feltérképezni a stáb, hogy milyen lesz az autópiac Magyarországon az idén. A múlt évben 158 ezer autót értékesítettek itthon, ez az utóbbi évek legjobb eredménye. A járvány miatt azonban már most érezhető a visszaesés, márciusban új személyautóból 14 százalékkal kevesebbett helyeztek forgalomba, mint egy évvel korábban, a használt autók esetében pedig 12,3 százalékos volt a visszaesés. A BrandMania stábja arra kérdezett rá a piac meghatározó szereplőinél, hogy mire számítanak idén.

BrandMania ma éjjel 23:40-kor az RTL Klubon.