
Az ACG Reklámügynökség kapott megbízást az E.ON Hungária Zrt. kommunikációs stratégiájának támogatására, és az ehhez kapcsolódó aktivitások és integrált kampányok menedzselésére. Az ACG 2018. január 1-től lead ügynökségként segíti a márka integrált, 360 fokos kommunikációját.
Az E.ON Hungária a MAKSZ tendereztetési útmutatásait szem előtt tartva keresett stratégiai ügynökségi partnert meghívásos, több fordulós zárt tenderen 2017 tavaszán – derül ki az ACG közleményéből.
„Az E.ON az új energiavilágot építi. A lehető legjobb üzleti és ügyfélmegoldásokon dolgozunk a jövő kulcsfontosságú területein, így a kommunikációnkban is az innovatív és úttörő ötleteket díjazzuk. Az ACG által felvázolt stratégiai irány találkozott az elképzeléseinkkel” – hangsúlyozta Károlyi Zsuzsanna, az E.ON Hungária Zrt. marketing és kommunikációs vezetője.
„Együttműködésünk nem újkeletű: 2005 és 2013 között 8 évig segítettük már stratégiai tanácsainkkal az energetikai vállalat kommunikációját, most tehát külön öröm számunkra, hogy a tender megnyerésével csapatunk visszanyerte lead ügynökségi szerepét” – mondta Bujdosó Bianka, az ACG client service vezetője, aki kiemelte: egyedülállóan izgalmas feladat a vállalat megújult arculatához és üzleti filozófiájához illeszkedő friss, dinamikus kommunikációs irány kialakítása.