A Publicis Groupe Hungary évek óta hirdeti és képviseli az elfogadás és a diverzitás erejét. Az ország vezető kreatív műhelye pro bono közreműködött a Háttér Társaság és a Szivárványcsaládokért Alapítvány A család az család és a #ugyanaz kampányain, állandó együttműködő partnere a Nyitottak vagyunk szervezetnek, most pedig – a hazai ügynökségek közül egyedüliként - saját kamionnal vett részt az idei Pride felvonuláson.
Tovább növeli a diverzitás iránti elkötelezettségét a hat ismert ügynökségi márkát (Leo Burnett, Publicis, Saatchi & Saatchi, Starcom, Performics, Zenith) tömörítő Publicis Groupe Hungary, és vállalati történetében először saját kamionnal vett részt az idei Pride felvonuláson.
Míg tavaly a Pride hónapjában az elfogadás jegyében indított toborzási kampányt a vállalat, az idei Pride együttműködés és a helyszíni jelenlét során olyan, a munkavállalókkal közös értékek kerülnek fókuszba, mint az őszinteség, büszkeség, becsületesség, szeretet, egység, törődés, befogadás, bátorság és biztonság. Az akcióval azt üzeni a társadalomnak a cég, hogy az itt dolgozók teljes biztonságban, szabadon lehetnek önmaguk - kortól, nemtől, vallási beállítottságtól és szexuális orientációtól függetlenül .
“Nálunk a céges DNS része a diverzitás és az elfogadás, mostanra több mint 300 kollégánk van összesen öt kontinens 34 országából. Rengeteget tanulunk egymástól, ezáltal egyre jobban szélesedik a látásmódunk, a közös értékeinknek, az új tapasztalatoknak és a változatos kultúráknak köszönhetően pedig újabb nyelv- és szakterületeket tudunk üzletileg is bevonzani.” – mondta el Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary CEO-ja.
Pride-on innen és túl
A sokszínűség és az elfogadás, mint szellemiség a toborzáson keresztül az együttműködéseken át a támogatásokig folyamatosan végigkíséri a cégcsoport működését. A társadalmi egyenlőség és igazságosság előremozdítása és a diverzitás elfogadása kapcsán olyan projektekben vettek részt a Pride mellett, mint a rengeteg díjjal elismert és erős nemzetközi visszhangot kiváltó „A család az család”, illetve az azt követő #ugyanaz kampány, ahol ügynökségi partnereként pro bono működtek együtt a Háttér Társasággal és a Szivárványcsaládokért Alapítvánnyal. Állandó együttműködői partnerei a Nyitottak vagyunk nonprofit szervezetnek, akikkel közösen idén nőnapkor mutatták be a nemek közti egyenlőséget előtérbe helyező „Egy szál virág nem elég” kampányt. A Publicis Groupe Hungary Irányi utcai irodája adott otthont több Open Backstage kerekasztalbeszélgetésnek, Sásdi Helga, a cég CEO-ja pedig a Nyitottak vagyunk Tanácsadó testületének a tagja.
A Publicis Groupe Hungary a világ harmadik legnagyobb kommunikációs cégcsoportjának, a Publicis Groupe-nak a tagja, a „Viva La Difference” szellemiség a cég DNS-ének része. A Publicis nemzetközi szinten is sok szálon kötődik a sokszínűséghez:
Létrehozta Égalité nevű (mára több mint 1500 aktív tagot számláló) nemzetközi hálózatot az LMBT közösség ügyeit fontosnak tartó publicises munkavállalók számára,
Összesen 550.000 dollár adományt gyűjtött össze LMBT szervezeteknek,
Rendszeresen kutatja a munkaerőpiac sokszínűségét
2019-ben a European Diversity Award toplistás szereplői közé került.