Az a célunk, hogy trendi márkának tekintsenek minket – interjú Kadlok Nellivel

A fesztiválos jelenléttel nem titkolt célunk, hogy a fiatal korosztályhoz tudjunk szólni és trendi márkának tekintsenek minket – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kadlok Nelli, a Rossmann PR menedzsere. A Balaton Soundra stéggel, habparty-val és egy különleges táncshow-val készültek.

 

– A VOLT-on mindig van néhány nap, amikor szakad az eső, így volt ez idén is. Ti is ott voltatok a fesztiválon, jól fogyott a vízálló sminketek, amit a szinkronúszok is használnak?

 

– Dekorkozmetikai termékeket nem árulunk a boltban, de a beauty ponton a sminkeseknek gyakran kellett a vízálló termékeket használniuk. De egyébként az idei VOLT fesztiválon több esőkabát fogyott, mint napvédő krém.

 

– Miből fogyott a legtöbb a VOLT-on?

 

– A papírzsebkendők, a mini termékek közül a tusfürdő és a kézfertőtlenítő volt nagyon népszerű. De sajnos az esőkabátot most semmi nem tudta letaszítani a trónról.

 

– Mi volt idén még menő termék?

 

– Némiképp ellentmondásosnak tűnhet az esőkabátok kiugróan magas fogyása után, de a napszemüvegeket is sokan nálunk szerezték be. De sokan vásároltak divatékszereket és hajdíszeket is. Idén a fesztiválos kínálatunkba beletettük a sajátmárkás bioélelmiszerünket, az Enerbiót, ezekkel is megbarátkoztak a fesztiválozók.

 

– Hétvégén Balaton Sound, ott is kint lesz a Rossmann? Milyen megjelenéssel?

 

– Természetesen. Sőt, idén nagyon különleges számunkra a Balaton Sound, mivel egy stéggel is készültünk a fesztiválozók számára. Itt már 10 órától egészen hajnalig dj-k zenélnek, koktélt szürcsölve pedig napágyakon pihenhetünk meg. De nem csak stég, hanem habparty, Rossmann bolt és egy beauty pont is várja a fesztiválozókat, ahol sminkesek, fodrászok és manikűrös segít még szebbé tenni őket. A jelenlétünket egészíti ki még egy óránkénti táncshow, amit külön a Rossmann számára állítottak össze és a tömeg szájtátva figyeli az 5 perces előadást.

 

– A Sziget Fesztiválra készültök valamivel?

 

– A Szigetre idén egy üzletet állítunk fel, egész közel a bejárathoz és a fő útvonalakhoz.

 

– Milyen hatása van a márka megítélésére a fesztiválos jelenlétnek?

 

– A fesztiválos jelenléttel nem titkolt célunk, hogy a fiatal korosztályhoz tudjunk szólni és trendi márkának tekintsenek minket. Emlékezzenek arra, hogy milyen jót buliztak a habpartyban vagy milyen szép sminket kaptak a beauty ponton.

 

– Hogyan sikerült eddig az év a Rossmannak?

 

– Évek óta kétszámjegyű növekedést érünk el, és mindent megteszünk, hogy ez az ütem idén se szakadjon meg.

 

– Mennyire fontos a nyári időszak számotokra? A forgalom hány százaléka jön ilyenkor?

 

– Fontos a nyári forgalom egy drogériának, hisz rengeteg termék ilyenkor sokkal kelendőbb: napozószerek, dezodorok, speciális testápolók stb. De mint minden kereskedelmi láncnak a karácsonyi időszak a kiemelkedő, év közben pedig a magazinok kuponos hétvégéi nagyon erősek.

 

– Melyek a legkelendőbb termékek?

 

– Június végéig már 40%-kal több napvédő termék fogyott, mint tavaly ilyenkor. Az emberek egyre tudatosabbak, ha bőrük védelméről van szó: már nem az alacsonyabb faktorszámú termékeket keresik, hanem a 20-30-50 faktorszámmal rendelkezőkből fogy jóval több.

 

– Milyen terveitek vannak az őszre?

 

– Már hónapok óta tervezzük az őszi lojalitás kampányunkat. Tavaly a Hotel Rossmann nagyon jól sikerült, idén egy egyedi tervezésű és jó minőségű termékkel készülünk hűséges vásárlóinknak.

 

– Terveztek-e új üzleteket Magyarországon?

 

– Folyamatosan nyitjuk meg az új üzleteket országszerte, március végén nyílt meg a 200. üzletünk és azóta már 4 új üzletet nyitottunk vagy újítottunk fel. Júniusban pedig a legnagyobb Rossmann üzletet építettük meg a Flórián Üzletközpontban 16000-féle terméket kínáló szortimenttel, amiből 2000 játék és papír-írószer, amit itt vezettünk be először.

 

– Az online jelenlét egyre fontosabb az üzletláncok számára, mennyire jelent prioritást nálatok a webes értékesítés?

 

– Az Online Drogériánk egyre népszerűbb és sok kismama kedvence, hiszen országszerte házhoz szállítjuk az itt megrendelt termékeket. A háttérben pedig folyamatosan fejlesztjük, hogy eleget tudjunk tenni a növekvő megrendeléseknek.

 

– Melyik a kedvenc fesztiválod?

 

– Szerintem mindegyik fesztivál más miatt szerethető: a VOLT nagyon családias, a Balaton Soundnak a tó közelsége elképesztő feelinget ad, a Szigetet pedig a zenei felhozatala teszi vonzóvá. Szóval, ez egy nehéz kérdés. Mindegyikben megtalálom a kedvenc részemet.

 

– Milyen fesztiválokra mész még ki idén?

 

– A nagy zenei fesztiválok közül mindegyikre, ahol jelen lesz a Rossmann: VOLT, Balaton Sound, EFOTT, Sziget. De barátokkal tervezünk kisebb fesztiválokat is, mint például a Paloznaki Jazz Piknik.

 

– Melyik zenekar koncertjére mész el idén nyáron?

 

– Őszintén szólva, nem sok koncertet tudok végighallgatni, mert folyton a Rossmann kitelepülést figyelem, ebből adódóan a legjobb bulik számomra mindig ott vannak.

 

– Hol szeretsz leginkább bulizni?

 

– A Balaton Sound Rossmann stégje lesz idén a legjobb buli helyszín.

 

– Kedvenc italod?

 

– Aperol spritz, mert pont olyan színe van, mint a balatoni naplementének.

 

– Strandot, vagy inkább tengerpartot választod?

 

– Tengerpart, egyértelmű.

 

– Kedvenc nyári olvasmány?

 

– A sorozatot nagyon szerettem, úgyhogy amint lesz időm elolvasom Margaret Atwood A szolgálólány meséje című könyvet.