- Hirdetés -

Az a célunk, hogy trendi márkának tekintsenek minket – interjú Kadlok Nellivel

|

- Hirdetés -

A fesztiválos jelenléttel nem titkolt célunk, hogy a fiatal korosztályhoz tudjunk szólni és trendi márkának tekintsenek minket – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kadlok Nelli, a Rossmann PR menedzsere. A Balaton Soundra stéggel, habparty-val és egy különleges táncshow-val készültek.

 

– A VOLT-on mindig van néhány nap, amikor szakad az eső, így volt ez idén is. Ti is ott voltatok a fesztiválon, jól fogyott a vízálló sminketek, amit a szinkronúszok is használnak?

 

– Dekorkozmetikai termékeket nem árulunk a boltban, de a beauty ponton a sminkeseknek gyakran kellett a vízálló termékeket használniuk. De egyébként az idei VOLT fesztiválon több esőkabát fogyott, mint napvédő krém.

 

– Miből fogyott a legtöbb a VOLT-on?

 

– A papírzsebkendők, a mini termékek közül a tusfürdő és a kézfertőtlenítő volt nagyon népszerű. De sajnos az esőkabátot most semmi nem tudta letaszítani a trónról.

 

– Mi volt idén még menő termék?

 

– Némiképp ellentmondásosnak tűnhet az esőkabátok kiugróan magas fogyása után, de a napszemüvegeket is sokan nálunk szerezték be. De sokan vásároltak divatékszereket és hajdíszeket is. Idén a fesztiválos kínálatunkba beletettük a sajátmárkás bioélelmiszerünket, az Enerbiót, ezekkel is megbarátkoztak a fesztiválozók.

 

– Hétvégén Balaton Sound, ott is kint lesz a Rossmann? Milyen megjelenéssel?

 

– Természetesen. Sőt, idén nagyon különleges számunkra a Balaton Sound, mivel egy stéggel is készültünk a fesztiválozók számára. Itt már 10 órától egészen hajnalig dj-k zenélnek, koktélt szürcsölve pedig napágyakon pihenhetünk meg. De nem csak stég, hanem habparty, Rossmann bolt és egy beauty pont is várja a fesztiválozókat, ahol sminkesek, fodrászok és manikűrös segít még szebbé tenni őket. A jelenlétünket egészíti ki még egy óránkénti táncshow, amit külön a Rossmann számára állítottak össze és a tömeg szájtátva figyeli az 5 perces előadást.

 

– A Sziget Fesztiválra készültök valamivel?

 

– A Szigetre idén egy üzletet állítunk fel, egész közel a bejárathoz és a fő útvonalakhoz.

 

– Milyen hatása van a márka megítélésére a fesztiválos jelenlétnek?

 

– A fesztiválos jelenléttel nem titkolt célunk, hogy a fiatal korosztályhoz tudjunk szólni és trendi márkának tekintsenek minket. Emlékezzenek arra, hogy milyen jót buliztak a habpartyban vagy milyen szép sminket kaptak a beauty ponton.

 

– Hogyan sikerült eddig az év a Rossmannak?

 

– Évek óta kétszámjegyű növekedést érünk el, és mindent megteszünk, hogy ez az ütem idén se szakadjon meg.

 

– Mennyire fontos a nyári időszak számotokra? A forgalom hány százaléka jön ilyenkor?

 

– Fontos a nyári forgalom egy drogériának, hisz rengeteg termék ilyenkor sokkal kelendőbb: napozószerek, dezodorok, speciális testápolók stb. De mint minden kereskedelmi láncnak a karácsonyi időszak a kiemelkedő, év közben pedig a magazinok kuponos hétvégéi nagyon erősek.

 

– Melyek a legkelendőbb termékek?

 

– Június végéig már 40%-kal több napvédő termék fogyott, mint tavaly ilyenkor. Az emberek egyre tudatosabbak, ha bőrük védelméről van szó: már nem az alacsonyabb faktorszámú termékeket keresik, hanem a 20-30-50 faktorszámmal rendelkezőkből fogy jóval több.

 

– Milyen terveitek vannak az őszre?

 

– Már hónapok óta tervezzük az őszi lojalitás kampányunkat. Tavaly a Hotel Rossmann nagyon jól sikerült, idén egy egyedi tervezésű és jó minőségű termékkel készülünk hűséges vásárlóinknak.

 

– Terveztek-e új üzleteket Magyarországon?

 

– Folyamatosan nyitjuk meg az új üzleteket országszerte, március végén nyílt meg a 200. üzletünk és azóta már 4 új üzletet nyitottunk vagy újítottunk fel. Júniusban pedig a legnagyobb Rossmann üzletet építettük meg a Flórián Üzletközpontban 16000-féle terméket kínáló szortimenttel, amiből 2000 játék és papír-írószer, amit itt vezettünk be először.

 

– Az online jelenlét egyre fontosabb az üzletláncok számára, mennyire jelent prioritást nálatok a webes értékesítés?

 

– Az Online Drogériánk egyre népszerűbb és sok kismama kedvence, hiszen országszerte házhoz szállítjuk az itt megrendelt termékeket. A háttérben pedig folyamatosan fejlesztjük, hogy eleget tudjunk tenni a növekvő megrendeléseknek.

 

– Melyik a kedvenc fesztiválod?

 

– Szerintem mindegyik fesztivál más miatt szerethető: a VOLT nagyon családias, a Balaton Soundnak a tó közelsége elképesztő feelinget ad, a Szigetet pedig a zenei felhozatala teszi vonzóvá. Szóval, ez egy nehéz kérdés. Mindegyikben megtalálom a kedvenc részemet.

 

– Milyen fesztiválokra mész még ki idén?

 

– A nagy zenei fesztiválok közül mindegyikre, ahol jelen lesz a Rossmann: VOLT, Balaton Sound, EFOTT, Sziget. De barátokkal tervezünk kisebb fesztiválokat is, mint például a Paloznaki Jazz Piknik.

 

– Melyik zenekar koncertjére mész el idén nyáron?

 

– Őszintén szólva, nem sok koncertet tudok végighallgatni, mert folyton a Rossmann kitelepülést figyelem, ebből adódóan a legjobb bulik számomra mindig ott vannak.

 

– Hol szeretsz leginkább bulizni?

 

– A Balaton Sound Rossmann stégje lesz idén a legjobb buli helyszín.

 

– Kedvenc italod?

 

– Aperol spritz, mert pont olyan színe van, mint a balatoni naplementének.

 

– Strandot, vagy inkább tengerpartot választod?

 

– Tengerpart, egyértelmű.

 

– Kedvenc nyári olvasmány?

 

– A sorozatot nagyon szerettem, úgyhogy amint lesz időm elolvasom Margaret Atwood A szolgálólány meséje című könyvet.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Human Telexszel kampányol a Finish

A Reckitt brandjének új, a környezettudatosságot előtérbe helyező kampánya május közepén indult, a márka ügynöksége a Human Telex Advertising & Event.„A Finish számára évek óta kiemelt jelentőséggel bír a környezettudatosság. Küldetésének tekinti, hogy felhívja...

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új...

Újra járvány előtti szinten a turizmus

Két turbulens év után a Mastercard Economics Institue új kutatása azt mutatja, hogy mind az üzleti- mind a szabadidős repülőjegy foglalások száma túllépte a világjárvány előtti szintet, valamint az utasszállító hajók, vonatok és buszok...

Káros a reklámadó a magyar gazdaságra

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei továbbra is fenntartják álláspontjukat: a reklámadó káros a teljes magyar gazdaság számára és nem támogatják a különadó visszavezetését, hiszen a gyengülő makrogazdasági környezet és a bejelentett vállalati, szektoriális különadók...

Tovább emelkednek a lakásárak, nehéz helyzetben vannak a vevők

A KSH kiadta legfrissebb, keresetekről szóló gyorstájékoztatóját, amely szerint 2022 márciusában a teljes munkaidőben foglalkoztatottak bruttó átlagkeresete meghaladta a félmillió forintot, ami 17,5 százalékos emelkedést jelent. Hogy mire elég ez a mai emelkedő kamatkörnyezetben,...

Behúzták a féket a vállalkozások

A járvány időszakában tapasztalt óvatossághoz hasonlóan, az orosz-ukrán konfliktus kitörése okozta gazdasági bizonytalanság és a fokozódó infláció ismét megfontoltabbá tette a kkv-kat. A K&H kkv bizalmi index 2022 első negyedévi kutatása alapján az előző...

Rekord árbevételről számolt be az AutoWallis

A régió 14 országában jelenlévő AutoWallis Csoport messze a piaci átlagot felülmúló növekedéssel, kiugró hatékonyságjavulással zárta az első negyedévet. Nettó eredménye több mint ötszörösére, 1,9 milliárd forintra, EBITDA-ja több mint a duplájára, 3,1 milliárd...

Politikai reklámok miatt büntették a TV2-t

A megrendelő megnevezésének és a megkülönböztető figyelemfelhívás hiánya miatt rótt ki több mint kétmillió forintos bírságot a TV2 szolgáltatójára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület helytelenül közvetített virtuális reklám miatt...

People Group néven folytatja a 1080p Reklám- és médiaügynökség

A 1080p Solution Agency-t 2014-ben alapította az akkor még Urbán Zsolt vezette HD Group és a Kádár Tamáshoz és Dévényi Balázshoz köthető Dynamo Budapest azzal a céllal, hogy ötvözzék a két vállalatban lévő reklámügynökségi...

Szlovéniában terjeszkedik az AutoWallis

Megnyitotta Szlovénia egyetlen Land Rover márkakereskedését az AutoWallis Csoport, így tovább fokozza kiskereskedelmi aktivitását az országban. A lépéssel folytatja nemzetközi terjeszkedését a magyar tőzsde autós vállalata, miután az elmúlt két évben két sikeres akvizíciót...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

További részletek az új különadókról

Mint ismert, a napokban Magyarország Kormánya döntést hozott egy rezsivédelmi és honvédelmi alap létrehozásáról, melynek forrását bizonyos szektorokra kivetett, ún. „extraprofit-különadókból" és további adóintézkedésekből kívánja finanszírozni. A tervezett lépésekről a május 26-i kormányinfón hangzottak...

A Human Telexszel kampányol a Finish

A Reckitt brandjének új, a környezettudatosságot előtérbe helyező kampánya május közepén indult, a márka ügynöksége a Human Telex Advertising & Event.„A Finish számára évek óta kiemelt jelentőséggel bír a környezettudatosság. Küldetésének tekinti, hogy felhívja...

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új...

Újra járvány előtti szinten a turizmus

Két turbulens év után a Mastercard Economics Institue új kutatása azt mutatja, hogy mind az üzleti- mind a szabadidős repülőjegy foglalások száma túllépte a világjárvány előtti szintet, valamint az utasszállító hajók, vonatok és buszok...

Káros a reklámadó a magyar gazdaságra

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei továbbra is fenntartják álláspontjukat: a reklámadó káros a teljes magyar gazdaság számára és nem támogatják a különadó visszavezetését, hiszen a gyengülő makrogazdasági környezet és a bejelentett vállalati, szektoriális különadók...
- Hirdetés -

Don't Miss

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...
Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új...

Ezek a járművek lehetnek a zöld autózás új sztárjai

Világszerte egyre több ország tervezi a belső égésű motorral rendelkező autók fokozatos kivezetését a piacról a következő 10-20 évben, és tavaly júliusban az Európai Bizottság is azt javasolta, hogy 2035-ig tiltsák be a belső...

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....