Tíz shortlistes pozíciójából 9-et tudott díjra váltani a Soproni, ezzel a márka tulajdonosa, a Heineken Hungária Zrt. lett az év ügyfele az Arany Pengén.
A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége immár 18. alkalommal osztotta ki az Arany Penge díjakat, amely a magyarországi kreatív szakma egyik legrangosabb elismerése. Az alkotók közül az ügynökségeket és a megbízókat is díjazza a szakmai zsűri.
A Sopronit is gyártó Heineken Hungária összesen nyolc bronz és egy ezüst pengét nyert, egyben neki ítélték oda az év ügyfelének járó díjat. Az „Ami közös bennünk”, a „Felfrissülés, ahogy mi szeretjük”, a „Hazai Ízek”, a „Soproni szigszalag”, „A legpesszimistább társasjáték” és a „Nyitvatartás” kampányokon az ACG Reklámügynökség és a Bistro dolgoztak – derül ki a Heineken közleményéből.
„Az év legmeghatározóbb kommunikációs üzenete a Soproni márkán az „Ami közös bennünk” volt, de nagy hangsúlyt fektettünk annak kommunikációjára is, hogy a Soproni sör elkészítéséhez immár kizárólag magyar árpát használunk. Örülünk, hogy munkánkat a kommunikációs szakma is elismerte” – mondta el Zab Gábor, a Heineken Hungária marketing igazgatója.
„Bízom benne, hogy az idei évben is hasonlóan maradandót tudunk letenni a kommunikációipar asztalára, mint tavaly. Ebben olyan innovációink és az azokat kísérő kampányok lehetnek a segítségünkre, mint a Soproni Óvatos Duhaj IPA, a Heineken 0.0 alkoholmentes sörünk, illetve a NaturZitrone és a Soproni radlerek legújabb ízei” – tette hozzá Zab Gábor.