- Hirdetés -

Bejött a muncholás az Auchan vásárlóinak

|

Tavasszal a muncholás is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Gyakorlatilag minden nap elkelnek az Auchan munch csomagjai, az értékesítési arány 95%. Májusra már az összes Auchan áruház csatlakozott a népszerű szolgáltatáshoz, és ezzel több mint 100 millió forintnyi élelmet mentett meg az áruházlánc. A muncholók háromféle Auchan összeállítás közül választhatnak: van 500 forintért zöldség-gyümölcs, 1000-ért pékáru, 2000-ért pedig reggelire vagy vacsorára való, hűtést igénylő termékekből álló pakk.

Háromféle csomagot kínál muncholásra az Auchan „Maradtmég” fantázianéven. A zöldség-gyümölcs munch 1 500 forint értékű terméket tartalmaz, amit 500 forintért adnak, a Pékség munch-ba 3 000 forintot érő pékáru kerül, amit 1 000 forintért lehet elvinni, a Mix munch csomagért – amiben lejárat közeli friss és kedvelt élelmiszerek is vannak – 6000 forint helyett mindössze 2 000-et kell adni. A csomagok értéke és a kedvezményes ár minden áruházban egységes, de a csomagokban szereplő termékek a készlettől függően értelemszerűen áruházanként változhatnak. A “Maradtmég” csomagokat a vásárlók délután 17 óráig rendelhetik meg a Munch applikációjában vagy a weboldalán, és 18:30-20:30 között vehetik át az áruházak Vevőszolgálatán található Munch átvételi pontokon.

Igen jó értékesítési aránynak számít, hogy az Auchan csomagok 95%-a mindig gazdára talál. Ez egyben azt is jelenti, hogy a vásárlók elégedettek a csomagokban talált termékekkel és azok ár-érték arányát kedvezőnek tartják. A legnépszerűbb az ún. Mix csomag, ami döntően reggelire és vacsorára való friss, sokszor hűtést igénylő, népszerű termékekből áll. Ez az eredeti árhoz képest 66%-kal olcsóbban vihető el az Auchanokból, mindössze 2000 forintért. Ez teszi ki az értékesített munch összeállításoknak közel a felét, a zöldség-gyümölcs és a pékáru pedig 27-27%-kal részesedik az összesen eladott pakkokból.

A legtöbb munchot Szekszárdon adták el, közel 1500-zal többet, mint a második legtöbb csomagot értékesítő üzletben, Budakalászon. A dobogó harmadik fokára a soproni Auchan került. Az üzletlánc a muncholással novemberig több mint 100 millió forintot érő élelmet mentett meg.

"Az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelem kiemelt fontosságú vállalatunk számára, és számos intézkedéssel támogatjuk ezt a törekvést. Nagy öröm számunkra, hogy az áruházainkban elérhető Munch csomagok egyre népszerűbbek, különösen, mivel munkatársaink is elkötelezetten támogatják ezt az innovatív kezdeményezést. A megszerzett tapasztalatoknak köszönhetően mostanra lehetőségünk van továbbfejleszteni a rendszert, azért hogy a Munch tovább erősítse élelmiszermentő folyamatainkat. – mondta el Varga-Futó Ildikó, az Auchan stratégiai és ESG igazgatója.

“Az Auchannal való együttműködésünk különleges. Olyan partneri kapcsolatról van szó, ahol közösen folyamatosan gondolkodunk, hogyan lehetne fejleszteni és jobbnak lenni. A csomagok minősége kimagasló, és olyan belső folyamatokat tudtunk kialakítani, amelyeket jó példaként fogunk továbbvinni. Ezt a vásárlói visszajelzések is mutatják, hiszen verseny van minden Munchért” - tette hozzá Perepelica Kirill, a Munch társalapítója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...