- Hirdetés -

Beszáll a Föld Órája akcióba a Schneider Electric

|

- Hirdetés -

A Schneider Electric is csatlakozik a Föld Órája kezdeményezéshez, a vállalat arra kéri munkatársait, hogy minél többen kapcsolódjanak be a programba. A cég az év elején jelentette be, hogy globális szinten tovább gyorsítja fenntarthatósági stratégiája megvalósítását. Ennek érdekében hat területen 11+1 konkrét célkitűzést fogalmazott meg, amelyeket 2025-ig kíván teljesíteni.

A Föld Órája kezdeményezés azzal a céllal jött létre, hogy felhívja a figyelmet az éghajlatváltozás elleni küzdelem fontosságára. A WWF által elindított akció története 2007-ben kezdődött, akkor még csak Ausztráliában szervezték meg, majd a következő évtől vált nemzetközivé és Magyarország is csatlakozott már 2008-ban a programhoz. A szervezők arra kérik a háztartásokat és a vállalkozásokat, hogy március utolsó szombatján egy órára kapcsolják le, illetve ki a nem létfontosságú lámpákat, berendezéseket.

Idén március 27-én magyar idő szerint 20:30 és 21:30 között lesz a Föld Órája, amihez csatlakozik a Schneider Electric is. A vállalat arra kéri hazai munkatársait, hogy minél többen vegyenek részt a kezdeményezésben.

A Schneider Electric globális szinten az elmúlt öt évben folyamatosan fogalmazott meg egyre ambiciózusabb célkitűzéseket a fenntarthatóság kapcsán. A cég az év elején úgy döntött, hogy tovább gyorsítja fenntarthatósági stratégiája megvalósítását, ennek érdekében hat területen 11+1 konkrét célkitűzést fogalmazott meg, amelyeket 2025-ig kíván teljesíteni.

A klímavédelem kapcsán a vállalat többek között el akarja érni, hogy 2025-re a bevétele 80 százaléka zöld megoldásokból származzon. Emellett összesen 800 millió tonna szén-dioxid-kibocsátást előznének meg az ügyfeleiknek, illetve az ezer legnagyobb beszállítójuk CO2-kibocsátását felével csökkentenék. A termékeikben 50 százalékra növelnék a zöld anyagok arányát, míg a csomagolásokban teljes mértékben megszüntetnék az egyszer használható műanyagok alkalmazását, illetve újrahasznosított kartonnal dolgoznak.

„A fenntarthatósági programunk keretében rendszeresen szervezünk helyi figyelemfelkeltő kampányokat, amelyek keretében mozgósítjuk a kollégáinkat, hogy aktívan részt vegyenek valamilyen, a környezetvédelemhez kapcsolódó aktivitásban. A Föld Órája keretében például a kismegszakítókat és tartozékaikat gyártó MG Zala üzemünkben egy órára leállnak majd szombaton” – mondta el Veres Zsolt, a Schneider Electric Magyarország vezérigazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Angyalbefektetés: az ember a kulcs, nem az ötlet

A hazai startup világban is megtalálhatók már az angyalbefektetők, a vállalkozások nagy része azonban még nem mindig tudja pontosan, hogyan és mikor lehet alkalmas arra, hogy tőkét kapjon tőlük a szintlépéshez. A Start it...

Elindult az azonnali fizetés a CBA-nál

Az azonnali fizetési rendszer 2020-as bevezetése óta minden adott, hogy a korszerű, a gazdaság egésze számára előnyös módszer a boltok kasszazónáiban is elterjedjen, ez a folyamat azonban eddig meglehetősen lassan haladt. A kereskedelmi informatika...

Különleges Rally Show-t és motorversenyt szerveznek Zalaegerszegen

A terepmotoros EnduroGP világbajnoki sorozat magyarországi futamát és a ZEG Rally Show raliversenyt is az augusztus 6-7-i hétvégén rendezik Zalaegerszegen a HUMDA Magyar Autó-Motorsport és Zöld Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. közreműködésével. A rangos motor- és...

Egy év alatt több mint 15 millió kupont váltottak be a Lidl vásárlói

A Lidl Magyarország egy évvel ezelőtt indította el digitális hűségprogramját, melynek eredményeképpen már a vásárlók negyede használja a Lidl Plus applikációt. Az áruházlánc innovációja számos előnyt és extra vásárlási kedvezményt biztosít vásárlóinak, melynek köszönhetően...

Hazai civil szervezeteket támogat az Auchan

Az Auchan Alapítvány fontos célja az egészséges táplálkozás alapelveinek és az ehhez kapcsolódó ismeretek terjesztése, valamint a társadalmi kapcsolatok szorosabbra fűzése az élelmezésen keresztül a helyi közösségekkel. Legújabb pályázatán élelmezéssel kapcsolatos, társadalmi célú projektekkel...

Egy jó sztorival könnyebben eladhatók a használt tárgyak

Tekinthetünk kincskeresésként a használtcikk-vásárlásra? Számít, ha egy használt tárgynak izgalmas, netán egyenesen szívmelengető története van? Hányan keresnek és ajándékoznak is kereskedelmi forgalomban már nem kapható ritkaságokat? A Jófogás kíváncsi volt, ezért megkérdezte a felhasználóit....

Olcsón vinné a sajtókiadói jogokat a Google

Rendkívül alacsony áron próbálja megszerezni a Google a sajtókiadóktól a szomszédos jogokat, a nulla vagy szégyenteljesen alacsony díjak révén az újságírók maguk is elveszítik a törvényileg meghatározott 1/3-os részesedésüket – írja elemzésében a Corint...

Újabb csúcskategóriás mobil érkezik

A HONOR globális technológiai márka Magyarországon is bemutatta vadonatúj prémium termékcsaládjának legújabb tagját, a HONOR Magic4 Pro csúcskészüléket, valamint a vadonatúj HONOR Watch GS 3 okosórát, és a rendkívüli akkumulátorteljesítményű HONOR X7 készüléket. „A...

Új szereplő a kriptopiacon

A BitMEX, a világ egyik legnagyobb kripto-kereskedő platformja bejelentette a BitMEX Spot Exchange szolgáltatás indulását, amely lakossági és intézményi kereskedők számára is egyszerűen elérhetővé teszi az azonnali kriptovaluta-kereskedést. A BitMEX európai kriptokereskedők körében végzett...

Ingyenes gyermeknapi programok a Müpában

A gyermekközönség kedvenc sztárcsapatai mellett Csorba Lóci, Lábas Viki, Vitáris Iván mesehősök bőrébe bújva, a Búgócsiga Zenede, Rutkai Bori Bandája, Laposa Julcsi és zenekara, sőt még a Mörk együttese is gyerekekre hangolt produkciójával érkezik...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tovább nőtt az e-kiskereskedelem

A megrendelések száma csúcson, az átlagos kosárérték és a személyes átvétel aránya csökkent, miközben hódítanak az online piacterek. Összességében 22 százalékos forgalomnövekedés mutatkozott a hazai e-kiskereskedelem teljesítményében – derült ki a Reacty Digital 2021-es...

Angyalbefektetés: az ember a kulcs, nem az ötlet

A hazai startup világban is megtalálhatók már az angyalbefektetők, a vállalkozások nagy része azonban még nem mindig tudja pontosan, hogyan és mikor lehet alkalmas arra, hogy tőkét kapjon tőlük a szintlépéshez. A Start it...

Elindult az azonnali fizetés a CBA-nál

Az azonnali fizetési rendszer 2020-as bevezetése óta minden adott, hogy a korszerű, a gazdaság egésze számára előnyös módszer a boltok kasszazónáiban is elterjedjen, ez a folyamat azonban eddig meglehetősen lassan haladt. A kereskedelmi informatika...

Különleges Rally Show-t és motorversenyt szerveznek Zalaegerszegen

A terepmotoros EnduroGP világbajnoki sorozat magyarországi futamát és a ZEG Rally Show raliversenyt is az augusztus 6-7-i hétvégén rendezik Zalaegerszegen a HUMDA Magyar Autó-Motorsport és Zöld Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. közreműködésével. A rangos motor- és...

Egy év alatt több mint 15 millió kupont váltottak be a Lidl vásárlói

A Lidl Magyarország egy évvel ezelőtt indította el digitális hűségprogramját, melynek eredményeképpen már a vásárlók negyede használja a Lidl Plus applikációt. Az áruházlánc innovációja számos előnyt és extra vásárlási kedvezményt biztosít vásárlóinak, melynek köszönhetően...
- Hirdetés -

Don't Miss

Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...

A napi pénzügyeket régóta mobilról intézem

Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketingigazgatója   - Februárban indult el az új sárga ajtós kampányotok, milyenek az eddigi visszajelzések, hogyan fogadta a piac, a fogyasztók? - Nagyon hittünk ebben a kampányban, és jól tettük. Az eddig...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

A Ford is csak elektromos hajtású autókat értékesítene

27 vállalattal együtt a Ford Európa is aláírta azt az Európai Unióhoz címzett petíciót, aminek lényege, hogy 2035-től Európában minden új személyautó és haszonjármű nulla károsanyag-kibocsátású legyen, és amelyben kötelező jellegű célkitűzéseket kérnek a...

Újabb Auchan áruházakban lehet majd használt ruhát venni

Éppen két hónapja vágott bele az Auchan Magyarország a jó minőségű, átválogatott, fertőtlenített használt ruhák forgalmazásába, ami olyan népszerű lett, hogy az eddigi hét áruház mellé ma újabb hat csatlakozik. Ezentúl Budakalászon, Óbudán, Fóton,...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....