- Hirdetés -

Bioműanyagokkal zöldít a Huawei

|

- Hirdetés -

Száz százalékban lebomló, szójabab alapú festék és ricinusolajból származó bioműanyagok felhasználásával lett környezetbarátabb a Huawei Mate 40 Pro doboza. A vállalat elkötelezett az ökológiai lábnyoma csökkentésében, ennek eredményeként legújabb csúcskészüléke 28 százalékkal kisebb csomagolásban, 90 százalékkal kevesebb papírtartalommal, csupán 3,8 százalék műanyagtartalommal és világelsőként, papír nélküli garanciával érkezik. A gyártó törekvései szerint 2025-re teljesen eltűnhet a műanyag a csomagolásokból és a papír alapú kézikönyvek is.

Globális technológiai vállalatként tovább erősítette elkötelezettségét a fenntartható jövő iránt a Huawei az eddigi legzöldebb okostelefonjával. Felismerve, hogy sok apró lépés szükséges a nagy változások eléréséhez, a múlt héten bemutatott HUAWEI Mate40 Pro 28 százalékkal kisebb csomagolást kapott elődeinél, amibe 90 százalékkal kevesebb papír került, ráadásul már a garanciadokumentumok sem papír alapúak. Ezen felül az új HUAWEI Mate40 Pro csomagolása mindössze 3,8 százalék műanyagot tartalmaz.

A Huawei 2020. októberében egy felmérést is készíttetett a Censuswide-dal, amelyben arra volt kíváncsi, mit gondolnak az emberek a fenntarthatóságról. Kutatásukból kiderült, minden negyedik európai fogyasztó azt szeretné, ha 2025-ig megszüntetnék a műanyag csomagolást. De a fogyasztók nem csak a műanyag miatt aggódnak, 71 százalékuk szeretné, ha a papír alapú kézikönyveket eltávolítanák a csomagolásból, csökkentve ezzel a papírfelhasználást.

Környezetbarát, lebomló alapanyagok

A Huawei már korábban elindult ezen az úton, a legújabb csúcskészüléke a fenntarthatóság szempontjából is túllép az elődein: a csomagolásán 100 százalékban lebomló, szójabab festéket használtak a kőolaj alapú tinta helyett, ami csökkentheti a rákkeltő anyagok és az illékony szerves vegyületek termelését, melyek a környezeti szennyezés fő forrását jelentik. A vállalat által 2013-óta használt bioműanyagok több mint 30 százaléka környezetbarát ricinusolajból származik, amely 62,6 százalékkal csökkenti a szén-dioxid-kibocsátást. Ennek köszönhetően 2018 óta a Huawei 612 tonnával csökkentette a kibocsátását.

Csak a tavalyi évben a Huawei 1468 tonna elektronikai hulladékot hasznosított újra, és ebben az évben több mint 3000 tonnát tervez. A Huawei az újrahasznosítás céljából visszaküldött eszközök 86 százalékát is felhasználta 2019-ben. A napenergia használatának köszönhetően 2015 és 2019 között a Huawei 89 000 tonnával csökkentette a szén-dioxid-kibocsátását. 2015 óta több mint 500 ezer használt telefon talált új otthont a Huawei kiterjedt, világszerte 3000-nél is nagyobb szervizhálózata révén.

90 százalékkal kevesebb papír

Az új, digitális garanciakártya lehetővé teszi a HUAWEI Mate40 Pro felhasználók számára, hogy dokumentumaikat könnyedén elérjék a készüléken található QR-kóddal, vagy egyszerűen letöltsék a Huawei webhelyéről. Ezen túlmenően a QuickStart Guide is 340 oldalról 44-re csökkent, és bár a törvény jelenleg nem teszi lehetővé a használati útmutató kiiktatását, a Huawei dolgozik a teljesen papírmentes csomagolás megalkotásán.

„Az iparágunknak merész lépéseket kell tennie az egyre fontosabb környezeti problémák megoldása érdekében, amelyekkel nap, mint nap szembesülünk. Az eddigi legzöldebb okostelefonunk, a HUAWEI Mate40 Pro jelentős csökkenést eredményez a műanyag és papír csomagolásban, ám csak néhány apró lépés az utunkon a zöldebb és szebb jövő biztosítása érdekében” – mondta Nagy Ivett, a Huawei Magyarország marketing vezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...

A Toyota lett Európa második legnépszerűbb személyautó márkája

A Toyota Motor Europe európai Toyota és Lexus járműeladásai 1.076.300 darabot tettek ki 2021-ben, ami 8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, tükrözve a környezetbarát márkák iránti erős ügyfélkeresletet. Ezzel a Toyota...

Kriptovalutázó startupokat támadnak a hekkerek

Kis és közepes méretű vállalkozások elleni támadássorozatra bukkantak a Kaspersky szakértői. A fejlett állandó fenyegetésekkel támadó BlueNoroff hekkercsoport támadásai következtében az áldozatok komoly kriptovaluta-veszteségeket szenvednek el világszerte. A SnatchCrypto nevű kampány célpontjai olyan vállalatok,...

Karitatív kampánnyal segített az OMV

A karácsonyi szezonban tartott karitatív kampány eredményeképpen összesen több mint 5 millió forintot utal át az OMV a Magyar Máltai Szeretetszolgálat számára. A segélyszervezet a pénzt egy új mentőautó megvásárlásához használja fel. Ezzel az...

Új hírcsatornák a DirectNow kínálatában

Két új hírcsatornával bővültek a Direct Now alkalmazásban elérhető tartalmak, ezzel most már 96-ra emelkedett azon csatornák száma, melyek mobiltelefonon, tableten, laptopon vagy okostévén hozzáférhetőek a Direct One előfizetői számára. A Direct Now alkalmazás a...

Konferenciaszervezés: melyik részét érdemes profikra bízni? (x)

Egy konferencia sikerén számtalan dolog múlhat: erősítheti vagy akár gyengítheti is a cég hírnevét, bevételeit, megbízhatóságát. A siker azonban több lábon áll, melynek nagy része a szervezésben teljesedik ki. Fontos a helyszín, az előadók,...

Közös beszerzési stratégiát javasol a GVH

Lezárta a hazai médiaszolgáltatás és műsorterjesztés piacán végzett ágazati vizsgálatát a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A szervezet elemzése szerint az árak és a szolgáltatás minősége határozza meg leginkább a fogyasztói döntéseket, a kisebb szolgáltatóknak pedig...

Online nézhetjük a nemzetközi táncfesztivált

Online rendezik meg a SzólóDuó Nemzetközi Táncfesztivált: az Orkesztika Alapítvány a fesztivál produkcióit YouTube-csatornáján közvetíti január 19. és 22. között esténként 7 órától.A SzólóDuó Fesztivál célja, hogy a szárnyaikat bontogató és a tapasztalt alkotók,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...

A Toyota lett Európa második legnépszerűbb személyautó márkája

A Toyota Motor Europe európai Toyota és Lexus járműeladásai 1.076.300 darabot tettek ki 2021-ben, ami 8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, tükrözve a környezetbarát márkák iránti erős ügyfélkeresletet. Ezzel a Toyota...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

Új technológiák pörgethetik fel a klímavédelmet

Hogyan segítheti a mesterséges intelligencia, az esővízgyűjtés és a közlekedési rendszerek gyökeres átalakítása a károsanyag-kibocsátás csökkentését – a többi között ez is kiderül a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott Schneider Electric és a CNBC Catalyst...

DATA