- Hirdetés -

Bioműanyagokkal zöldít a Huawei

|

- Hirdetés -

Száz százalékban lebomló, szójabab alapú festék és ricinusolajból származó bioműanyagok felhasználásával lett környezetbarátabb a Huawei Mate 40 Pro doboza. A vállalat elkötelezett az ökológiai lábnyoma csökkentésében, ennek eredményeként legújabb csúcskészüléke 28 százalékkal kisebb csomagolásban, 90 százalékkal kevesebb papírtartalommal, csupán 3,8 százalék műanyagtartalommal és világelsőként, papír nélküli garanciával érkezik. A gyártó törekvései szerint 2025-re teljesen eltűnhet a műanyag a csomagolásokból és a papír alapú kézikönyvek is.

Globális technológiai vállalatként tovább erősítette elkötelezettségét a fenntartható jövő iránt a Huawei az eddigi legzöldebb okostelefonjával. Felismerve, hogy sok apró lépés szükséges a nagy változások eléréséhez, a múlt héten bemutatott HUAWEI Mate40 Pro 28 százalékkal kisebb csomagolást kapott elődeinél, amibe 90 százalékkal kevesebb papír került, ráadásul már a garanciadokumentumok sem papír alapúak. Ezen felül az új HUAWEI Mate40 Pro csomagolása mindössze 3,8 százalék műanyagot tartalmaz.

A Huawei 2020. októberében egy felmérést is készíttetett a Censuswide-dal, amelyben arra volt kíváncsi, mit gondolnak az emberek a fenntarthatóságról. Kutatásukból kiderült, minden negyedik európai fogyasztó azt szeretné, ha 2025-ig megszüntetnék a műanyag csomagolást. De a fogyasztók nem csak a műanyag miatt aggódnak, 71 százalékuk szeretné, ha a papír alapú kézikönyveket eltávolítanák a csomagolásból, csökkentve ezzel a papírfelhasználást.

Környezetbarát, lebomló alapanyagok

A Huawei már korábban elindult ezen az úton, a legújabb csúcskészüléke a fenntarthatóság szempontjából is túllép az elődein: a csomagolásán 100 százalékban lebomló, szójabab festéket használtak a kőolaj alapú tinta helyett, ami csökkentheti a rákkeltő anyagok és az illékony szerves vegyületek termelését, melyek a környezeti szennyezés fő forrását jelentik. A vállalat által 2013-óta használt bioműanyagok több mint 30 százaléka környezetbarát ricinusolajból származik, amely 62,6 százalékkal csökkenti a szén-dioxid-kibocsátást. Ennek köszönhetően 2018 óta a Huawei 612 tonnával csökkentette a kibocsátását.

Csak a tavalyi évben a Huawei 1468 tonna elektronikai hulladékot hasznosított újra, és ebben az évben több mint 3000 tonnát tervez. A Huawei az újrahasznosítás céljából visszaküldött eszközök 86 százalékát is felhasználta 2019-ben. A napenergia használatának köszönhetően 2015 és 2019 között a Huawei 89 000 tonnával csökkentette a szén-dioxid-kibocsátását. 2015 óta több mint 500 ezer használt telefon talált új otthont a Huawei kiterjedt, világszerte 3000-nél is nagyobb szervizhálózata révén.

90 százalékkal kevesebb papír

Az új, digitális garanciakártya lehetővé teszi a HUAWEI Mate40 Pro felhasználók számára, hogy dokumentumaikat könnyedén elérjék a készüléken található QR-kóddal, vagy egyszerűen letöltsék a Huawei webhelyéről. Ezen túlmenően a QuickStart Guide is 340 oldalról 44-re csökkent, és bár a törvény jelenleg nem teszi lehetővé a használati útmutató kiiktatását, a Huawei dolgozik a teljesen papírmentes csomagolás megalkotásán.

„Az iparágunknak merész lépéseket kell tennie az egyre fontosabb környezeti problémák megoldása érdekében, amelyekkel nap, mint nap szembesülünk. Az eddigi legzöldebb okostelefonunk, a HUAWEI Mate40 Pro jelentős csökkenést eredményez a műanyag és papír csomagolásban, ám csak néhány apró lépés az utunkon a zöldebb és szebb jövő biztosítása érdekében” – mondta Nagy Ivett, a Huawei Magyarország marketing vezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Streaming fronton erősít a Forma-1

Hamarosan elindul az Egyesült Államokban a Forma-1 első FAST (free ad-supported streaming television) csatornája. A Formula 1 Channel F1, F2, F3 és F1 Academy futamok ismétlését és kiemelt eseményeit, szakértői elemzéseket, klasszikus nagydíjak teljes...

Nemzetközi marketing vezetővel erősít a DEVELOR International

A DEVELOR International 16 országát kiszolgáló központi marketing csapatának vezetését 2024 januárjától Fazekas László látja el, mint Head of Global Marketing. A DEVELOR több mint 30 éve meghatározó szereplője a képzési és fejlesztési piacnak...

Felvásárolná a Sprintert a Sameday

Az akvizíció révén a Sameday magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az...

Még gazdagabbak lettek a gazdagok

Évtizedünk végére csak Magyarországon akár 10 dollármilliárdos is lehet majd a Blochamps Capital friss kutatásának prognózisa szerint. A gazdagoknál felgyorsult vagyonkoncentráció miatt idén több privátbanki szolgáltató is jelentős mértékben megemeli elitklubjába a belépési limitet.Az...

Mesterséges intelligenciával felturbózva jönnek a Samsung csúcstévéi

A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony,...

Kreatív ügynökséggel erősít a Special Effects

Az ország egyik legnagyobb rendezvényszolgáltatója az Universum 8 akvizíciójával folytatja stratégiai növekedését.A Special Effects saját tervezői csapattal és kiváló iparági szakemberekkel több mint 40 éve vállalja boutique események, konferenciák, egyedi kiállítások és nagyszabású rendezvények...

Az Eisberg a MindMinerst választotta

Az idei évtől a MindMiners Collective látja el Magyarország meghatározó élelmiszeripari cége, az Eisberg kommunikációs és PR ügynökségi teendőit. A három éve alakult, a kommunikációra stratégiai területként tekintő, régiós piacon is aktív tanácsadó csapat...

Nem becsülik meg a fiatalokat a munkaadók

Az állásukat stabilnak tartó fiatalok aránya az idei első negyedévben 47 százalékos volt a K&H ifjúsági index szerint, ami viszonylag alacsony szintnek számít a felmérés több mint egy évtizedes történetében. A 19-29 éves dolgozó...

Beindult a generációváltás a hazai cégeknél

Erőteljesen beindult a generációváltás a hazai, családi tulajdonban lévő cégeknél. Már csak a cégek alig több mint felénél nem aktuális az utód bekapcsolása, miközben harmaduk egy vagy akár több generációváltáson is túl van. A...

Jobbnál jobb ötletekkel versenyeznek a diákok

Kiválasztották a legjobb nyolc csapatot a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A jövő oktatása, a fenntarthatóság és a közösségfejlesztés iránt elkötelezett fiatalok megkezdhetik a felkészülést a döntőre. A következő hetekben a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Díjazták A nemzet aranyait

A magyar vízilabda legendás csapatáról szóló A nemzet aranyai című, nézőszám rekorder dokumentumfilm lett a győztese a nemzetközi Cote d’Azur Sportfilm Fesztiválnak. A Beausoleil-ben megrendezett hétvégi gálán Zákonyi S. Tamás rendező-producer, Szécsi Zoltán háromszoros...

Streaming fronton erősít a Forma-1

Hamarosan elindul az Egyesült Államokban a Forma-1 első FAST (free ad-supported streaming television) csatornája. A Formula 1 Channel F1, F2, F3 és F1 Academy futamok ismétlését és kiemelt eseményeit, szakértői elemzéseket, klasszikus nagydíjak teljes...

Nemzetközi marketing vezetővel erősít a DEVELOR International

A DEVELOR International 16 országát kiszolgáló központi marketing csapatának vezetését 2024 januárjától Fazekas László látja el, mint Head of Global Marketing. A DEVELOR több mint 30 éve meghatározó szereplője a képzési és fejlesztési piacnak...

Felvásárolná a Sprintert a Sameday

Az akvizíció révén a Sameday magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az...

Még gazdagabbak lettek a gazdagok

Évtizedünk végére csak Magyarországon akár 10 dollármilliárdos is lehet majd a Blochamps Capital friss kutatásának prognózisa szerint. A gazdagoknál felgyorsult vagyonkoncentráció miatt idén több privátbanki szolgáltató is jelentős mértékben megemeli elitklubjába a belépési limitet.Az...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...