Újabb díjat nyert gyerekeknek szóló pénzügyi edukációs programjával a Fundamenta. A Digital Media Best Practice (DMBP) verseny zsűrije a márkázott tartalom kategóriában találta a FundiMinit a legjobbnak.
A DMBP zsűrije rekordszámú, 154 nevező közül választotta ki a legjobbakat, közülük került ki díjazottként a FundiMini pénzügyi edukációs program. A Kreatív szaklap által életre hívott díjnak ebben a kategóriájában nem osztottak aranyat, így a gyerekeknek és szüleiknek szóló játékos online edukációs oldal ezüst díjjal tört az élre. Nem ez az első alkalom, hogy a FundiMini kiérdemelte a szakma elismerését: 2016-ban a Content+Marketing Award-on pénzügyi szolgáltatások kategóriában bronzminősítést kapott.
A Fundamenta 2014-ben indította útjára a FundiMini oldalt azzal a céllal, hogy szülő- és gyerekbarát pénzügyi edukációs felületet hozzon létre, amely játékos formában segít a gyerekeknek megismerkedni a legalapvetőbb pénzügyi fogalmakkal, pénzgazdálkodási praktikákkal.
Böröczi Péter, Fundamenta-Lakáskassza Zrt. Marketing és termékmenedzsment vezetője elmondta, hogy fontos a pozitív visszacsatolás, melyet a legfrissebb díj is képvisel, hiszen nagy figyelmet fektetnek a pénzügyekkel kapcsolatos oktatásra. A sikeres felnőttkorhoz hozzásegít, ha már gyermekként helyesen rögzülnek a pénzzel kapcsolatos alapvető fogalmak és praktikák, így a pénzügyi tervezés és megtakarítás az évek múlásával a játékból valós gyakorlattá válhat. Böröczi Péter hangsúlyozta, hogy a FundiMini gyerekprogram is hozzájárul a hosszú távú lakáscélú megtakarítások iránti, elmúlt években tapasztalható növekvő kereslethez, hiszen az életkezdéshez szükséges támogatás megteremtésére ösztönzi a szülőket. Az utóbbi két évben már az újonnan megkötött lakásszámlák egyharmada szólt 8-10 éves futamidőre, míg korábban csak az ügyfelek 18-20 százaléka választotta a hosszú távra szóló megtakarítást.