- Hirdetés -

Díjat nyert a magyarországi BT

|

- Hirdetés -

Az évente megrendezett, 10 ország szolgáltató központjait díjazó nemzetközi gálán kapott elismerést a BT (British Telecommunications) magyarországi szolgáltató központja Varsóban. A közép-kelet-európai SSC szektorból, 170 vállalat vett részt a CEE Shared Services and Outsourcing Awards gálán, ahol a BT példamutató egyetemi-partnerségi programjáért kapott fődíjat.

 

A BT értékrendjének megfelelően fontos a tudásba való befektetés, amelyet már középiskolákkal történő együttműködések során megkezd, majd egyetemi, felsőoktatási képzések útján teljesít ki a vállalat. A BT tavalyi évben indított átfogó, háromoldalú együttműködést a Debreceni Egyetemmel és Debrecen városával, amelyben a cég többek között középiskolák és az egyetem informatikai eszközparkjának frissítésével, egyedülálló ösztöndíjprogrammal, üzleti kompetenciák képzési programjának kialakításával, fejlesztésével, valamint üzleti nyelvi oktatási programmal vesz részt. A most elnyert nemzetközi díjjal a cég oktatási iránti elkötelezettségét ismerték el és állították példaként a többi régióbeli SSC vállalkozás elé. A BT a hazai SSC-k közül elsőként kötött együttműködési megállapodást az Edutus Főiskolával is, annak érdekében, hogy a szektor számára fontos, gyakorlati tudást adhasson át a hallgatóknak.

 

A díj átvételekor Szabó Zoltán, ügyvezető igazgató hangsúlyozta: „Befektetünk a fiatalok képzésébe már a középiskolában és később az egyetemen. És befektetünk a munkavállalóinkba, gyakorlati képzéssel, versenyképes jövedelemmel és izgalmas karriert biztosító pályatervezéssel”. Mint a cégvezetpő elmondta, a BT számára kiemelt terület az oktatás: ez része a cég globális értékrendjének és magyarországi jelenlétének is. “Vállalatvezetőként tudom, hogy mekkora jelentősége van annak, ha valaki jól prezentál, ügyesen tárgyal, vagy hatékonyan gazdálkodik az idejével. És azt is tudom, hogy ezeket a készségeket csak a legritkábban lehet az oktatási rendszer keretei között elsajátítani” – mutatott rá Szabó Zoltán, aki ezzel indokolta, miért kulcsfontosságú a BT számára, hogy az üzleti készségek fejlesztését elvigyék a középiskolákba és az egyetemekre egyaránt. Aki az informatika területén sikeressé szeretne válni, annak nem elég az elméleti tudást elsajátítania, hanem a gyakorlati problémákra és azok megoldásaira is fel kell készülnie. A BT munkatársai az egyetemi képzés részeként igyekeznek komoly tapasztalatikat átadni ezen a téren a diákoknak.

 

A BT 1999-ben a gyorsan növekvő kelet-közép-európai piacon elsőként nyitotta meg budapesti irodáját. 2007-ben jelenlétét tovább erősítve Magyarországon hozta létre Európai Szolgáltató Központját (BT ROC), mely ma már két telephelyen, Budapesten és Debrecenben, összesen több mint 2000 főt foglalkoztat.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Bánhegyi és Beke a TOP50-es rangsorok élén

Bánhegyi Zsófia végzett a Marketing&Media magazin legsikeresebb hazai marketingvezetőket bemutató TOP50-es rangsora élén, míg a PR/kommunikációs szakembereket felvonultató TOP50 listát Beke Zsuzsa vezeti. Jelentős változások voltak a múlt évhez képest az idei rangsorokban, a...

Ez a hétvége a bicajosoké

Szeptember 21-22-én harmadik alkalommal rendezi meg a Kerékpárosbarát hétvégét a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ), amely egybe esik az autómentes hétvégével. A program keretén belül országszerte több mint száz biciklisbarát szolgáltató várja kedvezményekkel a...

Streaming platformot indított az Indamedia

Technológiai újítások terén globális szereplőkkel felvenni a versenyt nem a legegyszerűbb feladat, ugyanakkor születhetnek olyan, a lokális kereslet igényeire szabott egyedi megoldások, amelyek felhasználói és hirdetői igényeknek egyaránt megfelelhetnek. Ezzel az alapgondolattal vágott saját...

Két Red Dot díjat nyert a Barna Design

A legrangosabb nemzetközi design díjként számontartott Red Dot Design Award-on 2024-ben két díjat is elnyert a Barna Design, a Balatonic – Signature Edition designjával, valamint a Györgytea Baba termékcsalád csomagolástervével. A nevükhöz fűződik még...

Ettől félnek a repülővel utazók

Járattörlés, elveszett poggyász, információhiány – ezek aggasztják leginkább a fiatal magyar utazókat a Kiwi.com régiós reprezentatív felmérése szerint. A járattörlések miatt hazánk fiataljai különösen aggódnak. Ezzel szemben az online check-in kihagyása miatti esetleges ráfizetés...

Kommunikációs iparági AI kézikönyv készül

A mesterséges intelligencia (AI) rendszerek adta lehetőségek átalakították a tartalom előállításának és terjesztésének módját és új kérdéseket vetettek fel a kommunikációs iparág szakmai folyamataival és az ide kötődő minőségi és etikai kérdések szabályozásával kapcsolatban....

Duplázás ma este: jön a marketinges és PR-es TOP50 rangsor

Néhány óra, és kiderül, hogy kik szerepelnek idén a Marketing&Media magazin által összeállított, a legsikeresebb hazai marketingvezetőket és PR/kommunikációs szakembereket felvonultató TOP50-es rangsorokon. A listát ma este mutatják be, a Marketing Summit keretein belül...

Hogyan kommunikál manapság egy patinás és egy fiatal márka?

Kettő vs hetvenöt év, bankszektor vs telekommunikációs szféra. Mi a közös bennük és miben különböznek, hogyan kommunikál, fejlődik az OTP és a Yettel? A Business Lounge adásában Nagy Zoltán Péter, az OTP Bank marketing...

Hypewriter: kiderült, kik jutottak a döntőbe

Összesen nyolc alkotó és alkotópáros jutott be a Hypewriter nemzetközi sorozatötlet-pályázat döntőjébe, ők lesznek azok, akik az októberi pitch-fórumon személyesen mutatják be pályaművüket. Az idén hatodik alkalommal meghirdetett versenyre a világ minden tájáról, hat...

Új üzletet nyit az Alza

2024.09.20.-tól már Budán is várja vásárlóit az Alza.hu. Ez a cég első budai üzlete, amely a Fehérvári út 23. szám alatt, az Újbuda-központ metrómegálló és az Allee bevásárlóközpont közvetlen közelében található. Magyarországon ez már...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Elképesztő mennyiségű bankszámlája van a magyaroknak

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) legfrissebb adatai alapján Magyarországon 2024. június 30-án 10 036 099 darab bankszámlával rendelkezett a lakosság. Eddig még sosem haladta meg a lakosság által birtokolt számlák száma a 10 milliót...

Bánhegyi és Beke a TOP50-es rangsorok élén

Bánhegyi Zsófia végzett a Marketing&Media magazin legsikeresebb hazai marketingvezetőket bemutató TOP50-es rangsora élén, míg a PR/kommunikációs szakembereket felvonultató TOP50 listát Beke Zsuzsa vezeti. Jelentős változások voltak a múlt évhez képest az idei rangsorokban, a...

Ez a hétvége a bicajosoké

Szeptember 21-22-én harmadik alkalommal rendezi meg a Kerékpárosbarát hétvégét a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ), amely egybe esik az autómentes hétvégével. A program keretén belül országszerte több mint száz biciklisbarát szolgáltató várja kedvezményekkel a...

Streaming platformot indított az Indamedia

Technológiai újítások terén globális szereplőkkel felvenni a versenyt nem a legegyszerűbb feladat, ugyanakkor születhetnek olyan, a lokális kereslet igényeire szabott egyedi megoldások, amelyek felhasználói és hirdetői igényeknek egyaránt megfelelhetnek. Ezzel az alapgondolattal vágott saját...

Két Red Dot díjat nyert a Barna Design

A legrangosabb nemzetközi design díjként számontartott Red Dot Design Award-on 2024-ben két díjat is elnyert a Barna Design, a Balatonic – Signature Edition designjával, valamint a Györgytea Baba termékcsalád csomagolástervével. A nevükhöz fűződik még...

Don't Miss

Két Red Dot díjat nyert a Barna Design

A legrangosabb nemzetközi design díjként számontartott Red Dot Design Award-on 2024-ben két díjat is elnyert a Barna Design, a Balatonic – Signature Edition designjával, valamint a Györgytea Baba termékcsalád csomagolástervével. A nevükhöz fűződik még...

A Lounge Group lett Közép-Európa legjobb rendezvényes ügynöksége

A Lounge Group és a cégcsoporthoz tartozó Visual Europe Group idén kiemelkedő sikereket arattak a ljubljanai Conventa Crossover Best Event Awardon, a közép- és kelet-európai régió legnagyobb presztízsű rendezvényipari versenyén. A Conventa Best Event...

Magyar siker az Employer Brand Management Award londoni díjátadóján

A FERLING a Körber Hungária részére készített projektjével ezüst- és bronzérmet, a Follow The Yellow-val közösen a Tesco megbízásából futtatott kampánnyal pedig egy további ezüstöt nyert.Az Employer Brand Management Award (EBMA) a legjobb európai...

Tapasztalt vezetővel erősít az IndependAds

Nyártól Dobos Krisztián tölti be az IndependAds Head of Programmatic & Data pozícióját, tovább erősítve az ügynökség szakértői bázisát. Több mint tízéves tapasztalatával a programmatic kampányok menedzselésében Krisztián kulcsszerepet játszott számos világmárka sikeres kampányainak...

Ezekre a területekre keresik a legtöbb frissdiplomást

Bár a felsőfokú végzettséggel rendelkező pályakezdők lehetőségei valamelyest szűkültek tavaly augusztushoz képest, mégis számos olyan terület emelkedik ki, ahova tárt karokkal várják a frissdiplomások tömegeit, ráadásul mérnök területen még mindig kiemelkedő bérekkel.A Profession.hu 2022...