- Hirdetés -

Díjátadóval ünnepelt a reklámszakmai podcast

|

Csak úgy záporoztak a díjak a Mediator és a Trend FM közös reklámipari rádióműsora és podcastja első „Önkiszolgáló Díjátadóján”, a reBrief reWardson, ahol az elmúlt 200 adásban szemlézett kampányok legjobbjait méltatták. A DIYátadóval világelső reklámverseny-innováció érkezett a reBrief műhelyéből – elsőként a hazai piacra.

Kíváncsi vagy, hogy melyik márka kommunikált a legszaftosabban? Melyik reklám zenéjét hallgatná a szerkesztőség naphosszat a film nélkül is? Vagy épp melyik kampány érdemelte ki a „legfémelmetesebb” (nem elírás!) platformkihasználás vagy a legjobb gyerekszáj díját? Volt egy kampányod, és megnéznéd, nyert-e a reBrief reWards bármely kategóriában? Nincs más dolgod, mint ellátogatni a www.rebriefrewards.hu oldalra!

Több mint 200 adása volt eddig a reBriefnek, az ország első reklámszakmai podcastjának és rádióműsorának, amelyet a december 11-i, 201. adásban a reBrief reWards díjak kihirdetésével ünnepelt a szerkesztőség. A 201. epizód alkalmából ugyanis a reBrief stábja úgy gondolta, hogy ideje végre nemcsak kibeszélni és értő módon kritizálni, hanem díjazni is kell ezeket a kampányokat és reklámfilmeket.

„A reBrief reWards egy rendhagyó reklámos díj rendhagyó kategóriákkal” – mutatja be a reklámszakmai műsor díját Dankó Bence, a reBrief alapító-műsorvezetője, a Mediator vezető stratégája. „Szeretjük a nagymúltú, hagyományos reklámversenyeket, de itt volt az idő, hogy konkrétabbak legyünk. Olyan díjat álmodtunk meg, amellyel megmutatjuk, hogy lehetséges a megszokott kategóriáktól elmozdulva is értékelni a reklámokat” – tette hozzá.

A reBrief reWards esetében sem a díjátadó, sem a díjak nem hétköznapiak. Az Önkiszolgáló Díjátadóval a nyertes kampányok gazdái és alkotói igazi DIY módon, maguk rakhatják össze a weboldalról letölthető saját díjukat – akkor és ott, amikor kedvükre való a díj átvétele! A díjon lévő QR-kód beolvasásával pedig 360-fokos díjátadó-élményben lehet részük, akár saját otthonukban vagy munkahelyükön.

„Ahogy a reBrief-fel hétről-hétre a szakemberek és az érdeklődők otthonába visszük a kommunikációs ipar legizgalmasabb termését és trendjeit, úgy a díjakat is ott vehetik át a nyertesek, ahol nekik jól esik. Most is az a célunk, hogy inspiráljunk, amellett, hogy az eddigi 200 epizód alkalmából díjakat is osztunk” – mondta Marosi Viktor, a Trend FM munkatársa, aki a kezdetek óta a reBrief állandó műsorvezetője a Mediatoros kollégák mellett.

Az elmúlt 200 adást nemcsak a reBrief reWards díjakkal ünnepli a reklámszakmai műsor: elindították a reBrief saját Facebook csatornáját, ahol még több előzetest kaphatunk a műsorról és annak tartalmairól, bejuthatunk a kulisszák mögé, és idővel élénk reklámos beszélgetésekbe csöppenhetünk.

Hogyan jutott el a reBrief 200 epizódig?

A reBrief 2019 áprilisában podcastként a Spotify-on debütált a Mediator kollégáinak szerelemprojektjeként. Már az első rész után rádióműsorrá fejlesztették a formátumot, amelyben a Trend FM lett a full-service ügynökség partnere. A gazdasági profilú, Budapesten a 94.2 frekvencián hallható rádióadón hétfő délutánonként a műsor készítői egy-egy izgalmas témát dolgoznak fel meghívott szakemberekkel, illetve folyamatosan szemlézik a reklámszakmát érintő híreket, és górcső alá veszik az aktuális hazai kommunikációs kampányokat, reklámszpotokat.

Négy évvel ezelőtt a reBrief azzal a céllal jött létre, hogy olyan tudásmegosztó, inspiratív reklámos fórum legyen, ahol a szakmában dolgozók és a reklám iránt érdeklődők szórakozva művelődhetnek, együtt gondolkodhatnak, és ahol lehetőség nyílik az érdemi kommunikációra ügynökségi- és ügyféloldal között. Az új social media csatornával ezen célok megvalósítását szeretnék tovább erősíteni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...