A repülőtéren töltött idő már szinte hozzátartozik az utazási élményhez: pezsgő környezet, izgalmas rendezvények, exkluzív áruk. Novemberben a divaté a főszerep a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér promóciós színpadán.
Sokan szeretik magukat megajándékozni utazáskor, hiszen jóleső érzés a repülőtéren töltött idő alatt egy régóta áhított, vagy csak itt fellelhető különlegességre akadni. Ehhez most kiváló lehetőséget nyújt a SkyCourt, hiszen november a divat hónapja a budapesti repülőtéren: különleges márkák exkluzív ajánlatokkal várják az induló utasokat. Az egyedi ruhadaraboktól kezdve a különleges kiegészítőkön át, minden rendelkezésre áll egy utazás előtti gardróbfrissítéshez, és akkor sem kell aggódni, ha valami otthon maradt.
A SkyCourtban felállított úgynevezett pop-up shop olyan márkákat ismertet meg közelebbről az érdeklődőkkel, amelyek ruhatárunk hasznos darabjait ajánlják, mind üzleti út, mind városnézés esetén. Legyen szó akár egy otthon felejtett nyakkendőről, egy csinos és vidám őszi kabátról vagy éppen egy kényelmes tornacipőről, itt minden megtalálható, amire utazás során szükség lehet. A promócióban részt vevő márkák úgy lettek összeállítva, hogy a lehető legváltozatosabb stíluskavalkádot vonultassák fel, ahol mindenki megtalálhatja a hozzá legjobban illő ruhadarabokat. A BL óraszalon, a Calvin Klein, a Dorko, a Desigual, a FreyWille, a Guess, a Hard Rock, a Heinemann Accessories, a Hugo Boss, a Michal Negrin, a Playersroom, Swarovski és a Twinset üzletek mind képviseltetik magukat a SkyCourt központi részén található standon. Az utasok az itt található termékeken keresztül és a hostessek segítségével közelebbről megismerhetik a márkákat, azok minőségét és különleges darabjait, illetve áttekinthetik a promócióban részt vevő üzletek egyedi ajánlatait.
Ráadásul attól sem kell tartani, hogy a tranzitban vásárolt termékek nem férnek el a kézipoggyászban, hiszen minden olyan utas, aki a meghatározott üzletek valamelyikében vásárol, ajándékba kap egyet a Budapest Airport egyedi tervezésű VETEX táskáiból, amelyet nem kötnek a kézipoggyászokra vonatkozó szabályok. Azaz egy táskányi termék ingyenesen felvihető bármely gép utasterébe, bátran vásárolhatunk!
- Hirdetés -
Divatos program a repülőtéren
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Megvannak 2024 legjobb játékai
Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....
Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el
Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...
Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO
Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....
Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...
Így várja az ünnepi rohamot a GLS
Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...
Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat
A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...
Komolyabban veszik a cégek a generációváltást
Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...
Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket
A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...
A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban
Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...
- Hirdetés -