- Hirdetés -

Edukációs programot indít a Lenovo és a WWF

|

Virtuális osztálykirándulásra invitálja a középiskolásokat a Lenovo és a WWF Magyarország. A VR Expedíció néven induló, ingyenesen elérhető digitális környezeti nevelési program keretein belül a diákok a VR technológia segítségével ismerhetik meg Magyarország érintetlen természetének szépségeit. A 360 fokos kamerával, többek között természetvédelmi területen is rögzített kisfilmek egy kiegészítő program segítségével lehetővé teszik, hogy a diákok interaktív módon bővítsék ismereteiket. A VR Expedíció program pedig egy jó eszköze lehet annak is, hogy felkeltse a diákok érdeklődését az őket körülvevő természetre.

Az elmúlt években a Lenovo számos olyan zöld szabályozást vezetett be globális vállalati működésébe, amellyel egy fenntarthatóbb jövő megvalósításához kíván hozzájárulni. Az eddig elért kiemelkedő eredményeit pedig további célkitűzésekkel erősíti a következő évtizedben. A technológiai vállalat 5 éves tervében szerepel többek között, hogy globális üzleti tevékenységük villamos energia ellátásának 90%-át megújuló erőforrásokból biztosítsa, továbbá 1 millió tonnával csökkentse ellátási láncának üvegházhatású gázkibocsátását. 2025-re a PC termékeinek 100%-ában fog újrahasznosított anyagokat használni, míg a számítógépek műanyagcsomagolásának 90%-a, az okostelefonok csomagolásának 60%-a szintén újrahasznosított anyagból fog készülni. Célja, hogy az ellátási láncban és a terméktervezésében megvalósuló innovációk révén növelje részvételét a körforgásos gazdaságban.

A természetvédelem és a fenntarthatóság elkötelezett híveként a Lenovo Magyarország hazai szinten a WWF Magyarország segítségével ezúttal a fiatal generáció környezettudatosságának növelésében kíván szerepet vállalni. A VR Expedíció ingyenesen elérhető, digitális környezeti nevelési program keretein belül a diákok – elsősorban a 15-16 éves korosztály – a VR technológia segítségével ismerhetik meg az érintetlen természet szépségeit.

„Azt tapasztaljuk, hogy a fiatal generáció az, amely igazán fogékony a fenntarthatóság témakörére és egyben nyitottabbak is arra, hogy környezettudatosan éljék mindennapjaikat. Ugyanakkor ez a generáció abban is szerepet játszhat, hogy felhívják a náluk idősebbek figyelmét is arra, hogy a jövőnk érdekében környezetünk védelme napról-napra egyre meghatározóbbá válik. A Lenovo évek óta nagy hangsúlyt fektet a környezetvédelemre, amely természetesen a legfőbb stratégiai irányunkat, a Smarter Technology for All gondolatot is meghatározza. Okos technológia mindenkinek: azt gondolom ez a kezdeményezés is egy nagyon jó példa erre, hiszen a digitális eszközök segítségével hozzájárulhatunk egy fenntarthatóbb jövő megvalósításához” – mondta el Lukács Anita, a Lenovo Magyarország ügyvezető igazgatója.

„A WWF For Children környezeti nevelési programsorozat már régóta létezik, ám a Lenovo segítségével, a VR technológia integrálásával ezt egy egészen új szintre emelhetjük. A VR szemüvegek által egy sokkal izgalmasabb és érdekesebb megközelítésből mutathatjuk be környezetünket a diákok számára, akik 10-20 éven belül akár vállalati vezetőkként vagy a jövő törvényhozóiként töltenek majd be fontos szerepet” – mondta el Bogschütz Dániel, a WWF Magyarország vállalati együttműködési menedzsere.

A VR Expedíció digitális program keretein belül a diákok a tantermekből egyenesen a háborítatlan erdők és vízpartok világába repülhetnek a Lenovo ThinkReality eszközein keresztül. A WWF Magyarország önkéntesei által tartott foglalkozások során testközelből fedezhetik fel Magyarország természetvédelmi szempontból izgalmas pontjait (Mosoni-Duna, Szentendrei-sziget és a Balaton északi partjánál elhelyezkedő erdőségek) vagy akár az afrikai szavannák varázslatos sokféleségét is. Az ingyenesen elérhető programra a WWF For Children oldalon lehet jelentkezni. A kezdeményezés egy jó eszköz lehet arra, hogy felkeltse a diákok érdeklődését az őket körülvevő természetre, vagy akár azok számára is közelebb hozhatja környezetünk varázslatos világát, akiknek nincs lehetőségük eljutni az ország ezen pontjaira.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...