- Hirdetés -

Egy digitális evolúciós ugrás kellős közepén vagyunk

|

A legfontosabb célunk, hogy a digitális világba való belépés lehetőségét megteremtsük lakosok és a gazdaság szereplői számára – hangsúlyozta Rékasi Tibor. A Magyar Telekom vezérigazgatója a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról is, hogy mit jelent a cég számára a mesterséges intelligencia és elárulta azt is, hogy szerinte mi kell ahhoz, hogy egy vállalat a jövőben is sikeres legyen.

- Mi jelentette az idén a legnagyobb kihívást a Magyar Telekom számára?

- Úgy gondolom, egy vállalat stabilitását az mutatja meg leginkább, hogy nehéz időkben hogyan teljesít. Sokan gondolták úgy, hogy a globális egészségügyi veszélyhelyzetnél nagyobb megrázkódtatás már nem érhet minket, most pedig a 2008-as krízis óta nem tapasztalt gazdasági kihívásokkal kell szembenéznünk globális szinten. A nehézségek ellenére eltökélt szándékunk, hogy támogassuk Magyarország digitális átalakulását. A legfontosabb célunk, hogy a digitális világba való belépés lehetőségét megteremtsük lakosok és a gazdaság szereplői számára, amit befektetésekkel, hálózatépítéssel és edukációval támogatunk.

- Ősszel jelentettétek be, hogy a gigabites vezetékes és az 5G-hálózat fejlesztésére 2024–2027 között 123 milliárd forintot fordít a cég. Miért fontos ez a hálózatfejlesztés?

- Szeptember 15-én a kormánnyal közös nyilatkozatban erősítettük meg, hogy Magyarország digitális átalakítása közös célunk. Ennek nyomán vállaltuk, hogy előmozdítjuk a hosszú távon fenntartható vezetékes és mobil-infrastruktúra fejlesztését, valamint a ráépülő szolgáltatások elterjedését, hozzájárulva az EU digitális évtized programjához, a 2030-as célkitűzések megvalósításhoz, összhangban a Nemzeti Digitalizációs Stratégiával.

- A mesterséges intelligencia térhódítása volt talán az idei év egyik legizgalmasabb trendje. Milyen lehetőségeket láttok ebben a technológiában, hogyan tudjátok hasznosítani?

- Azt gondolom, hogy egy digitális evolúciós ugrás kellős közepén vagyunk, ami az új technológiák bevezetésénél is egy gyorsabb adaptálódást igényel. Az MI már itt volt velünk évek óta, pár esztendő múlva pedig úgy gondolom, része lesz a napi munkánknak. Ahogy része a mi napi működésünknek is, csak hogy egy példát említsek, Vanda, az MI-alapú ügyfélszolgálati asszisztensünk által. Szervezeti szinten pedig a fejlődés jegyében aktívan foglalkozunk a kérdéssel, például az AI in da house elnevezésű belsős programsorozatunkon, amelynek az egyik funkciója kollégáink edukálásának elősegítése, a másik pedig az előremutató ötletek megfogalmazása.

- Az idei év sok változást hozott a magyar távközlési piacon, véleményed szerint jövőre mik lesznek a legfontosabb trendek a szektorban?

- Meggyőződésem, hogy azoknak a cégeknek lesz esélyük sikeresen működni, amelyek gyorsan, rugalmasan tudnak alkalmazkodni a gyorsan alakuló piaci környezethez, az ügyfelek folyamatosan változó igényeihez. A mi stratégiánk kiemelt eleme az ügyfélközpontúság, ezért ahogy eddig is, a továbbiakban is arra törekszünk, hogy az ő igényeiket figyelembe véve alakítsuk ki a szolgáltatásainkat.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...